Στα πλαίσια του Προγράμματος Έρευνας “Τεχνολογία” και κατά τη διάρκεια του μαθήματος των Νέων Τεχνολογιών οι μαθητές/τριες Δημοτικού συμμετείχαν σε project προγραμματισμού (Coding).
Χωρίστηκαν σε ομάδες και ανέλαβαν να προγραμματίσουν και να γράψουν κώδικα σε κατάλληλη σχηματική γλώσσα προγραμματισμού καθοδηγώντας ένα ρομπότ-μέλισσα (BeeBot) σε συγκεκριμένες διαδρομές.
Πιο συγκεκριμένα, η κάθε ομάδα έπρεπε να συνεργαστεί και να δώσει λύση σε τέσσερα (4) σενάρια εργασίας. Κάθε σενάριο εργασίας περιέγραφε μία διαφορετική διαδρομή για το BeeBot. Για κάθε σενάριο η ομάδα έπρεπε να εναλλάσσει τέσσερις (4) ρόλους, οι οποίοι ήταν:
· Εκφωνητής και ελεγκτής σεναρίου
· Συντάκτης για το πρόχειρο φύλλο εργασίας
· Χειριστής του Beebot
· Συντάκτης του τελικού φύλλου εργασίας
Στόχος του project προγραμματισμού ήταν η σωστή συνεργασία των μελών της κάθε ομάδας, αλλά και ο σωστός καταμερισμός εργασιών (σύμφωνα με το ρόλο που είχε ο/η κάθε μαθητής/τρια), ώστε να αναπτυχθεί ο βέλτιστος κώδικας για την επίλυση του κάθε σεναρίου.