Πρόγραμμα Έρευνας “Τεχνολογία”

Η τεχνολογία έχει εισβάλει για τα καλά στη ζωή μας. Καθετί που χρησιμοποιούμε καθημερινά είναι τεχνολογικά η εξελιγμένη μορφή ενός παλιού χρηστικού αντικειμένου.

  • Πώς έφτασε στην τωρινή του μορφή;
  • Ποια ήταν η προηγούμενη μορφή του;
  • Ποιος το εφηύρε πρώτος;
  • Πότε χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά;

Ερωτήματα που εξάπτουν την περιέργεια των μαθητών μας. Σε πολλά από αυτά τα ερωτήματα οι απαντήσεις προκύπτουν μέσα από το Πρόγραμμα Έρευνας με τίτλο «Τεχνολογία», που ακολουθείται τη φετινή σχολική χρονιά από τα παιδιά μας.

Έτσι, οι μαθητές της Γ Δημοτικού/ΙΒ ΡΥΡ κλήθηκαν να καταγράψουν τις βασικές πληροφορίες για σημαντικές εφευρέσεις, που άλλαξαν τον ρου της ιστορίας και της ανθρωπότητας.

Η διερεύνησή τους πραγματοποιήθηκε, φυσικά, με τη χρήση της τεχνολογίας και πιο συγκεκριμένα με τη χρήση tablet. Κάθε μαθητής είχε αναλάβει να συγκεντρώσει πληροφορίες για μια σημαντική εφεύρεση. Άλλος ανέλαβε το αεροπλάνο, άλλος τον ηλεκτρικό λαμπτήρα, άλλος τον φούρνο μικροκυμάτων … Το αυτοκίνητο, η ομπρέλα, η μπαταρία, το barcode, το τηλέφωνο, το κινητό τηλέφωνο, ήταν ακόμα μερικές από τις ανακαλύψεις και τις ευρεσιτεχνίες με τις οποίες ασχολήθηκαν οι μαθητές τις διδακτικές ώρες του διαθεματικού αυτού προγράμματος έρευνας.

Ο ζήλος, που έδειξαν οι μαθητές μας, ήταν πρωτόγνωρος και αποτέλεσε το προσδοκώμενο από μέρους μας αποτέλεσμα. Η διαδικασία τους ενθουσίασε, τους άρεσε, τους κέντρισε το ενδιαφέρον και παράλληλα έδειξαν διάθεση για αλληλεπίδραση και αλληλοβοήθεια με τους συμμαθητές τους, του διπλανούς τους. Η δράση αυτή στέφθηκε με επιτυχία και σίγουρα έβαλε και το λιθαράκι της για μια επόμενη δραστηριότητα.

Log in with your credentials

Forgot your details?