Συνεργάτες

Δημήτρης Ρογκάλας
Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης

Δρ. Δημήτρης Ρογκάλας, PhD

BEng MSc DIC IEE

 

Ο Δημήτρης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1982. Ολοκλήρωσε το BEng in Electrical & Electronic Engineering στο Birmingham το 2003. Στη συνέχεια έκανε MSc in Telecommunications στο UCL το 2004 και MSc in Biomedical Engineering στο Imperial College το 2005. Η διδακτορική διατριβή του εκπονήθηκε στο τμήμα των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στον τομέα της βιοϊατρικής την οποία ολοκλήρωσε το 2009.

Επί σειρά ετών (2005-2015) ήταν ερευνητής του εργαστηρίου Μικροκυμάτων και Οπτικών Ινών του ΕΜΠ, όπου έχει εργαστεί ως συνεργάτης σε σειρά ερευνητικών έργων, εθνικών και ευρωπαϊκών, με βασικούς θεματικούς άξονες ICT, Health, Society και Science Education. Κατά τη διάρκεια αυτών των ετών συνεργάστηκε σε ευρωπαϊκά προγράμματα με την Ά ΩΡΛ Κλινική της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ.

Από το 2016 ανέλαβε τη λειτουργία του νεοσύστατου τμήματος έρευνας και ανάπτυξης του CGS. Οι δράσεις του τμήματος εστιάζονται στους τομείς της έρευνας και της καινοτομίας σε εκπαιδευτικά θέματα. Η διεπιστημονική φύση του εκπαιδευτικού προγράμματος δίνει τη δυνατότητα ανάπτυξης ερευνητικών έργων σε πολλούς κλάδους όπως ICT, κοινωνιολογία, STEM, Βιοϊατρική, συγκοινωνιολογία, ιατρική, μηχανική κοκ.

Παράλληλα από το 2005 μέχρι και σήμερα έχει υπό την ευθύνη του τη συνολική διαχείριση της εταιρίας Τουριστικές Επιχειρήσεις ΑΕΕ, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα του τουρισμού με πολλαπλές δραστηριότητες.  

Από το 2005 είναι μέλος του ΤΕΕ, του IEE, του IEEE και του ΞΕΕ.

Περικλής Μπακογεώργιος

Από πολύ μικρή ηλικία ο Δρ. Περικλής Μπακογεώργος ήθελε να γίνει πυρηνικός φυσικός. Έτσι δεν έχανε ποτέ τις επισκέψεις του σχολείου στο Κέντρο Πυρηνικών Ερευνών, ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ, όπου είχε ατέλειωτες συζητήσεις  με τους ερευνητές εκεί . Το όνειρο της παιδικής του ηλικίας τον οδήγησε να σπουδάσει φυσική στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, που ήταν στην πρωτοπορία της πυρηνικής φυσικής εκείνη την εποχή. Εκεί γνώρισε διακεκριμένους  καθηγητές τόσο στην Κβαντική όσο και στην Πυρηνική φυσική και έγινε ερευνητικός συνεργάτης του Πανεπιστημίου. Αργότερα, μετά από εξετάσεις, κέρδισε ερευνητική υποτροφία από  το Κέντρο Πυρηνικών Ερευνών, ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ. Η ερευνητική του εργασία ήταν κυρίως πάνω στην φασματοσκοπία ακτινών-γ.  H Διδακτορική του Διατριβή ήταν πάνω στην μελέτη των σταθμών υψηλού σπίν των πυρήνων 67και 69.  Η ερευνητική του εργασία ολοκληρώθηκε στο Πανεπιστήμιο της Ουτρέχτης στην Ολλανδία. Τα αποτελέσματα της εργασίας δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Physical Review C.

Εμπνευσμένος από την αγάπη του πατέρα του για την διδασκαλία (που ήταν δάσκαλος σε δημόσιο δημοτικό σχολείο), ο Δρ. Μπακογεώργος άρχισε να διδάσκει Φυσική μετά την ολοκλήρωση της Διδακτορικής του διατριβής. Είναι καθηγητής φυσικής στο Γυμνάσιο, στο Λύκειο και στο ΙΒ DP για περισσότερα από 20 χρόνια, όπου και θεωρείται από τους πρωτοπόρους καθηγητές φυσικής στο ΙΒ στην Ελλάδα.

Σήμερα ο Δρ. Μπακογεώργος είναι καθηγητής φυσικής στο Γυμνάσιο, στο Λύκειο και στο ΙΒ DP  του CGS.  Επίσης είναι συντονιστής των Ερευνητικών Εργασιών των μαθητών της Α΄ λυκείου.  Έχει οργανώσεις πολλές επισκέψεις μαθητών του σχολείου στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Πυρηνικών Ερευνών, CERN, στη Γενεύη της Ελβετίας, όπου οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με πρωτοπόρους καθηγητές απ’ όλο τον κόσμο.

 

Περιοχές ενδιαφερόντων:
Μουσική ( ντράμερ σε Rock συγκρότημα), Λογοτεχνία, και κινηματογράφος.

Διδακτική εμπειρία:
Φυσική (20+ χρόνια)  Γυμνάσιο, Λύκειο και ΙΒ DP (13-18 ετών)

Γλώσσες Languages:
Ελληνικά, Αγγλικά

Βάνια Σύρμου

Η Βάνια Σύρμου σπούδασε κλασσική φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και εργάζεται ως φιλόλογος στα Εκπαιδευτήρια Κωστέα-Γείτονα (CGS). Ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο πρόγραμμα «Φύλο και νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας» του τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου του Αιγαίου.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Δημιουργικής Γραφής στο Εργαστήριο Πειραματικής Παιδαγωγικής του τομέα Παιδαγωγικής του τμήματος Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του  ΕΚΠΑ, στο Βρετανικό Συμβούλιο Αθήνας και  στα Εργαστήρια Δημιουργικής Γραφής-Σχόλη των εκδόσεων Πατάκη.

Διηγήματά της  έχουν βραβευτεί σε λογοτεχνικούς διαγωνισμούς και δημοσιευτεί σε λογοτεχνικά ηλεκτρονικά περιοδικά ,  καθώς και στην «Ανθολογία μικρού διηγήματος για τη νύχτα» από τις εκδόσεις κύμα (2017), στην Aνθολογία διηγήματος "Παράξενες Ιστορίες με γάτες" από τις εκδόσεις κύμα (2017), στην Ανθολογία διηγήματος "Λόγος του '18" από τις εκδόσεις tovivlionet (2019), στην Ανθολογία διηγήματος "Ιστορίες της Άνοιξης" από τις εκδόσεις Παράξενες μέρες (2019), στην Ανθολογία διηγήματος «Γύρω στα μεσάνυχτα» από τις εκδόσεις Παράξενες μέρες (2019), στη Συλλογή διηγημάτων της "Τερματικός Σταθμός και άλλα διηγήματα" από τις εκδόσεις Μπιλιέτο (2019).

Έχει συμμετάσχει με επιστημονικές  ανακοινώσεις  στο 2ο  Διεθνές Συνέδριο  «Δημιουργική Γραφής» από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (2016) και στο Διεθνές Συνέδριο: «Λογοτεχνική Ανάγνωση στο Σχολείο και στην Κοινωνία» από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης(2018).

Έχει κάνει σπουδές μετάφρασης στην Ελληνοαμερικάνικη Ένωση. Οι μεταφράσεις της από την αγγλόφωνη λογοτεχνία κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Μπιλιέτο.

Έχει συνεργαστεί με το τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών με διαλέξεις στο μάθημα της Ευρωπαϊκής Λογοτεχνίας (2018-2019),

Είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για τη Ρητορική στην Εκπαίδευση,  του Πανελλήνιου Δικτύου  για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και  της Παιδαγωγικής Ομάδας του Σχολικού Δικτύου"Λογοτεχνικό Εργαστήρι.Οι μαθητές διαβάζουν και γράφουν" της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας ΑνατολικήςΑττικής

Άρθρα της με θέμα την αρχαία ελληνική και λατινική γραμματεία, τη νεοελληνική λογοτεχνία και το θέατρο έχουν δημοσιευτεί στα φιλολογικά και εκπαιδευτικά περιοδικά: Τετράδια  Ευθύνης, Φιλολογική, Θεατρογραφίες, Σύγχρονη Εκπαίδευση.

Χριστίνα Κουτούβελα

Διδάκτωρ Π.Τ.Δ.Ε., Ε.Κ.Π.Α

Μεταδιδακτορική ερευνήτρια

Παν/μίου Θεσσαλίας

Συγγραφέας

Εκπαιδευτικός CGS

 

Η Χριστίνα Κουτούβελα είναι φιλόλογος-γλωσσολόγος, διδάκτωρ του Π.Τ.Δ.Ε. του Ε.Κ.Π.Α και μεταδιδακτορική ερευνήτρια του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Είναι απόφοιτος του μεταπτυχιακού προγράμματος «Ρητορική: Θεωρία και Πράξη» του Π.Τ.Δ.Ε. του Ε.Κ.Π.Α. Διδάσκει ως ακαδημαϊκή υπότροφος το προπτυχιακό μάθημα της «Ανάπτυξης και Διαχείρισης του Ανθρώπινου Δυναμικού της Εκπαίδευσης» στο Π.Τ.Δ.Ε. του Ε.Κ.Π.Α (2017-2021). Συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (2018-2020). Από το 2015 ως το 2017 δίδαξε στο Haed το οποίο υπάγεται στο University of Dundee. Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα διεθνών και πανελληνίων συνεδρίων. Ασχολείται με τη μετάφραση. Εκδοτική δραστηριότητα: Η Νοημοσύνη του Ηλίανθου και άλλα εκπαιδευτικά κείμενα (Εκδόσεις Γρηγόρη, 2017), Το Πείραμα της Εκπαίδευσης. Αποτελεσματικότητα και Ποιότητα ως προς τι; Πολιτική, Έρευνα και Κριτική (Εκδόσεις Γρηγόρη, 2016), Εποχή της κρίσης ή κρίση εποχής (συλλογικό μεταφραστικό έργο, Εκδόσεις Αλεξάνδρεια, 2015), Amour (συλλογικό μεταφραστικό έργο, Εκδόσεις Αιώρα, 2015), Όνειρα, [Marcel Proust] (συλλογικό μεταφραστικό έργο, Εκδόσεις Γαβριηλίδης, 2014). 

Μολίν Βενετία

Η Βενετία Μολίν αποφοίτησε από το IB της Σχολής Μωραΐτη (2010) και σπούδασε Αρχιτεκτονική (BArch) στην Ecole Nationale Supérieure d’Architecture de Paris Val-de-Seine στο Παρίσι. Το 2013 πραγματοποίησε ανταλλαγή στο πανεπιστήμιο της Nagoya στην Ιαπωνία, λαμβάνοντας την υποτροφία JASSO από την Ιαπωνική κυβέρνηση. Ξεκίνησε έτσι το μεταπτυχιακό της στον Αστικό Σχεδιασμό, το οποίο και τελειοποίησε (2015) στην Paris Val-de-Seine (MArch, DEA), λαμβάνοντας Άριστα με την ομοφωνία της επιτροπής.

Τα χρόνια που ακολούθησαν συνεργάστηκε με αρχιτεκτονικά γραφεία και σκηνογράφους, κάποιοι εκ των οποίων ήταν ο Δ. Κορρές όπου πραγματοποίησαν μελέτες που αφορούσαν μεταφορές μνημείων στην αρχαιολογική περιοχή του Hasankeyf της Τουρκίας, το γραφείο Divercity πραγματοποιώντας σχέδια και μελέτες για κατοικίες και κτίρια και τέλος η One-Off Engineering σχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας πρωτότυπες μεταλλικές κατασκευές.

Το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 αποτέλεσε μέρος του επικουρικού προσωπικού του ΕΜΠ, υπό την επιτήρηση του Γ. Παρμενίδη και της Ι. Μάρη στο 3ο και στο 5ο έτος του προπτυχιακού στη Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. To έτος 2019 έλαβε τον μεταπτυχιακό τίτλο του ΔΠΜΣ «Αρχιτεκτονική-Σχεδιασμός του Χώρου» με ειδίκευση «Έρευνα στην Αρχιτεκτονική – Γνωσιολογία της Αρχιτεκτονικής» (MRes) από τη Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του ΕΜΠ.

Εργάζεται στο CGS στον κλάδο του Design του MYP από το 2018 και είναι παράλληλα ενεργή στον σχεδιαστικό χώρο.   

Θώμη Συρούκη

H Θώμη Συρούκη είναι απόφοιτος του Τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (2006) του ΕΚΠΑ με κατεύθυνση ειδίκευσης, Ψυχολογία. Το 2013 ολοκλήρωσε με «Άριστα» το διετές Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα (MSc) του ίδιου τμήματος στον τομέα της Πειραματικής Παιδαγωγικής με τίτλο «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου». Ακολούθησε την κατεύθυνση «Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία», όπου ασχολήθηκε με τα αναλυτικά προγράμματα, (curriculum, modules) με τη δημιουργία διδακτικών σχεδίων και εκπαιδευτικών σεναρίων.

Δημοσίευσε τη διπλωματική της εργασία στο «7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», με θέμα «Η πολυτροπικότητα και ο ψηφιακός γραμματισμός στο μάθημα της Ν. Γλώσσας». Ερευνητικά, ασχολήθηκε με την κριτική ανάλυση και αξιολόγηση σχολικού εγχειριδίου, με μεταφράσεις και αναστοχασμούς παιδαγωγικών άρθρων, καθώς και με έρευνες δράσης κατά τη διάρκεια της διδακτικής πρακτικής.

Έχει πιστοποιηθεί επίσης, ως Ειδική Παιδαγωγός σε θέματα μαθησιακών δυσκολιών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση υπό το συντονισμό του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (ετήσια εξειδίκευση, 2009-10).

Είναι μέλος της Ελληνικής Ένωσης για την Προώθηση της Ρητορικής στην Ελλάδα και συμμετέχει σε δράσεις μέσα από ρητορικές ομάδες εκπαιδευτικών. Έχει ασχοληθεί ενεργά με το πρόγραμμα Εικονικών Δικών-Πρωταγόρας, με την προετοιμασία και οργάνωση μαθητών για τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό. Είναι επίσης μέλος του περιοδικού Νέα Παιδεία. Η Ιστορία είναι ένα μάθημα που αγαπά ιδιαίτερα, κυρίως στην προσέγγισή της με βιωματικό τρόπο. Τεχνικές θεάτρου, δραματοποιήσεις, ιστορικό ντοκιμαντέρ και χρήση άλλων οπτικοακουστικών μέσων είναι μερικοί από τους τρόπους που προσεγγίζει την ιστορική γνώση και αφήγηση στη μαθησιακή διαδικασία.

Διδάσκει από το 2007 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Από το 2015 είναι Φιλόλογος στο Γυμνάσιο (MYP) και Λύκειο των Εκπαιδευτηρίων CGS. Επίσης είναι συντονίστρια των ανθρωπιστικών μαθημάτων (IB MYP Individuals &Societies) του CGS.

Δήμητρα Ζουδίου

Καθηγήτρια βιολογίας, με 25 χρόνια στο χώρο της μέσης εκπαίδευσης. Τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντά της αφορούν, ως προς την επιστήμη της βιολογίας, την εξελικτική μελέτη των βιολογικών δομών και ως προς την εκπαιδευτική πράξη, στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων μάθησης. Την περίοδο αυτή παρακολουθεί μεταπτυχιακό πάνω στις Κοινωνικές Νευροεπιστήμες και στην Εκπαίδευση στο ΕΚΠΑ.

Ιωάννης Κοκκίνης
Καθηγητής πληροφορικής

Ο Ιωάννης Κοκκίνης εργάζεται σαν καθηγητής Πληροφορικής στα Εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα και παράλληλα έναι εξωτερικός συνεργάτης του Εργαστηρίου Λογικής και Θεωρίας Υπολισμού του ΕΜΠ. Είναι κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος στην Επιστήμη των Υπολογιστών από το Πανεπιστήμιο της Βέρνης (2016), Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Λογική, Θεωρία Αλογρίθμων και Υπολογισμού από το Πανεπιστήμιο Αθηνών (2015) και Διπλώματος Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών από το ΕΜΠ (2010).

Ο Ιωάννης Κοκκίνης έχει εργαστεί σαν μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Πολυτεχνείο του Ντόρτμουντ (2017-2019), στο CNRS (2016-2017) και έχει διδάξει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα στο Εθνικό Μετόβειο Πολυτεχνείο (2020) και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (2019-20). Έχει επιβλέψει δύο προπτυχιακές και μία μεταπτυχιακή εργασία στο πεδίο της Θεωρητικής Πληροφορικής. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα σχετίζονται με τις περιοχές της Μαθηματικής Λογικής και της Υπολογιστικής Πολυπλοκότητας.

Δρ. Αθανάσιος Αναστασίου

Ο Δρ. Αθανάσιος Αναστασίου σπούδασε Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, στο Πανεπιστήμιο Newcastle-upon-Tyne της Αγγλίας. Πήρε το πρώτο του Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Ψηφιακή Ανάλυση Εικόνας και Σήματος στο Πανεπιστήμιο Newcastle-upon-Tyne και το δεύτερο στη Βιοϊατρική Τεχνολογία το 2009 (Πανεπιστήμιο Πατρών και ΕΜΠ). Tο 2015 έλαβε το διδακτορικό του από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Από το 2011 είναι ερευνητής στο Εργαστήριο Βιοϊατρικής Τεχνολογίας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Παράλληλα συμμετέχει στην διδασκαλία εργαστηρίων στο πλαίσιο προπτυχιακών μαθημάτων του Εργαστηρίου.

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του κινούνται στις περιοχές της ανάλυσης ιατρικής εικόνας και σήματος, την ασφάλεια των ιατρικών δεδομένων και έχει μεγάλη ευχέρεια στην χρήση νέων τεχνολογιών και εργαλείων ανάπτυξης εφαρμογών (και mobile) και βάσεων δεδομένων (Visual Studio, C#, Java, SQL, Scripting Languages, κτλ.). Έχει ειδίκευση σε Decision Support Systems, activity recognition, telemedical technologies και mHealth/eHealth. Είναι ενεργός σε Ευρωπαϊκά ερευνητικά έργα και έχει συμμετάσχει ως ερευνητής και technical manager. Είναι μέλος του Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE-IEMBS) ,του Institution of Engineering and Technology (IET) και του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ).

Τζίνα Καλογήρου

Καθηγήτρια Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και της Διδακτικής της

Στέργιος Τασιόπουλος
Παθολόγος Αναπληρωτής - Διευθυντής Α' Παθολογικής Κλινικής - Όμιλος ΥΓΕΙΑ
Ευστάθιος Ζάχος
Ομότιμος Καθηγητής

Ο Ευστάθιος Ζάχος είναι Ομότιμος Καθηγητής ΕΜΠ. Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στα Μαθηματικά από το Πολυτεχνείο της Ζυρίχης (ETHΖ) το 1978 και έχει εργαστεί ως καθηγητής Επιστήμης Υπολογιστών στο ΕΜΠ, στα Πανεπιστήμια της Santa Barbara (UCSB) και της Νέας Υόρκης (CUNY) και σαν Λέκτoρας στο Πολυτεχνείο της Ζυρίχης (ΕΤΗΖ). Επίσης έχει δουλέψει σαν ερευνητής στο ΜΙΤ και στον ελβετικό όμιλο εταιρειών Brown, Boveri & Company (BBC, τώρα ABB).

Ο Ευστάθιος Ζάχος έχει δημοσιεύσει πληθώρα εργασιών σε διάφορες περιοχές της Επιστήμης των Υπολογιστών (Υπολογιστική Πολυπλοκότητα, Θεωρία Αλγορίθμων και Υπολογισμού κ.ά.). Τα τωρινά ερευνητικά του ενδιαφέρονται σχετίζονται με Πιθανοτικές και Συναρτησιακές Κλάσεις Πολυπλοκότητας, Συνδυαστικές Άλγεβρες σαν θεμέλια της Θεωρίας Υπολογισμού, διασυνδέσεις Κρυπτογραφικών Τεχνικών και Υπολογιστικής Πολυπλοκότητας και με τον σχεδιασμό Αλγορίθμων για Γραφοθεωρητικά Προβλήματα.

Νικόλαος Παπασπύρου
Καθηγητής

Ο Νικόλαος Παπασπύρου είναι καθηγητής στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ από το 2002 και από το 2017 επικεφαλής του Εργαστηρίου Τεχνολογίας Λογισμικού. Είναι κάτοχος διδακτορικού τίτλου στην Επιστήμη των Υπολογιστών από το ΕΜΠ (1998), Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Επιστήμη των Υπολογιστών από το Πανεπιστήμιο του Cornell (1995) και Διπλώματος Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών από το ΕΜΠ (1993). Έχει δουλέψει σαν μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Πανεπιστήμιο του Yale (2000-2001) και σαν επισκέπτης ερευνητής σε επιστημονική άδεια στο τμήμα μεταγλωττιστών της Google (2015-2016). Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα σχετίζονται με την θεωρία και υλοποίηση των γλωσσών προγραμματισμού: σημασιολογία, συστήματα τύπων, μετταγλωτιστές, στατική ανάλυση και τυπικός έλεγχος.

Πάνος Ανδρικόπουλος
Growth Engineer

Ο Πάνος Ανδρικόπουλος ασχολείται κυρίως με το Business και Product Development της Growth Mindset.

Την τελευταία διετία ο ίδιος έχει πραγματοποιήσει instructing σε 100άδες μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου, καθώς και σε ανάλογο αριθμό εργαζομένων εταιρειών, ενώ έχει εκπαιδεύσει πάνω από 10 full-time instructors της εταιρείας.

Ιωάννης Παπουτσής
Εντεταλμένος Ερευνητής

I am an electrical and computer engineer with a research focus on the field of Earth Observation and geoinformatics through the processing of big volumes of satellite and geospatial data. I hold a PhD on the use of advanced satellite interferometry techniques. I have a deep understanding of the Copernicus flagship programme, being the Operations Manager of the Greek node of European Space Agency Hubs that distribute Sentinel data, as well as a Copernicus Emergency Management Services Manager for Risk and Recovery. My current research focuses on the exploitation, management and processing of big satellite data, and the use of artificial intelligence/deep learning for the development of operational services using Earth Observation and geo-information based on novel information technologies, with emphasis on disasters management. I have participated to 36 research projects funded main from EC (H2020 and FP7),ESA and Copernicus initiatives, from which 11 as a PI or a co-PI. Currently I am the coordinator of the H2020 project DeepCube that focuses on AI pipelines forCopernicus data. I have co-authored 28 research articles in peer-reviewed journals and have 838 citations. My current Google Scholar h index is 15. I was part of the team that won the first prize at the 2014 Copernicus Masters Competition for platform FireHub.

Κώστας Καμπουράκης

Ο Κώστας Καµπουράκης είναι ερευνητής στο Πανεπιστήµιο της Γενεύης (Τµήµα Βιολογίας και Πανεπιστηµιακό Ινστιτούτο Επιµόρφωσης Εκπαιδευτικών) και διευθυντής της εκδοτικής σειράς UNDERSTANDING LIFE, του Cambridge University Press. Είναι συγγραφέας και εκδότης πολλών βιβλίων που αφορούν στην κατανόηση της εξέλιξης και της γενετικής, αλλά και της φύσης της επιστήμης από το ευρύ κοινό.

Μερικά από αυτά είναι τα εξής:

  • Making sense of genes (Cambridge University Press, 2017)
  • Understanding Evolution (Cambridge University Press, 2014)
  • Turning Points: How Critical Events Have Driven Evolution, Life and Development (Prometheus Books, 2018)
  • Uncertainty: How it Makes Science Advance (Oxford University Press, 2019, από κοινού με τον Kevin McCain)

Πολλά από τα βιβλία του κυκλοφορούν και στην Ελλάδα, μεταφρασμένα από τις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.

Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνίο

Το Εργαστήριο Βιοϊατρικής Τεχνολογίας (ΕΒΙΤ) της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΣΗΜΜΥ) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου δημιουργήθηκε το 1990 και από το 2001 αποτελεί θεσμοθετημένο εργαστήριο της Σχολής (ΦΕΚ, Αρ. Φύλλου 66, 6 Απριλίου 2001). Κύριος στόχος του εργαστηρίου είναι να υπηρετεί εκπαιδευτικές και ερευνητικές ανάγκες στα γνωστικά αντικείμενα της Βιοϊατρικής Τεχνολογίας και των εφαρμογών της, ιδίως δε στους επιστημονικούς τομείς της εμβιομηχανικής, της βιορρεολογίας-κλινικής αιμορρεολογίας, της κλινικής μηχανικής, της ιατρικής απεικόνισης-επεξεργασίας βιοσημάτων και εικόνας, των βιοαισθητήρων, της τηλεματικής, της ιατρικής πληροφορικής, των νευρωνικών δικτύων, των αλληλεπιδράσεων ακτινοβολίας-ιστών, της τεχνολογίας υπερήχων, της εικονικής πραγματικότητας και της τεχνολογίας αποκατάστασης-ρομποτικής και αυτοματισμών. Το εκπαιδευτικό και ερευνητικό έργο του Εργαστηρίου εκτελείται μέσα στο πλαίσιο της Σχολής ΗΜΜΥ καθώς και του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Συστημάτων Επικοινωνιών & Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ-ΕΜΠ) του ΕΜΠ στο οποίο το ΕΒΙΤ συμμετέχει.

 

Οι κύριες δραστηριότητες του Εργαστηρίου καλύπτουν τομείς που σχετίζονται με τη βασική και εφαρμοσμένη έρευνα σε εξειδικευμένα θέματα βιοϊατρικής τεχνολογίας. Ειδικότερα, οι δραστηριότητες του εργαστηρίου επικεντρώνονται στην ανάπτυξη προϊόντων για τελική χρήση καθώς και την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στον τομέα της Υγείας.

 

Στο πλαίσιο της ευρύτερης δυναμικής ερευνητικής δραστηριότητάς του, το Εργαστήριο έχει αναπτύξει στενή συνεργασία με πλήθος ελληνικά και διεθνή πανεπιστημιακά εργαστήρια, εταιρείες και φορείς υγείας. Το Εργαστήριο συμμετέχει επίσης σε σημαντικό αριθμό ερευνητικών, ανταγωνιστικών και αναπτυξιακών προγραμμάτων τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο έχοντας ολοκληρώσει πάνω από 120 επιδοτούμενα Ευρωπαϊκά και δεκάδες εθνικά έργα. Κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του το εργαστήριο έχει αποκτήσει μία σημαντική τεχνολογική υποδομή στους τομείς ενδιαφέροντός του, είτε μέσω των ερευνητικών προγραμμάτων στα οποία συμμετείχε και συμμετέχει είτε αξιοποιώντας τους πόρους που του αναλογούν από τα κονδύλια ενίσχυσης εργαστηριακού εξοπλισμού του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και του ΕΠΙΣΕΥ-ΕΜΠ. Οι κύριοι τομείς επιστημονικής έρευνας του εργαστηρίου περιλαμβάνουν:  Ανάπτυξη συστημάτων διαχείρισης ιατρικών δεδομένων με τεχνολογίες  Internet/Intranet

 

Ανάπτυξη λογισμικού και υλοποίηση εφαρμογών ιατρικής πληροφορικής

Εφαρμογές τηλεματικής στο χώρο της υγείας

Ασφάλεια δεδομένων

Νευρωνικά δίκτυα στην ιατρική και την υγεία

Βιοαισθητήρες – βιομετρικές τεχνολογίες

Ψηφιακή επεξεργασία ιατρικής εικόνας

Ψηφιακή επεξεργασία βιοσημάτων

Εφαρμογές ρομποτικής στη θεραπεία αποκατάστασης

Βιορρεολογία – κλινική αιμορρεολογία

Εικονική πραγματικότητα στην ιατρική και την υγεία

 

Ως προς την εκπαιδευτική του δραστηριότητα, το εργαστήριο διδάσκει στους φοιτητές της Σχολής   Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών 5 προπτυχιακά μαθήματα τα οποία ανήκουν στη ροή μαθημάτων “Βιοϊατρική Τεχνολογία”. Επίσης διδάσκονται 3 μεταπτυχιακά μαθήματα, ένα από τα οποία στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του ΕΜΠ (Βιοϊατρική Μηχανική) ενώ τα άλλα δύο στο πλαίσιο του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Βιοϊατρική Τεχνολογία του Ε.Μ.Π. και της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών. Μέχρι σήμερα, στο εργαστήριο έχουν περατωθεί περί τις 300 διπλωματικές εργασίες και 55 διδακτορικές διατριβές, ενώ έχουν δημοσιευθεί πάνω από 400 εργασίες σε διεθνή περιοδικά και πρακτικά διεθνών συνεδρίων. Αυτή τη στιγμή εκπονούνται στο εργαστήριο 11 διδακτορικές διατριβές.

Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το Πανεπιστήμιο Αθηνών έχοντας ως βασικούς του στόχους να παράγει και να μεταδίδει τη γνώση με την έρευνα και τη διδασκαλία και  να συντείνει στη διαμόρφωση υπεύθυνων ανθρώπων με επιστημονική κοινωνική, πολιτισμική και πολιτική συνείδηση και να παρέχει τα απαραίτητα εφόδια που θα εξασφαλίζουν την άρτια κατάρτισή τους για επιστημονική και επαγγελματική σταδιοδρομία έχει αναπτύξει εξειδικευμένα αλλά και διεπιστημονικά υψηλού επιπέδου προγράμματα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών που πλαισιώνουν ένα ευρύτατο φάσμα επιστημονικών χώρων. Τα Τμήματα του Πανεπιστημίου Αθηνών και οι αντίστοιχοι τομείς τους, λειτουργούν μέσα σε 9 ευρύτερες ακαδημαϊκές μονάδες, που φέρουν τον τίτλο Πανεπιστημιακές Σχολές.  Το Πανεπιστήμιο Αθηνών, στα πλαίσια της αποστολής του, συμβάλλει επίσης στην αντιμετώπιση της ανάγκης για συνεχιζόμενη εκπαίδευση και διαρκή επιμόρφωση των πολιτών.

Huawei Technologies, Co., Ltd.
Εταιρία κατασκευής τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού
Η Huawei είναι ένας ηγετικός παγκόσμιος πάροχος υποδομών και έξυπνων συσκευών που αφορούν την τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνιών (ICT). Με ενσωματωμένες λύσεις σε τέσσερις βασικούς τομείς – δίκτυα τηλεπικοινωνιών, τεχνολογία πληροφοριών, έξυπνες συσκευές και υπηρεσίες cloud – η Huawei έχει στόχο να φέρει την ψηφιακή τεχνολογία σε κάθε άνθρωπο, σπίτι και οργανισμό για έναν πλήρως συνδεδεμένο, ευφυή κόσμο. Το 2019 η Huawei είναι πρώτη παγκοσμίως σε πωλήσεις τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού και δεύτερη σε πωλήσεις κινητών τηλεφώνων (smartphones). Η εταιρεία απασχολεί 194.000 υπαλλήλους σε περισσότερες από 170 χώρες από τους οποίους περίπου 80.000 ασχολούνται με την έρευνα και ανάπτυξη (R&D). Έχει 14 ερευνητικά κέντρα (R&D centers), πολλά από τα οποία σε Ευρωπαϊκές χώρες, και δαπανά στην έρευνα περίπου 15% των εσόδων της με στόχο να παραμείνει η ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο.
Growth Mindset

H Growth Mindset είναι μια εκπαιδευτική – τεχνολογική εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στην ενίσχυση και στην αξιολόγηση των συμπεριφοριστικών δεξιοτήτων (soft skills) σε παιδιά και σε ενήλικες.

Η φιλοσοφία της Growth Mindset δεν είναι απλά μία αποτελεσματική εκπαιδευτική προσέγγιση που μπορεί να παρακινήσει τα άτομα όλων των ηλικιών να δουλέψουν σκληρά για να πετύχουν τους στόχους τους και να τους βοηθήσει να σκέφτονται χωρίς περιορισμούς και στεγανά, αλλά είναι επίσης και τρόπος ζωής. Ένας τρόπος ζωής που οδηγεί στην απόκτηση πρακτικής γνώσης και εμπειρίας μέσω της άμεσης εμπλοκής μας με αυτή.

Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών

The National Observatory of Athens (NOA) has been historically nominated by the Greek government as the sole institution in charge of natural disasters monitoring, with a clear mandate to conduct innovative research for the benefit of the Greek citizens. At global level it hosts, a) the UNESCO Chair for Natural Disasters, established within the framework of UNESCO-BRESCE, b) the Secretariat of the South Eastern European (SEE) Disasters Risk Assessment and Mitigation Network, and c) the Focal Point on the Global Earth Observing System of Systems (GEOSS), one of the four national GEO Offices in the World.

The Institute for Astronomy Astrophysics Space Applications & Remote Sensing (IAASARS) of NOA, through its systematic participation to EC and ESA-funded projects, has achieved a considerable excellence in the area of EO-based environmental and natural disaster monitoring and management during the last decade. It has been providing support for Emergency Planning and Emergency Support, and Disaster Recovery to Environmental Monitoring, Civil Protection and Public Governmental Authorities in Greece, while it has consistent participation to EC, ESA and Copernicus projects.

IAASARS is has a constant presence and activity in EO using space-borne and ground-based Remote Sensing techniques. The RS group of IAASARS focuses on scientific research and development of products and services related to environment dynamics assessment and on-going climate change, with the objective to monitor, study and assess the physical phenomena and natural disasters occurring at Earth’s environment. The research portfolio covers a broad spectrum of phenomena such as earthquakes, volcanoes, atmospheric hazards, fires, fire smoke, dust storms, air quality and impacts to human health, floods, landscape and ecosystem dynamics, plant ecophysiology, mineral exploration, urban heat island phenomena, and marine applications.

IAASARS/NOA develops innovative integrated observational solutions (i) allowing to a multitude of monitoring networks (space borne and ground-based) to operate in a complementary, unified and coordinated manner, (ii) creating archives and databases of long series of observations and derived higher level products, and (iii) making these observations and products available for exploitation with the involvement of stakeholders, scientists and/or institutional users, applicable for down-streaming to their specific needs.

Over the years, through the systematic participation to EC, ESA, Copernicus and national projects, NOA has consolidated state-of-the-art scientific equipment including a satellite ground station for missions Meteosat, NOAA/AVHRR, MODIS, NPP, FYI, MetOP and future NPOESS. NOA hosts the first Collaborative Ground Segment of the management and dissemination of data flows from the Sentinel family of satellites.

UNIVERSITE DE GENEVE
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Το Πανεπιστήμιο της Γενεύης ιδρύθηκε το 1559 από τον Καλβίνο. Το πανεπιστήμιο εστιάζει ενεργά στη διδασκαλία, στην έρευνα και στην υπηρεσία προς την κοινότητα, ως πρωταρχικούς στόχους του. Το 2016, κατατάχθηκε 53ο παγκοσμίως από την Διεθνή Ακαδημαϊκή Κατάταξη των Πανεπιστημίων της Σαγκάης.

Όμιλος ΥΓΕΙΑ

Log in with your credentials

Forgot your details?