Το CGS υποδέχεται μαθητές και γονείς σε μία ακόμη επιτυχημένη σχολική χρονιά!
Οι μαθητές μας μέσα σε ένα κλίμα συνεχούς έρευνας, συνεργασίας και συναισθηματικής στήριξης, κατακτούν ένα υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης, αποκτούν θετικές τάσεις ζωής και μαθαίνουν να συνεισφέρουν δημιουργικά στην παγκόσμια κοινότητα.
Ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά.
Άλλη μία χρονιά με εξαιρετικά αποτελέσματα.
Read more»
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας για τα εξαιρετικά αποτελέσματα στις εξετάσεις του Ιnternational Βaccalaureate Diploma Programme. Είμαστε υπερήφανοι και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία και στην ακαδημαϊκή τους ζωή.
Συγχαρητήρια αξίζουν και στους καθηγητές τους για την καθοριστική συμβολή τους σε αυτή την επιτυχία.
Επιγραμματικά τα αποτελέσματα των μαθητών μας είναι:
Το 96.7% των μαθητών μας πήρε το IB Diploma, ενώ το αντίστοιχο παγκόσμιο ποσοστό είναι 77.4%.
Ο μέσος όρος βαθμολογίας του ΙΒ Diploma στο CGS είναι 35,1 , πολύ υψηλότερος από τον αντίστοιχο παγκόσμιο που φέτος είναι 29.6.
Το 34.5% των μαθητών μας πήραν το IB Diploma με βαθμό 38 και πάνω, βαθμολογία που εξασφαλίζει την πρόσβαση στα καλύτερα Πανεπιστήμια του κόσμου.
Το 34.5% των μαθητών μας συγκέντρωσαν από την αξιολόγηση του Extended Essay και του TOK Essay, 3 Bonus Points, ποσοστό πολύ υψηλότερο από το αντίστοιχο παγκόσμιο 7.9%.
To 7% των μαθητών μας συγκέντρωσε 44/45 μονάδες, βαθμολογία που επιτυγχάνει λιγότερο από το 1% παγκοσμίως και εισάγονται στο LSE (Law) και στο UCL ( Psychology) αντίστοιχα.
Το 90% των μαθητών μας ( προσωρινό ποσοστό) εισάγονται σε πανεπιστήμια της 1ης τους επιλογής.
Ακολουθεί πίνακας με τα αποτελέσματα των μαθητών και τα πανεπιστήμια που εισάγονται, όπως έχει διαμορφωθεί μέχρι σήμερα.
Βαθμ./45 | Ειδικότητα | Προτίμηση | Πανεπιστήμιο |
44 | Law | 1η | London School of Economics |
44 | Psychology | 1η | UCL |
41 | Aeronautics and Astronautics Spacecraft Engineering | 1η | University of Southampton |
40 | Biology | 1η | Radboud University |
39 | Electrical & Electronics Engineering | 1η | University of Southampton |
39 | Chemistry for Drug Discovery | 1η | University of Bath |
39 | Mathematics | 2η | University of Bath |
39 | Business & Management with Industrial Experience | 1η | University of Exeter |
38 | International Politics and Government | 1η | Bocconi University |
38 | Pharmacy | 1η | University of Reading |
37 | Psychology | 2η | University of Stirling |
37 | Business Management | 1η | University of Birmingham |
36 | Mechanical Engineering | 1η | Newcastle University |
36 | Neuroscience | 1η | University of Dundee |
36 | Mathematics | 1η | University of Stirling |
36 | Psychology | 1η | University of Sussex |
36 | Medicine | 1η | Charles University |
34 | Sociology and Criminology | 1η | University of Manchester |
33 | Business Management – Commerce | 1η | Ryerson University |
33 | Biomedical Sciences with Professional Experience | 1η | University of Reading |
33 | Media and Communications | 1η | University of Sussex |
31 | Economics & Management Studies | 1η | University of Sussex |
31 | Business Management | 1η | Bentley University |
29 | Entrepreneurship and Management with Placement Experience | 2η | University of Reading |
29 | Business, Management with Economics (Foundation Year) | 1η | University of Sussex |
28 | Product Design Futures | 2η | University of Bournemouth |
28 | Technical Computer Science | 1η | Twente University |
27 | Computing Science | 1η | University of Groningen |
27 | Maastricht Science Programme (MSP) | 1η | University of Maastricht |
25 | Electronic Engineering with Foundation Year | 2η | University of the West of England, Bristol |
Πανελλήνιες εξετάσεις 2019
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας για τα εξαιρετικά αποτελέσματα και την εισαγωγή τους στις σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Συγχαρητήρια και στους καθηγητές τους για την καθοριστική συμβολή τους σε αυτή την επιτυχία.
Αποτελέσματα
Κωδ. Υποψηφ. | Σχολή Επιτυχίας | Ίδρυμα |
17022086 | ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ (ΣΣΕ) – ΟΠΛΑ | ΣΣΕ |
19022615 | ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) – ΠΑΝΤΕΙΟ | ΠΑΝΤΕΙΟ |
19022616 | ΝΟΜΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) | ΕΚΠΑ |
19022617 | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (ΑΘΗΝΑ) | ΠΑΝΤΕΙΟ |
19022618 | ΔΙΕΘΝΩΝ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ) | ΠΑΝΤΕΙΟ |
19022620 | ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) – ΠΑΝΤΕΙΟ | ΠΑΝΤΕΙΟ |
19022621 | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΑΘΗΝΑ) | ΕΚΠΑ |
19022622 | ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ (ΑΘΗΝΑ) | ΑΣΚΤ |
19022624 | ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ) | ΠΑΝΤΕΙΟ |
19022625 | ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ) | ΕΚΠΑ |
19022626 | ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) | ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ |
19022627 | ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) | ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ |
19022628 | ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) | ΕΜΠ |
19022629 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΑΘΗΝΑ) | ΕΜΠ |
19022630 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΠΑΤΡΑ) | ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ |
19022631 | ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ) | ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ |
19022632 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ) | ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ |
19022633 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΑΠΘ |
19022635 | ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ) | ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ. |
19022636 | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΛΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) | ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
19022637 | ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ) | ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ |
19022638 | ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) | ΕΜΠ |
19022639 | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΑΘΗΝΑ) | ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ. |
19022640 | ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΑΠΘ |
19022641 | ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΒΟΛΟΣ) | ΠΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ |
19022642 | ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) | ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
19022643 | ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) | ΕΚΠΑ |
19022644 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΧΑΝΙΑ) | ΠΟΛ/ΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ |
19022645 | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (ΑΘΗΝΑ) | ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ. |
19022646 | ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) | ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ |
19022647 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ) | ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ |
19022649 | ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) | ΠΑΝ. ΠΕΙΡΑΙΑ |
19022650 | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΥΡΟΣ) | ΠΑΝ. ΑΙΓΑΙΟΥ |
19022651 | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ) | ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ |
19022652 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) | ΟΠΑ |
19022653 | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) | ΠΑΝ. ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ |
19022654 | ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) | ΟΠΑ |
19022655 | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ) | ΔΙ.ΠΑ.Ε. |
19022656 | ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) | ΠΑΝ. ΠΕΙΡΑΙΑ |
19022657 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΑΘΗΝΑ) | ΟΠΑ |
19022658 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΑΘΗΝΑ) | ΟΠΑ |
19022659 | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) | ΠΑΝ. ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ |
19022661 | ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) | ΟΠΑ |
19022662 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΡΙΠΟΛΗ) | ΠΑΝ. ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ |
19022663 | ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ (ΑΙΓΑΛΕΩ) | ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ |
19022664 | ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΑΘΗΝΑ) | ΟΠΑ |
19022665 | ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ) | ΟΠΑ |
«
New activity for CGS SMART !
“Play and Learn” for PreK & K students (για μαθητές Προνηπιαγωγείου & Νηπιαγωγείου)
Read more»
“Play and Learn” is part of the English Language Club for our Pre-Kindergarten and Kindergarten students. It encompasses all forms of games to encourage young learners to develop their English skills.
Fun goes hand in hand with learning, and so our English Language Club program is full of creative activities and educational games, crafts, theatre and sciences.
Our young learners love to explore, discover and create. Therefore, all our activities are built on this foundation. Fun and games in all forms reveal the mysteries of the world and encourage us to speak in English.
Our students will take part in outdoor educational games which will promote a connection with nature. We will learn about the world around us and develop our sense of respect and caring for the world we share. We will get moving and build our English skills at the same time.
We will conduct science activities and experiments in English which will open a new horizon of possibilities and wonder, stimulating critical thinking and encouraging us to use the language.
We will listen to stories, create crafts and take part in puppet theatres, inspiring students’ development of English communication skills.
This safe environment for free expression will foster students’ experience in the English language and stimulate their imagination. In “Play and Learn” we learn to share and use our words in English. English becomes the medium for discovery and fun!
“Play and Learn” will help students encourage, promote and strengthen communication skills in English in the most relaxed and enjoyable way!
More info & registration: smarinou@cgs.edu.gr
https://cgs.openapply.com/
«
Read more»
«