Συρούκη Θώμη (Ρητορική Τέχνη-Επιχειρηματολογία)

H ΘώμηΣυρούκη είναι απόφοιτος του Τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με κατεύθυνση ειδίκευσης, Ψυχολογία. Το 2013 ολοκλήρωσε με «Άριστα» το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του ίδιου τμήματος στον τομέα της Πειραματικής Παιδαγωγικής με τίτλο «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου». Ακολούθησε την κατεύθυνση «Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία», όπου ασχολήθηκε με τα εκπαιδευτικά αναλυτικά προγράμματα, (curriculum, module) με τη δημιουργία διδακτικών σχεδίων και εκπαιδευτικών σεναρίων, βασισμένα σε διδακτικά μαθησιακά μοντέλα, στα μαθήματα της Νέας και Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας, της Λογοτεχνίας και της Ιστορίας, καθώς και με την παρατήρηση της τάξης και της διδασκαλίας.

Δημοσίευσε τη διπλωματική της εργασία στο «7Ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», με θέμα «Η πολυτροπικότητα και ο ψηφιακός γραμματισμός στο μάθημα της Ν. Γλώσσας». Ερευνητικά, ασχολήθηκε με την κριτική ανάλυση και αξιολόγηση σχολικού εγχειριδίου, με μεταφράσεις και αναστοχασμούς παιδαγωγικών άρθρων, καθώς και με έρευνες δράσης κατά τη διάρκεια της διδακτικής πρακτικής. Έχει πιστοποιηθεί επίσης, ως ειδική παιδαγωγός σε θέματα μαθησιακών δυσκολιών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών υπό το συντονισμό του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (ετήσια εξειδίκευση, 2009-10).
Παράλληλα εργάζεται από το 2007 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διδάσκοντας σε Ιδιωτικά σχολεία και σε κεντρικό φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσηςμαθήματα Θεωρητικής Κατεύθυνσης (Ανθρωπιστικών σπουδών). Από το 2015 διδάσκει ως Φιλόλογος στο Γυμνάσιο (MYP) και Λύκειο των εκπαιδευτηρίων CGS.

Μέσα στα ενδιαφέροντά της είναι η παράδοση και ο αθλητισμός. Συμμετέχει στο περιφερειακό χορευτικό τμήμα  του Λυκείου Ελληνίδων, Παπάγου-Χολαργού. Έχει ασχοληθεί με την capoeira (brazilianmartialart). Υπήρξε αθλήτρια στίβου και κολύμβησης στα μαθητικά της χρόνια και συμμετείχε στα χρόνια των μεταπτυχιακών της σπουδών στην ομάδα μπάσκετ του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Θεωρεί ότι ο εκπαιδευτικός είναι ένα πρότυπο που εμπνέει όχι μόνο από τις γνώσεις που κατέχει, αλλά και από την όλη στάση του ως άνθρωπος που αγαπά τη ζωή, το λειτούργημα του, τους μαθητές του. Ο ενθουσιασμός του θα πρέπει να είναι ορατός μέσα και έξω από την τάξη.

Log in with your credentials

Forgot your details?