Ενημέρωση σχετικά με τις οδηγίες της Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από λοιμογόνους παράγοντες

Για τους εκπαιδευτικούς

Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάτε!

Προστατέψτε τον εαυτό σας και τους μαθητές σας

  • Ενημερώστε τα παιδιά να μείνουν σπίτι αν νιώθουν άρρωστα.
  • Εκπαιδεύστε τα παιδιά να πλένουν τα χέρια τους με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα ή να τα απολυμαίνουν με αλκοολούχο αντισηπτικό διάλυμα μετά από κάθε διάλειμμα και ειδικά πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας.
  • Βοηθήστε τα παιδιά να συμμετέχουν στον συχνό καθαρισμό των επιφανειών και των αντικειμένων μέσα στην τάξη (π.χ. θρανία, τσάντες, βιβλία κλπ).
  • Ενημερώστε τα παιδιά για το πόσο σημαντικό είναι να μην ανταλλάσσουν μεταξύ τους αντικείμενα (π.χ. στυλό, βιβλία, κινητά τηλέφωνα, χαρτονομίσματα, κέρματα κλπ).
  • Παρακολουθήστε καθημερινά τον αριθμό των μαθητών που λείπουν και ενημερώστε τον διευθυντή της βαθμίδας σε περίπτωση που ο αριθμός των απόντων μαθητών αυξάνεται.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, υποστήριξη ή παρέμβαση μπορείτε να απευθυνθείτε στην ειδική ομάδα επιστημόνων του ΕΟΔΥ :

Για ιατρική υποστήριξη και παρέμβαση: 210 5212054, 210 5212056, 210 5212058

Για ψυχολογική υποστήριξη και παρέμβαση: 215 215 6060

Πηγή: Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας https://eody.gov.gr/

Για τους μαθητές

Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάτε!

Προστάτευσε τον εαυτό σου και το σχολείο σου

  • Να βήχεις ή να φτερνίζεσαι στον αγκώνα σου ή σε χαρτομάντιλο, το οποίο θα πετάς αμέσως σε κάδο απορριμμάτων.
  • Να μην βάζεις τα χέρια σου στο στόμα, στη μύτη ή στα μάτια σου.
  • Να πλένεις συχνά τα χέρια σου με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, ειδικά πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας. Αν δεν υπάρχει σαπούνι και νερό, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αλκοολούχο αντισηπτικό διάλυμα.
  • Να μην ανταλλάσσεις αντικείμενα (όπως στυλό, μολύβι, γόμα, κινητό τηλέφωνο, χαρτονομίσματα, κέρματα κλπ) με τους συμμαθητές σου.
  • Να κρατάς απόσταση 1,5 μ. με τους συμμαθητές σου μέσα στην τάξη και στους άλλους χώρους του σχολείου, καθώς και με τους φίλους και γνωστούς σου έξω από το σχολείο.
  • Σε περίπτωση που εμφανίσεις πυρετό, βήχα ή δυσκολία στην αναπνοή να ενημερώσεις άμεσα τους γονείς/κηδεμόνες σου ή τον καθηγητή σου και να μείνεις σπίτι μέχρι να νιώσεις τελείως καλά.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, υποστήριξη ή παρέμβαση μπορείτε να απευθυνθείτε στην ειδική ομάδα επιστημόνων του ΕΟΔΥ :

Για ιατρική υποστήριξη και παρέμβαση: 210 5212054, 210 5212056, 210 5212058

Για ψυχολογική υποστήριξη και παρέμβαση: 215 215 6060

Πηγή: Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας https://eody.gov.gr/

Για τους γονείς και κηδεμόνες

Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάτε!

Προστατέψτε το παιδί σας, την οικογένειά σας και το σχολείο

  • Ενθαρρύνετε τα παιδιά να ακολουθούν τις οδηγίες του ΕΟΔΥ που είναι αναρτημένες στο σχολείο και να εφαρμόζουν τα μέτρα υγιεινής:
  • Να αποφεύγουν τη στενή επαφή με άτομα που παρουσιάζουν συμπτώματα του ιού και να κρατούν αποστάσεις από τους ηλικιωμένους ή τα ευάλωτα άτομα της οικογένειας.
  • Να βήχουν και να φτερνίζονται στον αγκώνα τους ή σε ένα χαρτομάντιλο το οποίο θα πετούν αμέσως σε κάδο απορριμμάτων.
  • Να πλένουν συχνά τα χέρια τους με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα ειδικά πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας.
  • Κρατήστε τα παιδιά στο σπίτι αν νιώθουν άρρωστα, επικοινωνήστε άμεσα με γιατρό της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, κατά προτίμηση με γιατρό που παρακολουθεί συστηματικά τα παιδιά, και ενημερώστε το σχολείο.
  • Αποθαρρύνετε τα παιδιά να συνωστίζονται σε κλειστούς χώρους με πολλά άτομα.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, υποστήριξη ή παρέμβαση μπορείτε να απευθυνθείτε στην ειδική ομάδα επιστημόνων του ΕΟΔΥ :

Για ιατρική υποστήριξη και παρέμβαση: 210 5212054, 210 5212056, 2105212058

Για ψυχολογική υποστήριξη και παρέμβαση: 215  215 6060

Πηγή: Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας https://eody.gov.gr/

Καθημερινότητα στο CGS

Αφίξεις Μαθητών

  • Οι γονείς συνιστάται να κάνουν θερμομέτρηση στα παιδιά τους κάθε πρωί και πριν την έλευσή τους στο σχολείο ή την είσοδό τους στο σχολικό. Σε περίπτωση που ο μαθητής έχει πυρετό (>37,5) θα χρειαστεί να παραμείνει σπίτι.

Αν ένας μαθητής έχει πυρετό δεν θα επιτρέπεται η είσοδός του στο σχολικό. Αντίστοιχα, σε περίπτωση που ο μαθητής εμφανίσει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID – 19 , κατά τη διάρκεια παραμονής του στο σχολείο,  θα ακολουθείται η διαδικασία όπως περιγράφεται παρακάτω (‘Διαδικασία διαχείρισης σε περίπτωση κρούσματος’).

Καθημερινό Πρόγραμμα

Ακολουθείται το καθημερινό πρόγραμμα της ημέρας.

Σχολικές Αίθουσες

Τα θρανία των μαθητών έχουν τοποθετηθεί σύμφωνα με τις οδηγίες για την  τήρηση αποστάσεων 1.5 μέτρων. Ο κάθε μαθητής θα έχει το δικό του θρανίο.

Διατροφή & Ασφάλεια

Έλενα Παραβάντη Hargitt, RDN Κλινικός Διαιτολόγος/Διατροφολόγος- Ψυχολόγος

Το σχολείο ξεκινά για μερικούς μαθητές. Όπως ήδη γνωρίζουμε  ένα από τα μέτρα προφύλαξης απαγορεύει την λειτουργία των κυλικείων στα σχολεία, έτσι λοιπόν οι μαθητές θα πρέπει να έχουν μαζί τους σνακ και ροφήματα που θα μπορούν να καταναλώσουν κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Καλές επιλογές είναι θρεπτικά τρόφιμα που δε χρειάζονται ζέσταμα και που δεν είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα στην αλλαγή της θερμοκρασίας.

  • Ανάμεικτοι ξηροί καρποί και αποξηραμένα φρούτα
  • Φρούτα όπως μπανάνες και μήλα
  • Λαχανικά όπως μπαστουνάκια καρότου, πιπεριών και ντοματίνια
  • Σάντουιτς με ταχίνι ή φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα
  • Συσκευασμένοι χυμοί (χωρίς ζάχαρη) που αποθηκεύονται έξω από το ψυγείο
  • Μπάρες δημητριακών σπιτικές ή με μειωμένη ζάχαρη
  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης
  • Πίτες όπως σπανακόπιτα ή τυρόπιτα
  • Όσπρια σαλάτα
  • Ζυμαρικά με σάλτσα ντομάτας

Σε περίπτωση που επιλέξετε κάτι με τυρί ή με κρέας (ζαμπόν, γαλοπούλα κτλ.) φροντίστε το παιδί να το μεταφέρει με μία μικρή παγοκύστη.

Επιπλέον:

  • Οι μαθητές πρέπει να πλένουν τα χέρια τους πριν γευματίσουν χωρίς να έχουν ακουμπήσει τίποτα άλλο ενδιάμεσα. Αυτό μπορεί να γίνει και με απολυμαντικό χεριών με τουλάχιστον 60% περιεκτικότητα σε οινόπνευμα.
  • Οι μαθητές χρειάζεται να έχουν μαζί τους καθημερινά σνακ και μπουκάλι νερό, καθώς δε θα λειτουργούν οι καντίνες και οι ψύκτες.
  • Αν φάνε σε κάποια επιφάνεια θα πρέπει να καθαρίσουν και την επιφάνεια, πριν γευματίσουν.
  • Δε θα πρέπει να μοιράζονται τρόφιμα και σνακ με συμμαθητές τους.
  • Δεν ετοιμάζουμε το κολατσιό ή το σνακ αν έχουμε κάποιο σύμπτωμα.

Εστιατόριο 

Δημοτικό / ΙΒ Primary Years Programme

Η χρήση του Εστιατορίου θα γίνεται μόνο από τους μαθητές Α’ και Β’ Δημοτικού/IB PYP, συνοδεία της εκπαιδευτικού με τήρηση όλων των απαραίτητων υγειονομικών μέτρων, όπως επίσης και για τους μαθητές Γ’ έως και ΣΤ’ Δημοτικού/IB PYP που είναι εγγεγραμμένοι στο πρόγραμμα σίτισης. Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής επιθυμεί να κάνει χρήση του Εστιατορίου δύναται να το κάνει μόνο με δήλωσή του και εγγραφή του στο πρόγραμμα σίτισης τις ημέρες που επιθυμεί, καθώς δεν επιτρέπεται καμία συναλλαγή με χρήματα δια ζώσης στον χώρο του σχολείου. (Πληροφορίες για τις δηλώσεις στις Γραμματείες του επιπέδου)

Διαλείμματα

  • Θα ακολουθείται σταδιακή εκκένωση των αιθουσών. Αντίστοιχα για την είσοδο των μαθητών στις τάξεις μετά το διάλειμμα, θα ακολουθείται η ίδια διαδικασία.
  • Έχει προβλεφθεί διαφορετικό προαύλιο για τα διαλείμματα μαθητών ανά τάξη.
  • Στη διάρκεια της σχολικής καθημερινότητας, καθώς και στο διάλειμμα, οι μαθητές δεν επιτρέπεται να ανταλλάσσουν προσωπικά τους αντικείμενα ή/και φαγητό. Επίσης, δε θα είναι επιτρεπτό οποιοδήποτε παιχνίδι με χρήση μπάλας ή/και που περιλαμβάνει σωματική επαφή.

Σχόλασμα

  • To σχόλασμα θα πραγματοποιείται στις 14:55.
  • Μετά τη λήξη του ωραρίου οι μαθητές θα αποχωρούν κλιμακωτά με στόχο την αποφυγή συγχρωτισμού στις εξόδους.

Απογευματινές Δραστηριότητες

.

  • Για την εβδομάδα από 01.06 μέχρι και 05.06 δε θα λειτουργήσει η Απογευματινή Ζώνη-SMART στους χώρους του CGS και το σύνολο των μαθητών θα σχολάσει στις 14:55μ.μ. Οι απογευματινές δραστηριότητες θα  συνεχιστούν  με εξ αποστάσεως εκπαίδευση όπου αυτό εφαρμόζεται.

Health & Safety

Υγιεινή & Mέτρα Πρόληψης

  • Έχει πραγματοποιηθεί καθολικός καθαρισμός όλων των τάξεων και κοινόχρηστων χώρων
  • Οι εργασίες καθαρισμού να γίνονται με χρήση γαντιών τα οποία, μετά τη χρήση τους, απορρίπτονται.
  • Γίνεται συστηματικός και επαρκής αερισμός όλων των χώρων
  • Έχουν τοποθετηθεί επιτοίχιες συσκευές αντισηπτικού σε όλες τις αίθουσες και τους κοινόχρηστους χώρους. 

Το εκπαιδευτικό και διοικητικό προσωπικό του CGS θα λάβει:

  • Αντισηπτικά χεριών σε μορφή gel
  • Μάσκες
  • Γάντια

Το CGS έχει προμηθευτεί:

  • Μάσκες για το προσωπικό
  • Ήπια αντισηπτικά χεριών για όλους τους χώρους
  • Απολυμαντικά
  • Θερμόμετρα μετώπου
  • Γάντια μιας χρήσεως

Πέραν των οδηγιών που περιγράφονται στη σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας  που επισυνάπτεται, αλλά και των δράσεων – παρεμβάσεων κάθε βαθμίδας για την ενημέρωση των μαθητών  σχετικά με τα μέτρα πρόληψης κατά τη διασποράς του κορωνοϊού, σας ενημερώνουμε επίσης για τα μέτρα που έχουν ληφθεί επιπλέον από το CGS:

  • Ψεκασμός με ειδικό διάλυμα απολύμανσηςσε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του σχολείου  (αίθουσες διδασκαλίας, γραφεία, εστιατόριοκλπ).  
  • Kαθαρισμός των επιμέρουςλείων επιφανειών με ειδικό διάλυμα (θρανία, πόμολα, κουπαστές, αποδυτήρια, επιφάνειες στα σχολικά) – πολλαπλές φορές μέσα στην ημέρα 
  • Kαθαρισμός WC με ειδικό διάλυμα – πολλαπλές φορές μέσα στην ημέρα 
  • Καθαρισμός WC με διάλυμα χλωρίνης νερού  1:10 – πολλαπλές φορές μέσα στην ημέρα 
  • Τοποθέτηση επιτοίχιων συσκευών αντισηπτικού σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους 

Ατομική Υγιεινή - Οδηγίες (πηγή: eody.gov.gr)

  • Παραμονή κατ’οίκον και αποχή από την παρακολούθηση μαθημάτων ή την εργασία οποιουδήποτε ατόμου εμφανίζει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού
  • Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης.
  • Αποφυγή κοινής χρήσης των μολυβιών, των στυλό, των μαρκαδόρων και άλλων προσωπικών αντικειμένων.
  • Σε βήχα ή φτέρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα ή με χαρτομάντιλο, απόρριψη του χρησιμοποιημένου χαρτομάντηλου στους κάδους απορριμάτων και επιμελές πλύσιμο των χεριών.
  • Απαγορεύεται τα παιδιά να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση με το στόμα.
  • Τακτικό και επιμελές πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20’’,πριν τη λήψη τροφής και μετά την επίσκεψη στην τουαλέτα, και προσεκτικό στέγνωμα χεριών με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμάτων.
  • Εναλλακτικά του πλυσίματος χεριών, μπορεί να εφαρμοστεί καλό τρίψιμο των χεριών με αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα ή χαρτομάντιλα με αλκοόλη.
  • Το μπουκάλι με το αλκοολούχο διάλυμα να βρίσκεται κοντά στην έξοδο της αίθουσας διδασκαλίας και να χρησιμοποιείται υπό την εποπτεία του εκπαιδευτικού της τάξης.

 

Σωστή Χρήση Μάσκας – Video (Πηγή: ΕΟΔΥ – Greek National Public Health Organization)

 

 

6 βήματα για την σωστή εφαρμογή της Υγιεινής των Χεριών με πλύσιμο με νερό και σαπούνι


Διαδικασία διαχείρισης σε περίπτωση κρούσματος

  • Σε περίπτωση που μαθητής εμφανίσει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19

Ο μαθητής θα φοράει μάσκα και θα οδηγείται σε ειδικό καλά αεριζόμενο χώρο απομόνωσης. Θα ειδοποιείται ο γονέας/κηδεμόνας για να παραλάβει τον μαθητή (κατά προτίμηση με μάσκα) και θα ζητείται άμεσα ιατρική αξιολόγηση. Σύμφωνα με την κρίση του θεράποντος ιατρού, εφόσον ο μαθητής εμφανίζει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID- 19, θα πρέπει να γίνει κατά προτεραιότητα το μοριακό διαγνωστικό τεστ.

Εν αναμονή του αποτελέσματος, ο μαθητής παραμένει στο σπίτι του με μάσκα, σε καλά αεριζόμενο δωμάτιο, σε απόσταση από τους συγκατοίκους του (οδηγίες στην ιστοσελίδα ΕΟΔΥ, www.eody.gov.gr).

Σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος στο σχολείο (μαθητής, εκπαιδευτικός ή άλλο προσωπικό)

  • Αν το τεστ βγει θετικό

Σε περίπτωση που το μοριακό διαγνωστικό τεστ βγει θετικό, θα ενημερώνονται άμεσα η εκπαιδευτική μονάδα και ο ΕΟΔΥ, ο οποίος θα επικοινωνεί με τη σειρά του με τον υπεύθυνο του σχολείου για να γίνει η επιδημιολογική διερεύνηση και ιχνηλάτηση των πιθανών επαφών του κρούσματος (εκπαιδευτικοί/μαθητές στην ίδια τάξη, συμμαθητές σε εργαστήριο, διάβασμα στο αναγνωστήριο/βιβλιοθήκη, κ.λπ.).

Επίσης, θα γίνεται ενδελεχής καθαρισμός και τοπική εφαρμογή απολυμαντικού στις επιφάνειες των χώρων που κινήθηκε το κρούσμα.

Ο μαθητής θα επιστρέφει στο σχολείο μετά την πάροδο 3 ημερών από την υποχώρηση του πυρετού και την ύφεση των συμπτωμάτων του, καθώς επίσης και την παρέλευση τουλάχιστον 10ημέρου από την έναρξη των συμπτωμάτων.

Οι συμμαθητές του τμήματος θα απομακρύνονται από το σχολείο, με οδηγίες για στενή παρακολούθηση της υγείας τους και εφόσον δεν εκδηλώσουν κάποιο ύποπτο σύμπτωμα θα επιστρέφουν μετά από 10 ημέρες.

  • Αν το τεστ βγει αρνητικό

O μαθητής θα επιστρέφει στο σχολείο μετά την πάροδο τουλάχιστον 3 ημερών από την υποχώρηση του πυρετού και την ύφεση των συμπτωμάτων του.

Μετακίνηση Μαθητών & Σχολικά Λεωφορεία

Μέτρα πρόληψης για τη μεταφορά μαθητών

  • Επαναλειτουργία των σχολικών λεωφορείων με χρήση του 50 % των θέσεων. Κάθε δυάδα θέσεων αντιστοιχεί σε ένα μαθητή.
  • Περιορισμός του συνωστισμού κατά την ώρα της άφιξης ή της αποχώρησης των μαθητών με τα σχολικά λεωφορεία, φροντίζοντας να τηρούνται οι αποστάσεις.
  • Τήρηση της προσωπικής υγιεινής ως υποχρεωτικό μέτρο προστασίας.
  • Χρήση υποχρεωτικού ατομικού εξοπλισμού προστασίας, μάσκα γάντια από τη συνοδό και τον οδηγό τηρώντας τους όρους σωστής χρήσης.
  • Προαιρετική χρήση μάσκας από τους μαθητές.
  • Επιδιώκεται η σταθερή συνύπαρξη των ίδιων ατόμων στο σχολικό λεωφορείο καθώς και η διατήρηση της ίδιας θέσης.
  • Κατά την επιβίβαση των μαθητών στο σχολικό λεωφορείο γίνεται αντισηψία των χεριών με αλκοολούχο αντισηπτικού διαλύματος.
  • Επιδιώκεται συστηματικός φυσικός αερισμός κατά τη διάρκεια, αλλά και μετά τη λήξη του δρομολογίου.
  • Ειδικότερα για τα σχολικά που διαθέτουν A/C ο φυσικός αερισμός θα πραγματοποιείται από τα παράθυρα οροφής και τα παράθυρα των δύο πορτών χωρίς τη λειτουργία του Α/C.
  • Σε καθημερινή βάση και ιδιαίτερα πριν και μετά από κάθε διαδρομή πραγματοποιείται συστηματική καθαριότητα των οχημάτων με έμφαση σε μπάρες, χειρολαβές, λείες επιφάνειες όπου οι μαθητές αγγίζουν συστηματικά. Απολύμανση και καθαρισμός πρώτα με χρήση κοινών καθαριστικών και μετά με διάλυμα χλωρίου 1/10 ή άλλου αντισηπτικού αλκοολούχου διαλύματος. Ακολουθεί φυσικός αερισμός και κενά μεσοδιαστήματα μεταξύ των χρήσεων.
  • Μετά από  την  επίσκεψη  του  οχήματος  σε  συνεργείο,  ΚΤΕΟ  κ.λ.π. πραγματοποιείται αεροψεκασμός με ειδικά πιστοποιημένα απολυμαντικά μέσα.
  • Επιτηρείται καθημερινά η εφαρμογή των βασικών κανόνων υγιεινής, καθαριότητας και απολύμανσης από τους υπεύθυνους.
  • Κατά τη διάρκεια της διαδρομής αν κάποιος μαθητής παρουσιάζει έντονα συμπτώματα του παρέχεται βοήθεια από το κουτί πρώτης ανάγκης, κουτί με μάσκες, θερμόμετρα, γάντια ενώ παράλληλα ενημερώνεται η Διεύθυνση του επιπέδου του μαθητή.
  • Στον χώρο στάθμευσης οι μαθητές ακολουθούν οδηγίες οδηγού-συνοδού προκειμένου να τηρήσουν τις απαραίτητες αποστάσεις.

Επισκέπτες

  • Δεν επιτρέπονται επισκέπτες στους χώρους του σχολείου.
  • Γονείς του CGS
    Η προσέλευση και στάση γονέων με Ίδιον Μέσο επιτρέπεται μόνο για αποβίβαση και επιβίβαση των μαθητών
    Η προσέλευση γονέων μετά τις 9.00 π.μ  στους  χώρους του σχολείου επιτρέπεται μόνο με ραντεβού και επιβεβαίωση από την αντίστοιχη γραμματεία.

Ανάπλαση Περιβάλλοντος Χώρου

Δημιουργία υπαίθριων και ημιυπαίθριων χώρων πολλαπλών χρήσεων και εναλλακτικής διδασκαλίας

Η μελέτη για την ευρύτερη αναβάθμιση του περιβάλλοντα χώρου του σχολείου μας (CGS Landscape Master Plan) προς ένα βιώσιμο και λειτουργικό περιβάλλον ενός σύγχρονου εκπαιδευτικού ιδρύματος περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και την δημιουργία υπαίθριων και ημιυπαίθριων χώρων πολλαπλών χρήσεων και εναλλακτικής διδασκαλίας.

 

 

Πρόκειται για μία διαφορετική προσέγγιση στην μάθηση, δεδομένων των ποικίλων ευεργετικών επιδράσεων του φυσικού περιβάλλοντος στον άνθρωπο, και πιο συγκεκριμένα στην ενίσχυση της προσοχής και της συγκέντρωσης των μαθητών, καθώς και στην ανανέωσή τους για το επόμενο μάθημα.

Στο πλαίσιο αυτό προτείνονται οι παρακάτω ευέλικτοι χώροι υπαίθριας / ημιυπαίθριας διδασκαλίας:

Τα υπαίθρια θεατράκια του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού στεγάζονται με ειδικές μεμβράνες σκίασης (UV προστασία).

 

 

Με την ίδια τεχνική, καλύπτουμε το ξύλινο υπαίθριο τραπέζι στον αρωματικό κήπο όπου έχουμε μία ακόμη εναλλακτική υπαίθρια αίθουσα.

Προτείνεται μία σύγχρονη ημιυπαίθρια αίθουσα στην εσοχή δίπλα στο Χημείο με ταυτόχρονη κατασκευή πράσινου τοίχου. Στον χώρο του Δημοτικού επίσης θα αξιοποιηθούν οι πίσω προστατευμένες αυλές, όπου, συμπληρωματικά, στη φυσική σκιά των δέντρων, προβλέπονται πέργκολες για υπαίθρια διδασκαλία

Για την αυλή του Γυμνασίου-Λυκείου προτείνεται σκιασμένος χώρος δίπλα στην νέα ξύλινη καντίνα ώστε να δημιουργηθεί ένας ευέλικτος υπαίθριος χώρος για διδασκαλία. Στο ίδιο επίπεδο διαμορφώνεται κατάλληλα ο χώρος μπροστά στο ξύλινο σπιτάκι με φυσική σκιά.

Στον λόφο του Νηπιαγωγείου, στην εσωτερική περιοχή του, προβλέπεται ειδική υπαίθρια αίθουσα πολλαπλών χρήσεων. Επιπλέον επωφελούμαστε τη φυσική σκιά των δέντρων και την κλίση του εδάφους για να δημιουργήσουμε «φυσικές περιοχές διδασκαλίας». Ακολουθώντας την ίδια λογική, μετατρέπεται ανάλογα το πρανές κάτω από τα δέντρα μπροστά στο κτήριο του ΙΒ Diploma Programme με κορμούς  δέντρων για καθίσματα.

Συμπληρωματικά, δημιουργείται σκιασμένος χώρος και σε όλη την περιοχή μπροστά στο CGS Club House.

 

 

Log in with your credentials

Forgot your details?