Κυνήγι Θησαυρού

                                                    ΚΥΝΗΓΙ ΘΗΣΑΥΡΟΥ στη Β΄ Δημοτικού
                                                        Πρόγραμμα Έρευνας: Ζούμε μαζί!

 

Την Παρασκευή 23/10/2015, τους μαθητές και μαθήτριες της Β΄Δημοτικού περίμενε μια έκπληξη που είχαν διοργανώσει οι δασκάλες της τάξης με απόλυτη μυστικότητα … ένα Κυνήγι Θησαυρού!

12190370_10204911228810301_1762622247_o

 

Με μεγάλο ενθουσιασμό, τα παιδιά ξεκίνησαν από την τάξη τους όπου ζητήθηκε από κάθε ομάδα να φτιάξει με τουβλάκια LEGO μια βιβλιοθήκη. Ολοκληρώνοντας την κατασκευή κάθε ομάδα ξεκίνησε το «ταξίδι» της, με πρώτο σταθμό ποιον άλλον; Τη βιβλιοθήκη!

Εκεί συνεργάστηκαν ώστε όλα τα μέλη της ομάδας να διαβάσουν από μια σελίδα ενός βιβλίου και στη συνέχεια να απαντήσουν προφορικά σε ερωτήσεις κατανόησης. Ακολούθως, συμπλήρωσαν μια κρεμάλα όπου σχηματιζόταν η Αίθουσα Ρομποτικής. Η λύση ήταν το εισιτήριό τους για τον επόμενο σταθμό.

12188336_10204899506677255_433592886_n

Στην Αίθουσα ρομποτικής οι μαθητές έπαιξαν ηλεκτρονικό παιχνίδι όπου έπρεπε να επιλύσουν προσθέσεις και με τη βοήθεια του ποντικιού να «χτυπήσουν» τον σωστό αριθμό-στόχο. Ολοκληρώνοντας την πίστα και χρησιμοποιώντας QR CODE σε tablet αποκωδικοποίησαν τον επόμενο σταθμό …. την τραπεζαρία!

12178215_10204899735162967_1543531570_n

 

Στην τραπεζαρία έφτιαξαν με τον μάγειρα μους γιαουρτιού ενώ από εκεί, κάποιες μεγάλες κόκκινες πατούσες τους οδήγησαν στον επόμενο σταθμό, στο θεατράκι. Σε αυτόν τον σταθμό συνεργάστηκαν για να ολοκληρώσουν μια δοκιμασία φυσικής αγωγής με στεφάνια κι από εκεί δόθηκε το σύνθημα για τον επόμενο σταθμό, την αίθουσα υπολογιστών.

catalog_stem

12190659_10204911216049982_1478853335_o

 

 

 

 

 

Εκεί βρήκαν τη διαδρομή που η μέλισσα-ρομπότ (Beebot) έπρεπε να ακολουθήσει για να φτάσει στον προορισμό της. Για να το καταφέρουν, έλυσαν πράξεις και προγραμμάτισαν τη διαδρομή που θα ακολουθούσε. Στην ολοκλήρωση και αυτής της δοκιμασίας κάθε ομάδα πήρε δύο κομμάτια παζλ που την οδήγησαν στην τάξη.

12185823_10204911224850202_1090426936_o

Όταν και οι τρεις ομάδες επέστρεψαν, ένωσαν τα κομμάτια και σχηματίστηκε η φωτογραφία όλων των παιδιών μαζί. Η φωτογραφία ενθουσίασε τους μαθητές. Συζήτησαν για το πώς συνεργάστηκαν και πόσο όμορφα πέρασαν. Κατέληξαν στο ότι είναι ωραίο να συνεργαζόμαστε και να Ζούμε μαζί!!!

 

Log in with your credentials

Forgot your details?