H ΘώμηΣυρούκη είναι απόφοιτος του Τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με κατεύθυνση ειδίκευσης, Ψυχολογία. Το 2013 ολοκλήρωσε με «Άριστα» το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του ίδιου τμήματος στον τομέα της Πειραματικής Παιδαγωγικής με τίτλο «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου». Ακολούθησε την κατεύθυνση «Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία», όπου ασχολήθηκε με τα εκπαιδευτικά αναλυτικά προγράμματα, (curriculum, module) με τη δημιουργία διδακτικών σχεδίων και εκπαιδευτικών σεναρίων, βασισμένα σε διδακτικά μαθησιακά μοντέλα, στα μαθήματα της Νέας και Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας, της Λογοτεχνίας και της Ιστορίας, καθώς και με την παρατήρηση της τάξης και της διδασκαλίας.
Δημοσίευσε τη διπλωματική της εργασία στο «7Ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», με θέμα «Η πολυτροπικότητα και ο ψηφιακός γραμματισμός στο μάθημα της Ν. Γλώσσας». Ερευνητικά, ασχολήθηκε με την κριτική ανάλυση και αξιολόγηση σχολικού εγχειριδίου, με μεταφράσεις και αναστοχασμούς παιδαγωγικών άρθρων, καθώς και με έρευνες δράσης κατά τη διάρκεια της διδακτικής πρακτικής. Έχει πιστοποιηθεί επίσης, ως ειδική παιδαγωγός σε θέματα μαθησιακών δυσκολιών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών υπό το συντονισμό του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (ετήσια εξειδίκευση, 2009-10).
Παράλληλα εργάζεται από το 2007 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διδάσκοντας σε Ιδιωτικά σχολεία και σε κεντρικό φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσηςμαθήματα Θεωρητικής Κατεύθυνσης (Ανθρωπιστικών σπουδών). Από το 2015 διδάσκει ως Φιλόλογος στο Γυμνάσιο (MYP) και Λύκειο των εκπαιδευτηρίων CGS.
Μέσα στα ενδιαφέροντά της είναι η παράδοση και ο αθλητισμός. Συμμετέχει στο περιφερειακό χορευτικό τμήμα του Λυκείου Ελληνίδων, Παπάγου-Χολαργού. Έχει ασχοληθεί με την capoeira (brazilianmartialart). Υπήρξε αθλήτρια στίβου και κολύμβησης στα μαθητικά της χρόνια και συμμετείχε στα χρόνια των μεταπτυχιακών της σπουδών στην ομάδα μπάσκετ του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Θεωρεί ότι ο εκπαιδευτικός είναι ένα πρότυπο που εμπνέει όχι μόνο από τις γνώσεις που κατέχει, αλλά και από την όλη στάση του ως άνθρωπος που αγαπά τη ζωή, το λειτούργημα του, τους μαθητές του. Ο ενθουσιασμός του θα πρέπει να είναι ορατός μέσα και έξω από την τάξη.
Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπό μας για να σας προσφέρουμε την πιο σχετική εμπειρία, θυμόμαστε τις προτιμήσεις σας και τις επανειλημμένες επισκέψεις. Κάνοντας κλικ στο "Αποδοχή", αποδέχεστε τη χρήση ΟΛΩΝ των cookies.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας ενώ περιηγείστε στον ιστότοπο.Από αυτά, τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως απαραίτητα αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, καθώς είναι απαραίτητα για τη λειτουργία βασικών λειτουργιών του ιστότοπου.Χρησιμοποιούμε επίσης cookies τρίτων που μας βοηθούν να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε πώς χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο.Αυτά τα cookies θα αποθηκευτούν στο πρόγραμμα περιήγησής σας μόνο με τη συγκατάθεσή σας.Έχετε επίσης την επιλογή να εξαιρεθείτε από αυτά τα cookies.Ωστόσο, η εξαίρεση από ορισμένα από αυτά τα cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία περιήγησής σας.
Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookies που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
Αυτή η κατηγορία cookies μας βοηθούν να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε πώς χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο. Αυτά τα cookies θα αποθηκευτούν στο πρόγραμμα περιήγησής σας μόνο με τη συγκατάθεσή σας. H εξαίρεση από ορισμένα από αυτά τα cookies μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία περιήγησής σας.
Τα λειτουργικά cookies βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών, όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η συλλογή σχολίων και άλλες λειτουργίες τρίτων
Τα cookies απόδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου, γεγονός που βοηθά στην παροχή καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.
Τα αναλυτικά cookies χρησιμοποιούνται για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookie βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με τις μετρήσεις, τον αριθμό των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, την πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.
Τα cookies διαφήμισης χρησιμοποιούνται για να παρέχουν στους επισκέπτες σχετικές διαφημίσεις και καμπάνιες μάρκετινγκ. Αυτά τα cookies παρακολουθούν τους επισκέπτες σε ιστότοπους και συλλέγουν πληροφορίες για την παροχή προσαρμοσμένων διαφημίσεων.