Cougars, Grizzlies, Sharks.
Μυαλό, Σώμα, Ομαδικότητα.
Μία μέρα, τρείς ομάδες, ένα έπαθλο.
Το CGS Open ξεκινά!
Το CGS σε προσκαλεί σε μια ξεχωριστή μέρα χαράς και δημιουργίας με… αγωνιστικές διαθέσεις για καλό σκοπό, το CGS Open!
Cougars, Grizzlies, Sharks.
Μυαλό, Σώμα, Ομαδικότητα.
Μία μέρα, τρείς ομάδες, ένα έπαθλο.
Το CGS Open! ξεκινά σε λίγες μέρες!
CGS Open!
Το CGS σε προσκαλεί σε μια ξεχωριστή μέρα χαράς και δημιουργίας με… αγωνιστικές διαθέσεις για καλό σκοπό, το CGS Open!
Οι κανόνες είναι απλοί: Έλα στο CGS μαζί με τους φίλους σου την Κυριακή, 6 Μαϊου και ώρα 10:30, μπες σε μία από τις τρεις ομάδες δηλαδή τους Cougars, τους Grizzlies ή τους Sharks, πάρε μέρος στις διασκεδαστικές δοκιμασίες για το μυαλό, το σώμα και την ομαδικότητα και κέρδισε πόντους για την ομάδα σου!
Κάθε ομάδα, δηλαδή οι Cougars, οι Grizzlies και οι Sharks, ‘μάχεται’ για ένα καλό σκοπό, και στο τέλος της ημέρας η ομάδα με τους περισσότερους πόντους κερδίζει το CGS Open! Cup.
Το CGS θα προσφέρει όλα τα έσοδα από τις συμμετοχές στη ‘Φλόγα – Σύλλογος γονιών παιδιών με νεοπλασματική ασθένεια’ και όλοι μαζί γιορτάζουμε σε ένα ανοιχτό party με μουσική και πολλές εκπλήξεις!
Στο CGS Open! μπορούν να λάβουν μέρος μαθητές του CGS αλλά και φίλοι τους, ηλικίας 3 έως 12 ετών, ενώ μπορούν να το παρακολουθήσουν και να στηρίξουν τους «αθλητές» μας, φίλαθλοι όλων των ηλικιών, ακόμη και γονείς!
Κόστος συμμετοχής: 1€ / παιδί.
Οι πόρτες ανοίγουν στις 10:00 – 16:00.
Η διαδικασία εγγραφής των «αθλητών» είναι ανοιχτή από τις 10:00 μέχρι και τη 13:00.
Oι δοκιμασίες διεξάγονται από τις 11:00 ως τις 14:00 και είναι προσαρμοσμένες ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα των “αθλητών”.
Σε περιμένουμε!
To Σάββατο 21 Απριλίου πραγματοποιήθηκε το εκπαιδευτικό συνέδριο, CGS Educational Conference 2018, που διοργάνωσε το CGS στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Read more»
Στην κατάμεστη αίθουσα «Δ. Μητρόπουλος» του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, οι συμμετέχοντες είχαν την μοναδική ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις τοποθετήσεις κορυφαίων καθηγητών του Harvard University και του Université de Montréal Saint-Sauveur, Quebec, σχετικά με τον επαναπροσδιορισμό της διαδικασίας μάθησης και τον κομβικό ρόλο του εκπαιδευτικού.
Κατά τον εναρκτήριο χαιρετισμό τους οι «οικοδεσπότες» κ.κ. Χρήστος και Ζωή Γείτονα, επεσήμαναν ότι «αυτό το συνέδριο αφορά τον τρόπο με τον οποίο εμείς μαθαίνουμε και κατ’ επέκταση τον τρόπο που διδάσκουμε. Αφορά το πώς μπορούμε να γίνουμε πιο επιτυχημένοι, πιο ευτυχισμένοι, πώς ν’ αλλάξουμε και πώς να βελτιώσουμε τις ζωές μας» και κατέληξαν ότι «είναι πιο εύκολο να μάθεις κάτι αν καταφέρεις να ξεχάσεις ό,τι ήξερες μέχρι σήμερα γι’ αυτό».
Χαιρετισμό στο συνέδριο απηύθυνε η κυρία Νίκη Κεραμέως, Βουλευτής Επικρατείας και Υπεύθυνη Τομέα Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Ν. Δημοκρατίας. Αναφερόμενη στην σπουδαιότητα του συνεδρίου, η κυρία Κεραμέως σημείωσε «έχουμε καθήκον να προσφέρουμε στα παιδιά μας δεξιότητες για να μπορούν να προσαρμόζονται σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον».
Στην ομιλία της με τίτλο “Importance of Teachers in 21st Century”, η Katherine K. Merseth, Senior Lecturer on Education, Harvard Graduate School of Education, αναφέρθηκε στον ρόλο των εκπαιδευτικών και τον τρόπο με τον οποίο αυτός πρέπει να εξελιχθεί για να αντιμετωπίσει τις αυξανόμενες απαιτήσεις της κοινωνίας του 21ου αιώνα. Αναφέροντας παραδείγματα για τον τρόπο που λειτουργούν οι εκπαιδευτικοί σε διάφορες χώρες του κόσμου, τόνισε πως «οι εκαιδευτικοί χρειάζονται μέντορες για να τους καθοδηγήσουν».
Πολλά παιδιά θα εργάζονται σε θέσεις εργασίας που δεν υπάρχουν ακόμη, με τεχνολογίες που δεν έχουν εφευρεθεί ακόμα, ενώ πολλοί επιστήμονες πιστεύουν ότι στο εγγύς μέλλον, τα παιδιά θα μπορούν να συνδέουν τον εγκέφαλό τους απευθείας στο διαδίκτυο. Πώς μπορεί το σχολείο να προετοιμάσει τα παιδιά για να γίνουν μαθητές δια βίου; Στο ερώτημα αυτό απάντησε ο Eric Lauzon, καθηγητής στο Université de Montréal Saint-Sauveur, Quebec, The Art of Learning International, αναφέροντας ότι «οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο για να διδάξουν στα παιδιά δεξιότητες.
«Στις περισσότερες επιχειρήσεις σχεδόν όλοι κάνουν μια δεύτερη δουλειά -για την οποία κανείς δεν τους πληρώνει. Συγκεκριμένα, κοπιάζουν για να καλύψουν τις αδυναμίες τους, προσπαθώντας να δημιουργήσουν θετικές εντυπώσεις στο περιβάλλον τους. Δεν μπορεί να υπάρξει μεγαλύτερη συνεχής σπατάλη από τον πιο πολύτιμο πόρο μιας επιχείρησης – τον χρόνο και την προσοχή των ανθρώπων της», ανέφερε, μεταξύ άλλων στην ομιλία του ο Pr. Robert G. Kegan, The William and Miriam Meehan Research Professor in Adult Learning and Professional Development, Harvard Graduate School of Education.
«Τι κάνει τους ανθρώπους επιτυχείς; Η κοινή λογική απάντηση είναι «wit» (πόσο έξυπνοι είστε) και «grit» (πόσο σκληρά δουλεύετε). Αλλά η ιστορία δεν είναι τόσο απλή», ανέφερε ο τελευταίος ομιλητής του Συνεδρίου, Dr. Howard Gardner, Harvard Graduate School of Education, Adjunct Professor of Psychology, Faculty of Arts and Sciences, Harvard University.
Σύμφωνα με τον Dr. Gardner, πρέπει να διαχωρίσουμε την προσπάθεια που είναι στραμμένη προς θετικούς σκοπούς για τους άλλους και για την κοινωνία. Σε αυτή την παρουσίαση, ο Dr. Gardner περιέγραψε ένα πλαίσιο εκπαίδευσης που κάνει θετική χρήση της ευφυΐας μας και της «καλής μας» επιμονής, παρέχοντας συγκεκριμένες προτάσεις για το πώς να προχωρήσουμε προς μια κοινωνία που να είναι «σοφή», αλλά ταυτόχρονα να φροντίζει και να ενδιαφέρεται για τα μέλη της.
Το μέρος των ομιλιών του συνεδρίου έκλεισε η κυρία Ελένη Βασιλείου, Head of School, η οποία εξέφρασε τις ευχαριστίες της στους ομιλητές, επισημαίνοντας ότι ο καθένας τους «μας ενθάρρυνε να επανεξετάσει το «Γιατί» πίσω από την εκπαίδευση, να ενισχύσουμε τις σκέψεις μας και να τις μετατρέψουμε σε πεποιθήσεις, να επανεξετάσουμε τις δυνατότητες, τη μάθηση και την ανάπτυξη που βρίσκονται μπροστά μας στο μέλλον. Ας πάρουμε περαιτέρω έμπνευση για το πώς να προωθήσουμε την αλλαγή».
Κλείνοντας η κυρία Βασιλείου, ανανέωσε το ραντεβού με το κοινό για το CGS Educational Conference 2020.
Στο δεύτερο μέρος του Συνεδρίου πραγματοποιήθηκαν τρία workshops.
Συγκεκριμένα, τα workshops:
“Overcoming the Immunity to Change” με τον Pr.Robert G. Kegan
“Developing Rigor through a Focus on the Instructional Core” με την Pr. Katherine K. Merseth
και
“How ATL skills can be practically implemented in the classroom” με τον Pr. Eric Lauzon.
«
Με πολύ ενθουσιασμό και χαρά δέχτηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού/IB PYP τους γονείς τους, τους εκπαιδευτικούς και μαθητές του σχολείου στο φετινό IB PYP Exhibition.
Read more»
Οι μαθητές σχημάτισαν ομάδες, διάλεξαν το θέμα τους υπό τη διαθεματική ενότητα «Πώς μοιραζόμαστε τον πλανήτη», πραγματοποίησαν την έρευνά τους και την παρουσίασαν σήμερα με το δικό τους ξεχωριστό τρόπο, δημιουργώντας την καλύτερη δυνατή γέφυρα για τη συνέχιση της φοίτησής τους στο IB MYP!
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που τους στήριξαν!
«
Οι τελειόφοιτοι μαθητές του International Baccalauretate Middle Years Programme (IB MYP) και οι καθηγητές τους υποδέχθηκαν γονείς, μαθητές και φίλους στην ετήσια Έκθεση Ερευνητικών Εργασιών την Τετάρτη, 18 Απριλίου στις 10:15 – 14:00, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου.
Οι ερευνητικές εργασίες αποτελούν το επιστέγασμα του MYP και θεσμοθετούνται ως διακριτή ενότητα του καταληκτικού έτους του προγράμματος της Α’ Λυκείου / ΜΥP5.
Η μαθήτριά μας της Γ’ Λυκείου, Νίκη Σύρρου, έχοντας προκριθεί από την προηγούμενη χρονιά, έλαβε μέρος στη Β’ φάση του πανελλήνιου διαγωνισμού βιολογίας και για άλλη μία φορά πήρε την τρίτη καλύτερη βαθμολογία στην Ελλάδα, κάνοντάς μας περήφανους!
Read more»
Ο πανελλήνιος διαγωνισμός βιολογίας έχει στόχο να αναδείξει τους ταλαντούχους μαθητές στο μάθημα της Βιολογίας, προσφέροντάς τους την ευκαιρία να διακριθούν χάρη στην ευφυΐα και στις δεξιότητές τους. Ειδικότερα στη β’ φάση του διαγωνισμού, η εξεταστέα ύλη είναι εξαιρετικά μεγάλη, περιλαμβάνοντας και ύλη από πανεπιστημιακά συγγράμματα και το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων είναι εξαιρετικά υψηλό.
Στη συνέχεια, πήρε μέρος στη γ’ φάση του διαγωνισμού, και πήρε την έκτη καλύτερη βαθμολογία! Η γ’ φάση του διαγωνισμού περιλαμβάνει την εξέταση των μαθητών σε πλήθος εργαστηριακών τεχνικών, κατά τις οποίες αξιολογούνται η ταχύτητα της αντίληψής τους, η δεξιότητα στο χειρισμό οργάνων και αντιδραστηρίων, και η ακρίβεια στις μετρήσεις και στην εφαρμογή των οδηγιών. Η γ φάση έλαβε χώρα στα εργαστήρια του Βιολογικού τμήματος και είχε διάρκεια 7 ώρες!
Οι επιτυχίες της αυτές έχουν ιδιαίτερη αξία και είναι αποτέλεσμα όχι μόνο της ευφυΐας της αλλά και της συστηματικής δουλειάς της. Από τη Διεύθυνση και τους καθηγητές του Λυκείου πολλά συγχαρητήρια και πολλές ευχές για επιτυχία σε κάθε στόχο της ζωής της!
«
Οι τελειόφοιτοι μαθητές του International Baccalaureate Diploma Programme, οι οποίοι παρακολουθούν το μάθημα του Visual Arts, και οι καθηγητές τους κος Κωνσταντίνος Παπαδούκας και κα Μαρία Ζαχαριάδου, υποδέχθηκαν γονείς, μαθητές και φίλους, στα εγκαίνια της έκθεσης των έργων, τα οποία φιλοτέχνησαν κατά τη διάρκεια των 2 ετών των σπουδών τους, τo Σάββατο, 31 Μαρτίου στις 19:30, στον Πολυχώρο Πολιτισμού Αθηναΐς.
Read more»
Στην έκθεση συμμετείχαν με έργα τους και μαθητές Γυμνασίου- Α’ Λυκείου/IB MΥP που παρακολουθούν τα μαθήματα 3D Visual Arts (Club) & Καλλιτεχνική Παιδεία με την καθηγήτριά τους κα Μαρία Ιατρίδου.
«
Tο Παγκόσμιο Κύπελλο Ξιφασκίας μικρών παιδιών με την επωνυμία «Challenge Wratislavia» διεξήχθη στην Πολωνία από 22 έως 26 Μαρτίου.
Read more»
Στη μεγαλύτερη διοργάνωση ξιφασκίας μικρών παιδιών διεθνώς, τον Αθλητικό Σύλλογο CGS, εκπροσώπησαν στο όπλο της σπάθης οι παρακάτω αθλητές: Ευτυχιάδης Αθανάσιος, Ζαρμπίνης Βασίλειος, Κεφαλά Κωνσταντίνα, Παπαθεοδώρου Αντωνία, Παπαπετροπούλου Αλεξάνδρα, Ρωμανός Ιωάννης και Χατζάκου Καλλιόπη.
Η παρουσία όλων των αθλητών ήταν εξαιρετική, επιβεβαιώνοντας τις προσδοκίες του προπονητή τους κ. Νίκου Ψύχα και θέτοντας παράλληλα υψηλούς στόχους για τις μελλοντικές αγωνιστικές συναντήσεις του τμήματος ξιφασκίας.
Στο κλείσιμο της διοργάνωσης και μετά από μία πολύ καλή εμφάνιση χειροκροτήσαμε στο βάθρο των νικητών την αθλήτρια του CGS, Παπαθεοδώρου Αντωνία, η οποία κατέλαβε την 1η θέση στην κατηγορία U13!
Στην ίδια κατηγορία – U13 – και μεταξύ εκατό αγωνιζομένων
η Παπαπετροπούλου Αλεξάνδρα κατέλαβε την 32η θέση
η Κεφαλά Ιωάννα κατέλαβε την 34η θέση
η Χατζάκου Καλλιόπη κατέλαβε την 64η θέση
Στην κατηγορία – U11 – και μεταξύ ενενήντα πέντε αγωνιζομένων
ο Ζαρμπίνης Βασίλειος κατέλαβε την 41η θέση
Στην κατηγορία – U13 – και μεταξύ εκατόν είκοσι τριών αγωνιζομένων
ο Ευτυχιάδης Αθανάσιος κατέλαβε την 58η θέση
Στην κατηγορία – U15 – και μεταξύ εκατόν πενήντα τριών αγωνιζομένων
ο Ρωμανός Ιωάννης κατέλαβε την 59η θέση
Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες!
«
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΟΥ CGS IB DIPLOMA PROGRAMME
Ευχόμαστε στους μαθητές και στις μαθήτριές μας καλή επιτυχία στις τελικές τους εξετάσεις, που ξεκινούν στις 27 Απριλίου 2018.
Ακολουθεί πίνακας με τις προσφορές θέσεων που έχουν δεχτεί από διακεκριμένα Πανεπιστήμια του εξωτερικού, μέχρι σήμερα, οι τελειόφοιτοι του IB Diploma Programme.
Read more»
USA and Canadian Universities
Total Amount of Scholarship Awards (to date) USD $1,078,704 |
|
Duke University – The Karsh International Scholarship
Amherst University – with merit scholarship Bard College – The Levy Economics Scholarship Fordham University – with merit scholarship Bentley University Hofstra University – Hofstra University Dean’s Scholarship St. John’s University – with merit scholarship Claflin University – with merit scholarship Manhattan College – with merit scholarship McGill University Mount Saint Vincent University – with merit scholarship Ryerson University |
|
UK Universities | |
Imperial College London | Biomedical Engineering |
University of Edinburgh | Economics
Economics and Mathematics Economics and Politics |
University College London (UCL) | Engineering (Biomedical)
Mathematics with Economics Psychology |
University of Bristol | Neuroscience
Mechanical Engineering |
King’s College London | Politics
Biomedical Engineering |
University of Warwick | Philosophy, Politics and Economics (PPE)
Law Economics Management |
University of Reading | Entrepreneurship and Management |
University of Bath | Mechanical Engineering
Mathematics and Economics Psychology |
University of Glasgow | Pharmacology
Mathematics and Economics Biomedical Engineering Digital Media & Information Studies |
University of Aberdeen | Pharmacology
Biotechnology (Applied Molecular Biology) |
University of Manchester | Biomedical Science
Biotechnology with Industrial/Professional Experience Management with Industrial/Professional Placement |
University of Southampton | Zoology |
University of Surrey | Mechanical Engineering
Law Business Management (Entrepreneurship) Psychology International Hospitality and Tourism Management Biomedical Science Biomedical Engineering Media, Culture and Society |
University of Nottingham | Biotechnology |
Cardiff University | Law
Media and Communications |
University of Stirling | Management
Finance Applied Biological Sciences Animal Biology Media and Communications |
Lancaster University | Mechanical Engineering |
University of Brighton | Electrical and Electronic Engineering
Biomedical Science International Tourism Management Applied Psychology Media Studies |
Bangor University | Zoology |
University of Derby | Fine Art |
University of Essex | Biomedical Science |
Loughborough University | Mechanical Engineering
Art & Design |
University of Sussex | Neuroscience with Cognitive Science
Engineering Biomedical Science Media and Communications Zoology with Research Placement Psychology |
University of Dundee | Pharmacology
Biological Sciences |
University of Kent | Psychology |
University of the Arts London | Public Relations
Fashion Marketing Fashion Visual Merchandising and Branding |
Kingston University | Civil Engineering |
University of Greenwich | Public Relations and Communications
Tourism Management |
University of South Wales | Football Coaching and Performance |
Glyndwr University, Wrexham | Football Coaching and Performance Specialist |
Bournemouth University | Public Relations |
University of Leeds | Communication and Media |
Queen Margaret University Edinburgh | International Hospitality and Tourism Management
Public Relations and Media |
Nottingham Trent University | Media |
University of the West of Scotland | Sport Coaching |
University of Sheffield | Digital Media and Society |
University of East London | Media and Communication |
De Montfort University | Art & Design |
Glasgow Caledonian University | Pharmacology
Electrical and Electronic Engineering Media and Communication |
University of Plymouth | Civil Engineering with Foundation Year |
Falmouth University | Creative Advertising
Fine Art |
University of Westminster | Public Relations and Advertising |
Instituto Maragoni London | Fashion Business |
EU Universities | |
Erasmus University of Rotterdam | International Econometrics and Operations Research
International Communication and Media International Economics and Business Economics |
University of Maastricht | European Law
Economics and Business Economics |
University of Leiden | Arts, Media & Society |
University of Amsterdam | Communication Science
Econometrics and Operations Research Economics and Business Economics |
University of Tilburg | Global Law |
University of Groningen | International & European Law
Economics and Business Economics |
Utrecht University | Media and Culture
Economics and Business Economics |
Radboud University | Economics and Business Economics |
Amsterdam Fashion Academy | Fashion Business |
Amsterdam University of Applied Sciences | Fashion & Textile Technologies Fashion & Branding |
«