Μπορεί ένας μαθηματικός κώδικας να προσδιορίσει τον βαθμό ευφυίας μου;
Τι μπορεί να σημαίνει για τον τρόπο που μαθαίνω, το γεγονός ότι μου αρέσει να συλλέγω αντικείμενα στις διακοπές;
Πώς ένα ποίημα περιγράφει τον τρόπο που ο εγκέφαλός μου επεξεργάζεται τις πληροφορίες;
Στο πλαίσιο του CGS for Student Success και σε συνεργασία με το Τμήμα Σχολικών Ψυχολόγων, οι μαθητές της Α Γυμνασίου συμμετείχαν σε βιωματικό εργαστήριο με τίτλο « Το κυνήγι της ανακάλυψης … των 8 πλευρών της νοημοσύνης!». Είχαν την ευκαιρία, μέσα από δημιουργικές δράσεις, να αναζητήσουν απαντήσεις σε ερωτήματα που σχετίζονται με τη λειτουργία του εγκεφάλου τους και της πολλαπλής νοημοσύνης.
Το εργαστήριο πραγματοποιήθηκε σε δύο επίπεδα. Αρχικά, οι μαθητές γνώρισαν με δημιουργικό τρόπο τον εαυτό τους μέσα από δραστηριότητες, οι οποίες σχετίζονταν με κάθε πλευρά της νοημοσύνης. Με αφορμή το πρώτο διάστημα φοίτησής τους στην Α Γυμνασίου, έγραψαν ποιήματα ενσωματώνοντας μνήμες που σχετίζονταν με τις αισθήσεις τους, αποκωδικοποίησαν μαθηματικούς γρίφους, μελοποίησαν και χορογράφησαν τα ποιήματά τους, ενώ φαντάστηκαν και σχεδίασαν το σκηνικό μέσα στο οποίο παρουσίασαν τα δημιουργήματά τους.
Στη συνέχεια, γνώρισαν τη θεωρία πολλαπλής νοημοσύνης του Howard Gardner. Συνέδεσαν το θεωρητικό υπόβαθρο με όσα οι ίδιοι είχαν ανακαλύψει και καταγράψει. Μέσα από τη διαδικασία του αναστοχασμού, κατάφεραν να καλλιεργήσουν την ενδοπροσωπική τους νοημοσύνη και να αναδείξουν τα προσωπικά τους χαρακτηριστικά, τα οποία τους βοηθούν στη διαδικασία της μάθησης.