Στα πλαίσια του προγράμματος έρευνας «Νους υγιής εν σώματι υγιεί» και του μαθήματος των φυσικών επιστημών, οι μαθητές της Στ Δημοτικού γνώρισαν τα διάφορα συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού. Χρησιμοποιώντας υλικά που βρίσκει κάποιος στην κουζίνα (φασόλια, καραμέλες, τρούφα, χρώμα ζαχαροπλαστικής…), κατασκεύασαν το πλάσμα με τα συστατικά του αίματος, προκειμένου να κατανοήσουν καλύτερα τη σύστασή του, φροντίζοντας παράλληλα για τη σωστή αναλογία των υλικών αυτών. Ακόμα, μέτρησαν την πίεσή τους, αλλά και των μελών της οικογένειάς τους, και ερεύνησαν ποια είναι τα φυσιολογικά επίπεδα αυτής.
Στο μάθημα του Design and Technology, χρησιμοποιώντας απλά υλικά καθημερινής χρήσης, όπως πλαστελίνη, πηλό, καλαμάκια και σχοινί φτιάξανε μια καρδιά. Σκοπός ήταν να απεικονίσουν τα διάφορα μέρη της, αλλά και να δείξουν τις επιπτώσεις που προκαλούνται από τις κακές συνήθειές μας ή και από εξαρτήσεις, όπως για παράδειγμα η κακή διατροφή και το κάπνισμα.
Στο μάθημα της Γεωγραφίας μελέτησαν τη Γη ως ουράνιο σώμα, καθώς και τις κινήσεις της. Έφτιαξαν τις δικές τους υδρογείους σημειώνοντας τον Ισημερινό και τον Πρώτο Μεσημβρινό, καθώς και του πόλους της Γης. Στη συνέχεια, ολοκληρώνοντας τη μελέτη του ηλιακού συστήματος αναπαράστησαν το ηλιακό σύστημα είτε με τη μορφή μακέτας είτε ως αφίσα.