Coding στο Δημοτικό

Στο πλαίσιο του μαθήματος των Νέων Τεχνολογιών και της φιλοσοφίας STEM, οι μαθητές/τριες όλων των επιπέδων του PYP συμμετέχουν σε δραστηριότητες Προγραμματισμού.  Ενδεικτικές δράσεις ανά επίπεδο είναι οι εξής:

Α’ Δημοτικού

Οι μαθητές/ τριες της Α΄ Δημοτικού συμμετείχαν στην Ώρα Κώδικα (Hour of Code -https://hourofcode.com/gr), μία παγκόσμια κινητοποίηση που σκοπό έχει την διδασκαλία του προγραμματισμού (Coding) σε μαθητές/τριες όλων των βαθμίδων.
Επιπλέον, συμμετείχαν σε δραστηριότητες προγραμματισμού με τη χρήση του ρομπότ-μέλισσας (Beebot),
όπου σύμφωνα με τις οδηγίες- σενάρια που δίνονταν σε κάθε ομάδα
ξεχωριστά, καλούνταν να προγραμματίσουν το ρομπότ να εκτελέσει τη
διαδρομή για να φθάσει στο επιθυμητό -ανά κάθε φορά- τέλος της πίστας.
Επίσης, ήρθαν σε μία πρώτη επαφή με τον οπτικό προγραμματισμό, καθώς χρησιμοποίησαν τη διαδικτυακή εφαρμογή Run Marco! (www.allcancode.com).
Β’ Δημοτικού

Οι μαθητές/τριες της Β’ Δημοτικού συμμετείχαν στην Ώρα Κώδικα (Hour of Codehttps://hourofcode.com/gr), μία παγκόσμια κινητοποίηση που σκοπό έχει την διδασκαλία του προγραμματισμού (Coding) σε μαθητές/τριες όλων των βαθμίδων.

Οι μαθητές/τριες συμμετείχαν σε δραστηριότητες προγραμματισμού με τη χρήση του ρομπότ-μέλισσας (Beebot), όπου χρειάστηκε να το κατευθύνουν σε προκαθορισμένες διαδρομές με τον μικρότερο αριθμό κινήσεων και εκτελώντας δραστηριότητες από τη διαδικτυακή εφαρμογήRun Marco! (www.allcancode.com).

 Γ’ Δημοτικού

Οι μαθητές/τριες της Γ’ Δημοτικού έμαθαν να συνδυάζουν εντολές χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα εκπαιδευτικής ρομποτικής Lego WeDo και στη συνέχεια έγραψαν κώδικα για να προγραμματίσουν διάφορες ρομποτικές LegoWeDo κατασκευές.

Έπειτα, χρησιμοποιώντας εφαρμογές του Διαδικτύου (www.allcancode.com & www.code.org) εξασκήθηκαν στον οπτικό προγραμματισμό.

Δ’ Δημοτικού

Οι μαθητές/τριες της Δ’ Δημοτικού συμμετείχαν σε δραστηριότητες προγραμματισμού με τη χρήση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας Scratch(https://scratch.mit.edu), όπου έπρεπε να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι που να προσομοιάζει την κίνηση του Ρομπότ-Μέλισσας (Beebot), χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα κατεύθυνσης από το πληκτρολόγιο του Η/Υ τους.

Επίσης, εκτέλεσαν δραστηριότητες από στις διαδικτυακές εφαρμογές Run Marco! (www.allcancode.com) και Code.org (www.code.org).

Ε’ & Στ’ Δημοτικού

Οι μαθητές/τριες της Ε’ και Στ’ Δημοτικού συμμετείχαν σε δραστηριότητες προγραμματισμού με τη χρήση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας Scratch(https://scratch.mit.edu), όπου έπρεπε να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι που να προσομοιάζει το διάσημο πια διαδικτυακό παιχνίδι Agar.io.

Coding_Activities

Log in with your credentials

Forgot your details?