CGS Highlights Ιανουάριος

Οι παρουσιάσεις των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του CGS για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 έχουν σκοπό την ενημέρωση για το περιεχόμενο, τους στόχους και τις απαιτήσεις των προγραμμάτων, εξασφαλίζοντας την ομαλή μετάβαση στις επόμενες τάξεις. Ως εκ τούτου κρίνονται απαραίτητες και ιδιαιτέρως σημαντικές για όλες τις βαθμίδες.

Read more»

H παρουσίαση σε γονείς μαθητών/τριών της Α’ Λυκείου/ΙΒ MYP για τα εκπαιδευτικά προγράμματα της Β΄ και Γ΄ Γενικού Λυκείου θα προγραμματιστεί αφού οριστικοποιηθεί ο νέος τρόπος εισαγωγής στις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Ακολουθεί πίνακας µε τις προγραμματισμένες παρουσιάσεις:

ΗμερομηνίαΤάξη Φοίτησης

2017-2018

Τάξη Φοίτησης

2018-2019

ΏραΧώρος
5.2.2018ΣΤ’ Δημοτικού/ IB PYPA’ Γυμνασίου/

IB MYP

18:00Βιβλιοθήκη
7.2.2018Α’ Λυκείου/IB MYPIB Diploma Programme18:00Βιβλιοθήκη
21.2.2018Νηπιαγωγείο/IB PYPΑ’ Δημοτικού/

IB PYP

18:00Αίθουσα Εκδηλώσεων
21.3.2018Γ’ ΓυμνασίουΑ’ Λυκείου/

IB MYP

18:00Βιβλιοθήκη

 

Όλες οι παρουσιάσεις είναι ανοιχτές σε γονείς και µαθητές όλων των βαθµίδων του CGS καθώς και άλλων σχολείων.

Για την καλύτερη οργάνωση των παρουσιάσεων παρακαλούµε να δηλώσετε συμμετοχή τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά στη Γραμματεία του επιπέδου σας, το αργότερο µέχρι δύο ηµέρες πριν από την ηµέρα της παρουσίασης, την οποία ενδιαφέρεστε να παρακολουθήσετε.

«

Το Portfolio Day αποτελεί μία πολύ σημαντική στιγμή της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο πλαίσιο του IB και πραγματοποιείται δύο φορές το χρόνο στο σχολείο μας, με στόχο να αναδείξει την πρόοδο και τη γενικότερη προσπάθεια των μαθητών μας καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Read more»

Το Portfolio περιλαμβάνει δείγματα εργασιών, τα οποία επιλέγουν μαθητές και εκπαιδευτικοί βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων και τα παρουσιάζουν στους γονείς τους αιτιολογώντας τις επιλογές τους, επεξηγώντας τις δραστηριότητες που προηγήθηκαν και επισημαίνοντας όλα τα στοιχεία που αναδεικνύουν την εξέλιξή τους ως προς τον εκάστοτε γνωστικό τομέα.

Η ενεργός συμμετοχή των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία, η καλλιέργεια της κριτικής τους σκέψης, η έννοια της αξιολόγησης και η ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους, είναι κάποιοι από τους βασικούς στόχους του Portfolio Day, που για το CGS αποτελεί εδώ και χρόνια, ημέρα γιορτής για τη γνώση και τη μάθηση!

Την Τετάρτη 7/2/2018 θα πραγματοποιηθεί το Portfolio Day για το Νηπιαγωγείο (ΠΠΝ, ΠΝ, Ν) καθώς και την Α΄ και Β΄ Δημοτικού.

«

Το Πανευρωπαϊκό Kύπελλο Σπάθης «CGS SABRE CUP» διοργανώνεται για δεύτερη συνεχή χρονιά από το CGS, υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ξιφασκίας και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ξιφασκίας, στο πλαίσιο διεξαγωγής του “Eurofencing Tournaments U14 & U12”. Θα πραγματοποιηθεί στις 17 και 18 Φεβρουαρίου του 2018 στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Σταδίου και του «The Mall Athens».

Read more»

To CGS με μεγάλη χαρά αναλαμβάνει τη διοργάνωση αυτού του σημαντικού αθλητικού γεγονότος στο οποίο συμμετέχουν αθλητές ηλικίας 10-14 ετών από όλη την Ευρώπη! Στόχος μας είναι να προσφέρουμε νέες αγωνιστικές εμπειρίες σε όλους τους αθλητές εξασφαλίζοντας τις ιδανικές συνθήκες για την ομαλή διεξαγωγή των αγώνων.

Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή έως τις 5/2/2018 στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
email: fencing@cgs.edu.gr

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε εδώ:

Coordinator:  Nikos Psychas
fencing@cgs.edu.gr | +30 6936139304
CGS, Pallini Attica, Greece PO 15351
https://cgs.gr/sabrecup/

«

Με μεγάλη μας χαρά σας καλούμε στις δύο συναυλίες μαθητών του Ωδείου του CGS, που θα πραγματοποιηθούν στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου την Κυριακή στις 28 Ιανουαρίου 2018.

Η πρώτη συναυλία ξεκινά στις 17.00 και η δεύτερη στις 19.00
Σας περιμένουμε!

Το World Scholar’s Cup είναι µια µη-κερδοσκοπική οργάνωση που έχει ως στόχο να εµπλουτίσει τη µαθητική εµπειρία µαθητών ηλικίας 11 έως 17 ετών (11-14 / junior division, 15+ / senior division). Η φιλοσοφία και οι αξίες που πρεσβεύει το World Scholar’s Cup  αφορούν  στη  διεπιστηµονικότητα,  την  οµαδικότητα  και  τη συµµετοχή όλων  των  µαθητών  προκειµένου  να  εκφραστούν  ελεύθερα  µέσα  από τη συζήτηση και την ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων µε συνοµηλίκους τους.

Read more»

Το διαγωνιστικό µέρος περιλαµβάνει οµαδικό debate, συνεργατική έκθεση, γραπτό “test” µε µορφή multiple choice και τέλος οµαδική συµµετοχή σε τεστ. Σε κάθε κατηγορία οι µαθητές θα διαγωνιστούν σε θέµατα γενικών γνώσεων που αφορούν τόσο σε θετικές όσο και ανθρωπιστικές επιστήµες. Στη συνέχεια, οι οµάδες που αποκτούν την υψηλότερη βαθµολογία προχωρούν σε ένα από τα τρία Global Rounds και έπειτα στον Παγκόσµιο Τελικό Γύρο (Tournament of Champions) τον Νοέµβριο του 2018 στο Yale University.

Πληροφορίες & δηλώσεις συμμετοχής : http://scholarscup.org/calendar/315-athens-round/

Attachments

TEAM – REGISTRATION FORM 2018

«

Στις 18 Δεκεμβρίου 2017 πραγματοποιήθηκε η κορύφωση του προγράμματος έρευνας της Ε’ Δημοτικού με τίτλο «Ενέργεια». Οι μαθητές παρουσίασαν τις μακέτες ενεργειακών κατοικιών που είχαν κατασκευάσει, παραθέτοντας σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους εξοικονόμησης ενέργειας καθώς και λεπτομέρειες για την κατασκευή τους.

Read more»

Γονείς και εκπαιδευτικοί περιηγήθηκαν στην πολύ ενδιαφέρουσα έκθεση, εξέφρασαν τις απορίες και τις απόψεις τους και δήλωσαν τον θαυμασμό τους για την εξαιρετική δουλειά των μαθητών καθώς και τις πολύτιμες γνώσεις που αποκόμισαν από την συγκεκριμένη ερευνητική ενότητα.

«

Το CGS, στο πλαίσιο της σύμπραξης με άλλα διεθνή σχολεία, εγκαινίασε μια συνεργασία με το Sarala Birla Academy της Μπανγκαλόρ της Ινδίας. Αφορμή υπήρξε η μελέτη της Οδύσσειας και η θεατρική αναπαράσταση κάποιων ραψωδιών της από τους μαθητές του ινδικού σχολείου.

Read more»

Μαθητές του Γυμνασίου του CGS παρακολούθησαν με ενθουσιασμό το θεατρικό αυτό πόνημα και συνομίλησαν μέσω skype με τα συγκεκριμένα παιδιά, ανταλλάσσοντας απόψεις για τα χαρακτηριστικά του έπους, απαντώντας στις απορίες τους, ενώ έθεσαν με τη σειρά τους και δικές τους ερωτήσεις σχετικά με το ινδικό έπος Mahabharata.

‘’Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι παιδιά από μια τόσο μακρινή χώρα, με τόσο διαφορετικές θρησκευτικές και πολιτιστικές καταβολές, θα προσέγγιζαν με τόσο αξιοθαύμαστο τρόπο την ελληνική γραμματεία’’, λέει η Νίκη Κτιστάκη, μαθήτρια του Γυμνασίου.

Ο ενθουσιασμός των παιδιών έφτασε στο απόγειό του με την πρόσκληση στην Ινδία που δέχτηκαν από τους μαθητές του Sarala Birla Academy στο τέλος της τηλεφωνικής τους επικοινωνίας, αλλά και με την υπόσχεση ότι αυτή η πρώτη επαφή ήταν μόνο η αρχή σε μια διαρκή επικοινωνία μεταξύ αυτών των δύο σχολείων, που μοιράζονται την αγάπη για την επική τους παράδοση.

 

«

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τα εξαιρετικά αποτελέσματα του σχολείου μας στην πρώτη φάση («Θαλής») του 78ουΠανελλήνιου Μαθηματικού Διαγωνισμού Μαθηματικών της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.

Read more»

Συγκεκριμένα, το CGS κατέγραψε ένα εντυπωσιακό ποσοστό επιτυχίας (58,3%), σχεδόν τριπλάσιο του στατιστικώς αναμενόμενου, φέρνοντας το σχολείο μας σε κορυφαία θέση πανελλαδικά.

Όσον αφορά στον απόλυτο αριθμό επιτυχιών, το CGS κατατάχθηκε στις κορυφαίες θέσεις (ΤΟΡ20) των περίπου 1100 σχολείων της Ελλάδας που συμμετείχαν στο διαγωνισμό, έχοντας 21 επιτυχόντες που προκρίθηκαν στην επόμενη φάση («Ευκλείδης»).

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι  πέρα από την πολύ σημαντική ανάπτυξη της μαθηματικής παιδείας των παιδιών, καλλιεργήθηκε το αίσθημα της ομάδας αλλά και η πεποίθηση της επίτευξης υψηλών στόχων μέσα από συστηματική προσπάθεια.

Συγκεκριμένα, οι επιτυχόντες μαθητές του CGS που διαγωνίστηκαν, είναι οι εξής:

B ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

1. Φανή Γκοτσοπούλου

2. Σωκράτης Ζώτος

3. Παύλος Λιαμής

4.  Χρήστος Μουστάκης

5.  Κων/νος Μπαρμπούνης

6.  Γεώργιος Μπούσμπουρας

7. Δέσποινα Πέτρου

8.  Μάριος Τζάνος

9. Ανδρέας Χαϊκαλης

Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

1.  Ευστάθιος Κακλαμάνος

2. Δήμητρα Καπότη

3.  Ορέστης Κέκκας

4. Λάμπρος Λαναράς

5.  Αλέξανδρεος Νικολούδης

6.  Νεφέλη Πελεκανου

Α ΛΥΚΕΙΟΥ

1.  Αιμιλιανός Ζενίου

2.  Ορσαλία Τούτουζα

3. Χριστόφορος Φιστούρης

4. Δημήτριος Χατζηχρήστος

5. Χαρά Χουλιάρα

«

Οι μαθητές της Στ΄ Δημοτικού στο μάθημα Σχεδιασμός και Τεχνολογία (Design & Technology), στην ενότητα «Μετρώντας το χρόνο», προσπάθησαν να παρακολουθήσουν και να μετρήσουν το χρόνο.

Read more»

Στη συνέχεια μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων:

  • Προβληματίστηκαν και αναζήτησαν τους λόγους για τους οποίους οι τεχνολογίες χρονομέτρησης είναι σημαντικά εργαλεία, τα οποία βοηθούν  την καθημερινότητα του ανθρώπου.
  • Διερεύνησαν την κλεψύδρα ως μία τεχνολογία μέτρησης χρόνου και παρατήρησαν τις διάφορες μεταβλητές που επηρεάζουν τον χρόνο – διάρκεια της.
  • Σχεδίασαν και δημιουργήσαν τις δικές τους συσκευές καταμέτρησης χρόνου – κλεψύδρες με απλά υλικά.

 

«

Log in with your credentials

Forgot your details?