CGS Highlights Οκτώβριος

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

 
Το CGS Newsletter είναι μια περιοδική, ψηφιακή έκδοση μέσα από την οποία θα μπορείτε να ενημερώνεστε για τις σημαντικότερες  ειδήσεις που αφορούν στην εκπαιδευτική μας  κοινότητα. Στόχος μας είναι να σας δίνουμε με σαφή και περιεκτικό τρόπο ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τη σχολική ζωή των παιδιών μας αλλά και να σας παρουσιάζουμε θέματα που μας αφορούν όλους, μαθητές, δασκάλους και γονείς.
 
Σας ευχόμαστε καλή ανάγνωση!

Με μεγάλη χαρά οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού υποδέχθηκαν μαθητές και γονείς για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Read more»

Εκτός από τη γνωριμία με το δάσκαλο ή τη δασκάλα της τάξης, οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να πάρουν μια γεύση  από τις δραστηριότητες που θα κάνουν στα μαθήματα ειδικότητας.

Μεταξύ άλλων, έπαιξαν μουσικοκινητικά παιχνίδια, περιηγήθηκαν σε έκθεση με θέμα την ιστορική εξέλιξη της μουσικής, έφτιαξαν απλούς κώδικες για ρομπότ, ασχολήθηκαν με κατασκευές και χειροτεχνίες, θυμήθηκαν το όνομά τους σε πολλές γλώσσες και έγραψαν τα δικά τους μοναδικά hashtags για την επιστροφή στο σχολείο!

Ευχή μας η χρονιά να κυλήσει τόσο δημιουργικά όσο ξεκίνησε!

«

Η αποκατάσταση της αυλής της Β’ Δημοτικού αποτελεί τμήμα ενός ευρύτερου σχεδίου επανασχεδιασμού των εξωτερικών χώρων του CGS, το οποίο ξεκίνησε να υλοποιείται με την ανάπλαση της αυλής του Νηπιαγωγείου και συνεχίζεται σταδιακά, με στόχο την πλήρη αποκατάσταση όλων των προαύλιων χώρων του σχολείου.

Read more»

Η αποκατάσταση της αυλής της Β’ Δημοτικού αποτελεί τμήμα ενός ευρύτερου σχεδίου επανασχεδιασμού των εξωτερικών χώρων του CGS, το οποίο ξεκίνησε να υλοποιείται με την ανάπλαση της αυλής του Νηπιαγωγείου και συνεχίζεται σταδιακά, με στόχο την πλήρη αποκατάσταση όλων των προαύλιων χώρων του σχολείου.

Σύμφωνα με την μελέτη που έχει αναλάβει η ειδική συνεργάτης του σχολείου, η κα Αγγελική Ζωγραφάκη, Αρχιτέκτων Μηχανικός ΕΜΠ με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου και απόφοιτος  του σχολείου μας, στόχος μας είναι να ανταποκρίνεται ο ανασχεδιασμός στην φιλοσοφία μας για διαρκή αναβάθμιση του περιβάλλοντος του σχολείου ολιστικά.

Η ανάπλαση της αυλής της Β’ Δημοτικού αποσκοπεί στην δημιουργία ενός σύγχρονου και διαδραστικού προαύλιου κήπου με μεσογειακό χαρακτήρα, εξοπλισμένο με νέες τεχνολογίες και χώρους για παιχνίδι και άθληση.

Στον ανασχεδιασμό έχουν ληφθεί ως βασικοί άξονες:

  1. Η πλατεία στην απόληξη του μεγάλου κλιμακοστασίου που αποτελεί βασικό κόμβο για την εξωτερική κυκλοφορία και,
  2. το θεατράκι μεταξύ των αυλών της Β’ και της Γ’ Δημοτικού που ενώ είναι βασικό διαχωριστικό στοιχείο, παράλληλα λειτουργεί ενωτικά στον ευρύτερο χώρο.

Επίσης:

  • Διατηρείται η ράμπα ανόδου από την μία αυλή στην άλλη, ενώ στην άλλη πλευρά δημιουργείται φυσικό πρανές από πατημένο χώμα με ξύλινους κορμούς στην λογική των αναβαθμίδων.
  • Στην ευρύτερη περιοχή τοποθετείται ειδικό δάπεδο (πιστοποιημένο ταρτάν) και επιλεκτικά, σε καίρια σημεία τοποθετούνται παιχνίδια και βρύση.
  • Το θεατράκι το περιβάλλει διπλό χαμηλό τοιχίο με χαμηλή φύτευση στην απόληξή του, ενώ στο εσωτερικό του γίνεται ειδική εγκατάσταση ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων υποστήριξης (προβολικό, ήχος, ειδικές καλωδιώσεις –internet, κλπ.), καθώς και αναμονές για στύλους σκίασης.
  • Κατά μήκος του στηθαίου-ορίου της αυλής νοτιοανατολικά δημιουργείται ζώνη πρασίνου με ειδικές καμπύλες εσοχές για καθιστικούς πάγκους, βρύση-γούρνα, αποθηκευτικό χώρο για τα παιχνίδια, κάδους απορριμμάτων (απλός, ανακύκλωσης, κούρμπα στην επιφάνεια για ψίχουλα για τα πουλάκια).
  • Οι φυτεύσεις (μελέτη της γεωπόνου κας Ειρήνης Λύρα) έχουν γίνει με στόχους:
  • Τη δημιουργία φυσικής σκιάς τους απαραίτητους μήνες.
  • Την εποχικότητα, αρώματα, χρωματική εναλλαγή.
  • Την δυνατότητα καλλιέργειας από τα παιδιά αρωματικών και λαχανικών και την ένταξη αυτής στην εκπαιδευτική διαδικασία (σπορά, φροντίδα, συγκομιδή, ευαισθητοποίηση, προβληματισμός-πειραματισμός).
  • Να αναδεικνύεται η Μεσογειακή βλάστηση.
  • Την προετοιμασία και μεταφύτευση στις υπάρχουσες πικροδάφνες.

Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι :

  • Ταρτάν σε όλο το δάπεδο με σχέδια σε δύο αποχρώσεις και στο χώρο του θεάτρου (ρίχτια και πατήματα κερκίδων).
  • Πατημένο χώμα τύπου kourasanit στο πρανές.
  • Κορμοί από καστανιά, τύπου σιδηροδρομικού σταθμού. (Αυτά φαίνεται σαν να σφηνώνουν στο πρανές και δημιουργούν τις αναβαθμίδες, και στις καμπύλες εσοχές της πλαϊνής ζώνης πρασίνου δημιουργώντας τα καθιστικά.)
  • Σανίδες από το ίδιο ξύλο με τις οποίες διαμορφώνεται αποθηκευτικό χώρος.
  • Στο θεατράκι, πεσμένοι κορμοί λειτουργούν ως σκαλοπάτια ανάμεσα στις κερκίδες.
  • Εμφανές σκυρόδεμα – θραπιναρισμένο στα τοιχία που δημιουργούν το θεατράκι και στην ζώνη πρασίνου παράλληλα με το στηθαίο-όριο.
  • Τα παιχνίδια που έχουν επιλεγεί έχουν ως κύριο υλικό το ξύλο και φόρμα τον κορμό. Όλα τα παιχνίδια είναι της εταιρείας kompan που εγγυάται τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφάλειας.
  • Προβλέπεται ειδική διαχείριση ομβρίων (για πότισμα) με δημιουργία δεξαμενών και απαιτούμενου δικτύου.
  • Τοποθετούνται ειδικά φωτιστικά βάσει της μελέτης φωτισμού από την εταιρεία L4A Lighting for Architecture.

«

«Αθλούμαι-Χαρά/Ζω το μέλλον»

Πρωταρχικός στόχος των προγραμμάτων του Σχολείου μας είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών, μέσα από όλα τα γνωστικά αντικείμενα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αναπόσπαστο κομμάτι αυτής της προσπάθειας είναι ο αθλητισμός, ο οποίος καλλιεργεί το αθλητικό ήθος, την ελευθερία της έκφρασης και της δημιουργίας και φροντίζει για την ισόρροπη σωματική και διανοητική ανάπτυξη των μαθητών.

Read more»

Η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού αποτελεί μία θαυμάσια ευκαιρία για τα παιδιά να αθληθούν, να αναλάβουν πρωτοβουλίες, να αναπτύξουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες και να βελτιώσουν τη φυσική και ψυχική τους κατάσταση, με απώτερο στόχο την υιοθέτηση ενός σωστού τρόπου ζωής στην ενήλικη ζωή τους.

Στο πλαίσιο αυτό, τη Δευτέρα 2.10.17, το CGS οργάνωσε αθλητικές και κινητικές δραστηριότητες με στόχο την εξοικείωση με διάφορα αθλήματα, την άθληση γενικότερα καθώς και την ψυχαγωγία. Οι αθλητικές δράσεις συνδυάστηκαν με προβολή βίντεο σχετικής θεματολογίας, διαδραστικές συζητήσεις και αναστοχασμό, ανάγνωση άρθρων και επεξεργασία κειμένων. *Πολλοί μαθητές και μαθήτριες, δήλωσαν συμμετοχή σε τουρνουά μπάσκετ 3^3 και volleyball 4^4, τα οποία διεξήχθησαν στις αθλητικές εγκαταστάσεις του CGS.

Στη διάρκεια της ημέρας, οι μαθητές, εκτός των άλλων, είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να συνομιλήσουν με τον κ.Γιάννη Δρυμωνάκο, την κ.Αγγελική Γερόλυμου και τον κ.Νίκο Μπουντούρη, διακεκριμένους αθλητές της κολύμβησης, της υδατοσφαίρισης και της καλαθοσφαίρισης αντιστοίχως.

Επιθυμώντας μάλιστα να επιτύχουμε την αρμονική σύζευξη του αθλητισμού με τον εθελοντισμό καλέσαμε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, που έλαβαν μέρος στις αθλητικές δραστηριότητες της ημέρας αυτής, να συγκεντρώσουν στο χώρο του σχολείου, είδη γραφικής ύλης, τα οποία θα προσφερθούν στο μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό Ειδικής Μέριμνας και Προστασίας Μητέρας και Παιδιού, η «Κιβωτός του Κόσμου».

Συγκεκριμένα, θα προσφερθούν στις αρμόδιες υπηρεσίες της Κιβωτού του Κόσμου από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Ομίλου GIN, οι οποίοι το Μάρτιο του 2017 έλαβαν μέρος στο 12ο ετήσιο συνέδριο Global Issues Network, παρουσίασαν την έρευνά τους πάνω στο θέμα της ανισότητας των φύλων και τον αποφασιστικό ρόλο της εκπαίδευσης στην καταπολέμησή της. Δεσμεύθηκαν μάλιστα ότι θα συμβάλλουν και εκείνοι στην επίλυση του μεγάλου αυτού κοινωνικού προβλήματος, μέσω στοχευμένων δράσεων.

Με την προσφορά τους αυτή στηρίζουν έμπρακτα το έργο της Κιβωτού, που φροντίζει για την εκπαίδευση άνεργων γυναικών και των παιδιών τους. Μέσα από ποικίλα εκπαιδευτικά προγράμματα επαγγελματικού προσανατολισμού, οι γυναίκες αυτές έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν γνώσεις, εφόδια και δεξιότητες για την επαγγελματική τους αποκατάσταση. “We make a living by what we get. We make a life by what we give.”
Winston S. Churchill

Ολόκληρη η σχολική κοινότητα, μαθητές και εκπαιδευτικοί, με μεγάλη χαρά συμμετείχαν στην οργάνωση και τις δραστηριότητες της ημέρας αυτής, με στόχο να αναδείξουν την κοινωνική διάσταση του Σχολικού Αθλητισμού.

«

Το CGS, στο πλαίσιο σχεδιασμού και υλοποίησης εφαρμογών της νέας εταιρικής ταυτότητας, παρουσιάζει μια νέα συλλογή ρούχων για μαθητές και μαθήτριες του σχολείου με την υπογραφή της διεθνούς αναγνωρισμένης σχεδιάστριας μόδας, Victoria Kyriakides.

Read more»

Η συλλογή με την υπογραφή “VKK for CGS” περιλαμβάνει πολυχρηστικά καθημερινά και επίσημα ρούχα και αξεσουάρ από πρωτότυπα υλικά, που με τις νέες, ιδιαίτερες τεχνοτροπίες ραφής αλλά και τον ιδιαίτερο σχεδιασμό τους συνδυάζουν την άνεση με τη σύγχρονη αισθητική.

Η συλλογή διατίθεται ήδη στο CGS Store, ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμη και μέσω του νέου μας e-shop.

«

Με τη συμμετοχή τους στις μαθητικές κοινότητες, οι μαθητές αναπτύσσουν πρωτοβουλίες, ασκούνται στο διάλογο και στη δημοκρατική διαδικασία, μελετώντας και προτείνοντας λύσεις για τα προβλήματα που τους αφορούν.

Read more»

Την Παρασκευή, 29/9/17 ολοκληρώθηκε η διαδικασία εκλογής των 5μελών συμβουλίων τάξης και του 15μελούς συμβουλίου τουMYP/ Γυμνασίου και στην πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου θα ολοκληρωθούν και οι εκλογές των τάξεων για τους μαθητές του Δημοτικού (τάξεις Β΄- ΣΤ΄), αφού θέσουν –όσοι επιθυμούν- υποψηφιότητα ώστε να εκπροσωπήσουν τους συμμαθητές τους αλλά και όλους τους μαθητές του Δημοτικού στο Μαθητικό Συμβούλιο.

Οι εκλογές πραγματοποιούνται μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής e–kloges.gr. Το συγκριτικό πλεονέκτημα της «ψηφιακής» έναντι της «παραδοσιακής» ψηφοφορίας είναι η σύντομη ολοκλήρωση της διαδικασίας καθώς και η αξιοπιστία, αφού το σύστημα ταυτοποιεί τους χρήστες και δεν επιτρέπει διπλή ψήφο. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής άκυρου και λευκού.

Πέρα από τα χρηστικά οφέλη της συγκεκριμένης διαδικασίας, πρόκειται για μια θαυμάσια ευκαιρία που δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές  να γνωρίσουν στην πράξη τις αξίες του «εκλέγειν» και του «εκλέγεσθαι», να συνειδητοποιήσουν την ανάγκη προστασίας των προσωπικών δεδομένων και να αναγνωρίσουν τη συμβολή της τεχνολογίας στην εξασφάλιση του αδιάβλητου των διαδικασιών, όπως της εκλογής εκπροσώπων.

«

Η έναρξη του IB Diploma Programme 1 του International Baccalaureate είναι πάντα γεμάτη από ενθουσιασμό και ανυπομονησία. Λίγο πριν ξεκινήσει η δουλειά, μαθητές και προσωπικό έχουμε την δυνατότητα να γνωριστούμε καλύτερα και να βρούμε χρόνο να διασκεδάσουμε μέσα από την πεζοπορία, την ποδηλασία και την κολύμβηση.

Read more»

Σχεδόν όλοι οι μαθητές της τάξης του Diploma Programme 1 μαζί με τους καθηγητές τους και τον CAS Coordinator, κύριο Χρήστο Ηλιόπουλο, πέρασαν ένα πανέμορφο Σαββατοκύριακο στα Milias Camps στους πρόποδες του Παρνασσού.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι βοήθησαν στην διοργάνωση και τη επιτυχία αυτής της συνάντησης και ιδιαίτερα στον κ. Ηλιόπουλο που μας ξυπνούσε νωρίς… κάθε μέρα!

«

Aνακοινώθηκαν από τον οργανισμό του Ιnternational Baccalauretate (ΙΒ) τα αποτελέσματα της εξωτερικής αξιολόγησης των Personal Projects για τους τελειόφοιτους μαθητές του Middle Years Programme (MYP) για το έτος 2017.

Read more»

Σύμφωνα με τα επίσημα παγκόσμια συγκριτικά στατιστικά όπως αποτυπώνονται στα ραβδογράμματα, το CGS βρίσκεται σταθερά πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο,  ξεπερνώντας παράλληλα κατά πολύ τις προσδοκίες για τα ΜΥΡ Personal Projects που εκπονήθηκαν στην Αγγλική γλώσσα.

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και σύμβουλους καθηγητές τους και καλή αρχή για τη νέα σχολική χρονιά!

 

*Το ΜΥΡ  Personal Project αποτελεί το επιστέγασμα του ΙΒ MYP στο καταληκτικό έτος του προγράμματος της Α’ Λυκείου / ΜΥP5. Η αξιολόγηση αφορά κάθε μαθητή ξεχωριστά με έμφαση στην πορεία της ερευνητικής διαδικασίας και τη στοχαστική σκέψη του μαθητή. Οι εργασίες ολοκληρώνονται με γραπτή έκθεση (Report) που απηχεί την πορεία εργασιών των μαθητών (Process Journal) και με παρουσίαση του τελικού αποτελέσματος στην Έκθεση Ερευνητικών Εργασιών (ΜΥΡ Personal Project Exhibition).

 

Στιγμιότυπα από το ΜΥΡ Personal Project Exhibition που διεξήχθη την Παρασκευή, 17 Μαρτίου 2017 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του CGS. https://www.flickr.com/gp/cgs_school/71t308

Παγκόσμιος Μ.Ο.  3,69/7               Μ.Ο  CGS English      5,50/7  
Παγκόσμιος Μ.Ο.  3,69/7               Μ.Ο  CGS Greek         4,46/7 

«

Log in with your credentials

Forgot your details?