CGS Arts Contest

Moυσική | Θέατρο | Εικαστικά - Comic | Χορός | Stop Motion | Φωτογραφία

Πληροφορίες: Ειρήνη Σαντοριναίου, Υπεύθυνη IB PYP ARTS
Email: esantorinaiou@cgs.edu.gr 
Γραμματεία: 2146877662

Ο Διαγωνισμός CGS ARTS CONTEST διοργανώνεται από το τμήμα ARTS του Δημοτικού και τους επαγγελματίες εκπαιδευτικούς του, στο πλαίσιο της αειφορίας και της καλλιέργειας των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα με την υποστήριξη της διεύθυνσης του Δημοτικού και της κ. Ζωής Γείτονα.

Ο στόχος του CGS ARTS CONTEST είναι να αναδείξει μαθητές με ιδιαίτερη κλίση και επίδοση στις τέχνες, επιβραβεύοντας, αλλά και υποστηρίζοντας την καλλιτεχνική τους εξέλιξη.

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στο διάστημα από 3 Φεβρουαρίου έως 14 Φεβρουαρίου 2025 και θα αποτελείται από έξι κατηγορίες τεχνών. Οι τελικοί θα διεξαχθούν το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου. Τα αποτελέσματα των νικητών θα ανακοινωθούν με τη λήξη του διαγωνισμού.

Στο διαγωνιστικό μέρος οι κριτικές επιτροπές αποτελούνται από εκπαιδευτικούς ARTS του CGS, ώστε τα παιδιά να δουν τον διαγωνισμό ως συνέχεια της εκπαιδευτικής τους διαδικασίας και όχι ως ξεχωριστό κομμάτι της.

Αυτή η ζύμωση, προσβλέπει στο να αναδείξει τον ρόλο του δασκάλου στο σημερινό σύγχρονο σχολείο του 21ου αιώνα, ως εμψυχωτή και μέντορα απέναντι στον μαθητή, ώστε να καταφέρει ο μαθητής να αναλάβει πρωτοβουλίες ο ίδιος πιστεύοντας στον εαυτό του και αναδεικνύοντας την κλίση του μέσα από ένα κατάλληλο δημιουργικό περιβάλλον συναισθηματικής έκφρασης.

Η κριτική επιτροπή που θα αξιολογήσει τους υποψηφίους, θα αποτελείται από τους εκπαιδευτικούς ARTS του CGS, ενώ στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού θα κληθούν να συμβάλουν καταξιωμένοι καλλιτέχνες του χώρου, ως εξωτερικοί συνεργάτες.

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Το CGS ARTS CONTEST αφορά στις εξής κατηγορίες:

Α. Μουσική.
B. Θέατρο
Γ. Εικαστικά-comic
Δ. Stop motion
E. Φωτογραφία
ΣΤ. Χορός

Α. ΜΟΥΣΙΚΗ

Η κατηγορία της Μουσικής έχει δύο υποκατηγορίες:

  • Α1. Μουσικό όργανο
  • Α2. Φωνητική

Οι υποψήφιοι μπορούν να συμμετέχουν και στις δύο υποκατηγορίες.

 

Α1. Μουσικό όργανο
Κάθε συμμετέχοντας παρουσιάζει δύο κομμάτια διαφορετικών χαρακτήρων (το ένα κλασικό και το άλλο σύγχρονο), τα οποία παρουσιάζονται στο πρωινό πρόγραμμα στη διάρκεια δύο διδακτικών ωρών. Οι συμμετέχοντες παίζουν χωρίς να συμβουλεύονται παρτιτούρες. Από την υποκατηγορία Α1 θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής της σχολικής μονάδας. Οι υποψήφιοι θα διαγωνιστούν ως σολίστ ή με συμμετοχή του εκπαιδευτή δασκάλου τους ή σύνολο 2 ακόμα καλλιτεχνών σε έναν μόνο μουσικό όργανο μεταξύ των παρακάτω:

  • Πιάνο
  • Έγχορδα όργανα (βιολί, βιόλα, τσέλο, κοντραμπάσο, κιθάρα, άρπα)
  • Πνευστά (από ξύλο και ορείχαλκο)

Στον τελικό συμμετέχουν οι 5 προκριθέντες και ακολουθείται η ίδια διαδικασία παρουσία 4μελούς επιτροπής. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Στον χώρο του τελικού μέσω video παρουσιάζονται οι ερμηνείες των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.

Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:

  1. τεχνικό επίπεδο
  2. επίπεδο δυσκολίας επιλεγμένου προγράμματος
  3. έκφραση
  4. καλλιτεχνικές ιδιότητες
  5. εκτέλεση από μνήμης

Α2. Φωνητική
Κάθε συμμετέχοντας παρουσιάζει δύο κομμάτια της επιλογής του με κατάλληλο λεξιλόγιο και ύφος για την ηλικία τους, τα οποία παρουσιάζονται στο πρωινό πρόγραμμα στη διάρκεια δύο διδακτικών ωρών. Οι συμμετέχοντες τραγουδούν από μνήμης είτε a cappella είτε με μουσική υπόκρουση του τραγουδιού είτε συνοδεία μουσικού οργάνου live. Από την υποκατηγορία Α2 θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής της σχολικής μονάδας.

Στον τελικό συμμετέχουν οι 5 προκριθέντες και ακολουθείται η ίδια διαδικασία παρουσία 4μελούς επιτροπής. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Στον χώρο του τελικού μέσω video παρουσιάζονται οι ερμηνείες των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.

Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:

  1. έλεγχος αναπνοής (δυνατότητα διαχείρισης αναπνοής, ακρίβεια τόνου, φωνητικό εύρος, ποιότητα τόνου)
  2. σκηνική παρουσία (εμφάνιση με αυτοπεποίθηση και άνεση στη σκηνή, σύνδεση με το κοινό, κατάλληλα χρήση χειρονομιών και κίνησης για βελτίωση της απόδοσης)
  3. μουσικότητα (διατήρηση χρόνου με τη μουσική, δυναμικές, χρήση παραλλαγών στην ένταση και στην απαλότητα, κατανόηση και απόδοση των προτάσεων/φράσεων)
  4. ερμηνεία τραγουδιού (μεταφορά των συναισθημάτων του τραγουδιού, προσωπικό χαρακτήρα στην ερμηνεία, επίδειξη κατανόησης του μηνύματος του τραγουδιού)
  5. συνολική απόδοση (επιλογή τραγουδιού που ταιριάζει στη φωνή και στο στυλ του ερμηνευτή, απομνημόνευση)

Β. ΘΕΑΤΡΟ

Οι υποψήφιοι συμμετέχουν με ένα ποίημα της επιλογής τους, το οποίο θα πρέπει να το έχουν απομνημονεύσει και το παρουσιάζουν στο πρωινό πρόγραμμα στη διάρκεια δύο διδακτικών ωρών. Στη συνέχεια τούς ζητείται να αυτοσχεδιάσουν υποκριτικά χρησιμοποιώντας τους στίχους του ποιήματος που έχουν προετοιμάσει σε μια συνθήκη που θα τους δοθεί. (πχ. Είσαι υποψήφιος στις εκλογές και βγάζεις λόγο.) Από την κατηγορία του θεάτρου θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής της σχολικής μονάδας.

Στον τελικό συμμετέχουν οι 5 προκριθέντες και ακολουθείται η ίδια διαδικασία παρουσία 4μελούς επιτροπής. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Στον χώρο του τελικού μέσω video παρουσιάζονται οι ερμηνείες των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.

Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:

  1. εκφραστικότητα
  2. σκηνική παρουσία
  3. σκηνική φαντασία
  4. ικανότητα ανταπόκρισης στις ζητούμενες σκηνικές συνθήκες (αυτοσχεδιασμός)
  5. απόδοση κειμένου

Γ. ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ - COMIC

Οι υποψήφιοι συμμετέχουν με ένα εικαστικό έργο ή comic (αποτελείται το λιγότερο από 10 καρέ), το οποίο δημιουργούν στο πρωινό πρόγραμμα στη διάρκεια τριών διδακτικών ωρών. Το εικαστικό έργο αποτυπώνει ένα λεκτικό θέμα που θα δοθεί στους συμμετέχοντες από την κριτική επιτροπή την ημέρα εκείνη. Οι συμμετέχοντες ζωγραφίζουν σε χαρτί ακουαρέλας 35Χ50cm έχοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν όλα τα υλικά ζωγραφικής όπως oil pastels, νερομπογιές, ξυλομπογιές, τέμπερες, κάρβουνο, μολύβι, μαρκαδόροι), καθώς και μεικτή τεχνική. Δεν επιτρέπεται το κολλάζ με έτοιμα υλικά.

Από την κατηγορία Εικαστικών – Comic θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής της σχολικής μονάδας.

Στον τελικό βρίσκονται εκτεθειμένα τα έργα των 5 προκριθέντων. Οι προκριθέντες παρουσιάζουν σε 4μελή κριτική επιτροπή το έργο τους και μιλούν για αυτό. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Η έκθεση θα πλαισιώνεται από τα έργα των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.

Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:

  1. κατανόηση του θέματος
  2. αποτελεσματική χρήση υλικών και τεχνικής
  3. ολοκλήρωση έργου στον δεδομένο χρόνο
  4. δημιουργικότητα – φαντασία
  5. ζωγραφική ικανότητα

Δ. ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ - STOP MOTION

Οι υποψήφιοι συμμετέχουν με τη δημιουργία ταινίας μικρού μήκους μέγιστης διάρκειας έως ένα λεπτό με την τεχνική stop motion, την οποία δημιουργούν στο πρωινό πρόγραμμα στη διάρκεια τριών διδακτικών ωρών. Προτείνεται η εφαρμογή Stop Motion Studio Pro. Η ταινία οπτικοποιεί ένα λεκτικό θέμα που θα δοθεί από την κριτική επιτροπή εκείνη την ημέρα. Από την κατηγορία Stop Motion θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής.

Στον τελικό παρουσιάζονται οι ταινίες μικρού μήκους των 5 προκριθέντων. Οι προκριθέντες μπροστά σε 4μελή κριτική επιτροπή μιλούν για την ταινία που ετοίμασαν. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Στον χώρο του τελικού μέσω video παρουσιάζονται οι ταινίες μικρού μήκους των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.

Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:

  1. δημιουργικότητα
  2. σενάριο (δομή ιστορίας)
  3. σκηνοθεσία
  4. τεχνική
  5. πρωτοτυπία

Ε. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Οι υποψήφιοι που συμμετέχουν καλούνται να φωτογραφήσουν σε ασπρόμαυρη ή έγχρωμη απόδοση με τη χρήση φωτογραφικής μηχανής οποιουδήποτε τύπου ή κινητής συσκευής, με θέμα που θα δοθεί από την κριτική επιτροπή εκείνη την ημέρα. Η φωτογράφιση πραγματοποιείται στη διάρκεια του πρωινού προγράμματος σε μια διδακτική ώρα εντός του χώρου της σχολικής μονάδας. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα επιλογής ενός μοντέλου (άλλος/άλλη μαθητής/μαθήτρια του/της οποίου/οποίας το πρόσωπο δεν επιτρέπεται να φαίνεται στη λήψη), όπως επίσης και όποιο σκηνικό αντικείμενο κρίνουν απαραίτητο για την επίτευξη του μηνύματος της λήψης. Κάθε συμμετέχοντας πραγματοποιεί μέχρι 10 λήψεις, τις οποίες στο τέλος αποθηκεύει σε έναν υπολογιστή του σχολείου σε ατομικό ψηφιακό φάκελο. Από αυτές τις λήψεις επιλέγει τη μια για την οποία θα διαγωνιστεί. Από την κατηγορία Φωτογραφία θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής της σχολικής μονάδας.

Στον τελικό βρίσκονται εκτεθειμένες οι φωτογραφίες των 5 προκριθέντων. Οι προκριθέντες παρουσιάζουν σε 4μελή κριτική επιτροπή τη φωτογραφία τους και μιλούν για αυτήν. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Η έκθεση θα πλαισιώνεται από τις φωτογραφίες των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.

Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:

  1. δημιουργικότητα
  2. πρωτοτυπία
  3. τεχνική
  4. περιεχόμενο
  5. σύνθεση

ΣΤ. ΧΟΡΟΣ

Οι υποψήφιοι που συμμετέχουν παρουσιάζουν μια χορογραφία μέγιστης διάρκειας 3 λεπτών στη διάρκεια του πρωινού προγράμματος σε δύο διδακτικές ώρες εντός του χώρου της σχολικής μονάδας. Κάθε υποψήφιος έχει τη δυνατότητα να συμμετέχει σε ομαδική χορογραφία (μέχρι 5 ατόμων), όμως η συμμετοχή του παραμένει ατομική. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα στα παρακάτω είδη χορού: μοντέρνος χορός, σύγχρονος χορός, hip hop. Στις χορογραφίες επιτρέπονται οι ακροβατικές κινήσεις αρκεί να μην κυριαρχούν. Από την κατηγορία του χορού προκύπτουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής.

Στον τελικό συμμετέχουν το μέγιστο 5 προκριθέντες ανά σχολική μονάδα και ακολουθείται η ίδια διαδικασία παρουσία 4μελούς επιτροπής. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Στον χώρο του τελικού μέσω video παρουσιάζονται οι ερμηνείες των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.

Τα Κριτήρια Αξιολόγησης στην κατηγορία του Χορού αφορούν σε:

  1. χορογραφία
  2. τεχνική – στυλ
  3. εκτέλεση – σκηνική παρουσία
  4. μουσική
  5. κοστούμια

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης σε χώρους του σχολείου.

ΤΡΟΠΟΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ: Οι εγγραφές γίνονται με την αποστολή της συνημμένης δήλωσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kpanagiotaki@cgs.edu.gr. Η υποβολή της δήλωσης έχει δεσμευτικό χαρακτήρα για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό, εκτός και αν συντρέξουν λόγοι υγείας.

Επιστημονική Επιτροπή και Οργανωτική Επιτροπή Διαγωνισμού

Σαντοριναίου Ειρήνη, Υπεύθυνη Τμήματος Τεχνών Δημοτικού CGS
Χάλαρη Φωτεινή, Επιστημονική Υπεύθυνη Δημοτικού CGS
Μπλάτσιος Μάρκος, Εικαστικός, CGS
Νικολοπούλου Ροδούλα, Students’ Well Being Coordinator CGS

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ – ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Νίκος Ζιάζιαρης

Νικόλαος Ζάζιαρης
Κριτική επιτροπή: φωνητική

Ερμηνευτής με καλλιτεχνική παρουσία στο θέατρο, στο μουσικό θέατρο, στην οπερέτα και την όπερα. Κάτοχος πτυχίου πιάνου, διπλώματος μονωδίας και πτυχίου ειδικού αρμονίας. Γνωρίζει επίσης να παίζει σοπράνο φλογέρα και ακορντεόν.

Στο θέατρο έχει συνεργαστεί με τους Μ.Μαρμαρινό, Α.Χιώτη, Γ.Μόσχο, Γ.Κακλέα, Θ.Παπακωνσταντίνου, Β. Μαυρογεωργίου, Ο.Παπασπηλιώπουλο και Ζ. Χατζηαντωνίου. Έχει τραγουδήσει και ερμηνεύσει σκηνικά σε πρώτη εκτέλεση έργα σύγχρονων Ελλήνων συνθετών, όπως η Ε.Ρεμπούτσικα, η Δ.Τρυπάνη, ο Δ.Μαραμής και ο Γ.Κουρουπός. Έχει ερμηνεύσει, μεταξύ άλλων, τους εξής ρόλους:

Μενέλαος (Ωραία Ελένη, J.Offenbach – Κ.Σελαμσής, ΕΛΣ, 2022-2023) Πρόσπερο (Όνειρο χειμωνιάτικης μέρας – Γ.Αντωνίου, ΕΛΣ, 2021)

Ντανίλο (Εύθυμη Χήρα, F.Lehar, Δημοτικό Θέατρο Μαρία Κάλλας, 2019-2020)

Κωνσταντής (Αμίλητη, Δ.Τρυπάνη, Εναλλακτική Σκηνή ΕΛΣ, 2019)

Κομπέρ-αφηγητής (Οι Στοιχειωμένοι, Δ.Μαραμής, Μέγαρο Μουσική Αθηνών, 2019)

Τενόρος (Masterclass, T.McNally, Θέατρο Μικρό Χορν, 2019)

Αινείας (Διδώ κι Αινείας, H.Purcell, Θέατρο Vault, 2014-2015)

Λόρδος Φάρκουαντ (Shrek, the Musical, Ντ.Λίντσεϊ-Αμπαίρ, Κεντρική Σκηνή Εθνικού Θεάτρου, 2014-2015)

Έχει εργαστεί με παιδιά πρόσφυγες ως δάσκαλος χορωδίας στο El Sistema Greece (20162018),  το British Council και τη UNICEF (2017-2019) και ως υπεύθυνος σκηνικής ερμηνείας και μουσικής εκμάθησης σε προγράμματα των Εκπαιδευτικών Δράσεων της Εθνικής Λυρικής Σκηνής (2020 – 2024). Από τον Οκτώβρη του 2012 ως τον Δεκέμβρη 2018 ήταν μαέστρος του acapella φωνητικού συνόλου “8tetto”.
Εκτός της καλλιτεχνικής του δραστηριότητας, είναι κάτοχος πτυχίου Νομικής (2010) και μεταπτυχιακού διπλώματος εκπαιδευτικού μουσικής (2020). Την περίοδο αυτή είναι υποψήφιος διδάκτορας του ΕΚΠΑ με ερευνητικό ενδιαφέρον για την τέχνη ως εργαλείο για την κοινωνική αλλαγή και την προσωπική ευεξία.

Μάρω Φραγκούλη
Κριτική επιτροπή: Μουσική

Η Μάρω Φραγκούλη γεννήθηκε και ζει στον Πειραιά. Ξεκίνησε και ολοκλήρωσε τις ωδειακές πιανιστικές σπουδές της στο Εθνικό Ωδείο, αποκτώντας Πτυχίο Πιάνου (Άριστα παµψηφεί και διάκριση) και Δίπλωµα Πιάνου (Άριστα Παµψηφεί και β’ βραβείο), στην τάξη της Μ. Κάσσαρη.

Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στα ανώτερα θεωρητικά (Πτυχίο Αρµονίας, Αντίστιξης, Φούγκας) στο Πρότυπο Μουσικό Κέντρο Πειραιά, στην τάξη του Σ. Αθανάσουλα. Σπούδασε στο Τµήµα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστηµίου όπου φοίτησε µε υποτροφία εξαιρετικής επίδοσης από το Ι.Κ.Υ. και το Ν.Α.Τ. Αποφοίτησε (ως αριστούχος) µε καθηγητή τον Λάµπη Βασιλειάδη. Ολοκλήρωσε τις µεταπτυχιακές σπουδές της στο Πανεπιστήµιο της Λευκωσίας, στις Επιστήµες Αγωγής (Θεωρία Πρακτική και Αξιολόγηση Διδασκαλίας). Ασχολείται µε την ερµηνεία και απόδοση πιανιστικών έργων διαφορετικών δηµιουργών, συνθετικών τάσεων και εποχών. Διδάσκει (Πιάνο και Θεωρητικά ) στο Μουσικό Σχολείο Πειραιά, και στο Δηµοτικό Ωδείο Πειραιά.

Ελένη Καρακάση

Ελένη Καρακάση
Κριτική επιτροπή: Θέατρο

Η Ελένη Καρακάση ασχολείται επαγγελματικά με το θέατρο και το τραγούδι από το 2003. (Δραματική- Μελοδραματική σχολή, Δίπλωμα κλασικού τραγουδιού , Ωδεία: Αθηνών, Αθήναιον- Μαρία Κάλλας, Μουσικοί Ορίζοντες).Έχει συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο, τη Λυρική Σκηνή, το ΔΗΠΕΘΕ Λάρισας και με πολλά θέατρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Έχει πάρει μέρος σε πολλές σειρές στην ελληνική τηλεόραση.

Τηλεοπτικές σειρές:  «ΘΑΝΑΣΙΜΕΣ ΠΕΘΕΡΕΣ» σεν. Παντ. Καναράκη και Κων. Κατσέλη, σκην. Γρ. Πετρινιώτη. Συμμετείχε στην τηλεοπτική σειρά του Mega  «Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ» (3 σεζόν) σενάριο  Π. Αμαραντίδης, σκην. Αντ. Τέμπος στο ρόλο της υπηρέτριας Ρόζα.• «ΛΑΚΗΣ Ο ΓΛΥΚΟΥΛΗΣ» (2 σεζον) σενάριο Απ. Τσαουσογλου, σκην. Ν. Ζαπατινα στο ρόλο της ψυχολόγου Ντίνας. *«ΑΡΕΝΑ» σκην. Δημ. Αρβανιτη στο ρόλο της Πεπιτα.
•“ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ” σκην. Πιερου Ανδρακακου ρόλος Βιολέτας Μπουντρου

To 2016 συμμετείχε ως διαγωνιζομενη στο YOUR FACE SOUNDS FAMILIAR στον ANT1 και το 2019 ως καθηγήτρια υποκριτικής.
To 2019-2022συμμετέχει στις «ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ»στον ANT1 σε σενάριο της Μελίνας Τσαμπανη σκην. Λευτέρη Χαρίτου στο ρόλο της Ριζως.
Στο «ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ» στο Mega σε σενάριο του Γιώργου Κρητικού, σκην. Κώστα Αναγνωστόπουλου στο ρόλο της Ευτυχίας. Στους «ΠΑΝΘΕΟΥΣ» του Τάσου Αθανασιαδη στον Skai σε σκην. Σπύρου Μιχαλόπουλου.
Φέτος, συμμετέχει στο GRAND HOTEL στον Ant1 της Δημ. Τσόλκα σκην. Γιάννης Βασιλειαδης

Θεατρικές παραστάσεις:
2023-2024 2024-2025 ΜΗ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ του Φρανσις Βεμπερ σε διασκευή και σκηνοθεσια των Αιμ. Χειλακη και Μαν. Δουνια
ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΟΥΣ σε κείμενο και σκηνοθεσια της Θεμιδας Μαρσελου στο θέατρο Βεμπο σεζόν 2022-2023
ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟ ΒΟΣΠΟΡΟ της Σοφιας Σπυρατου καλοκαιρινή Περιοδεία και χειμερινή σεζόν 2021-2022
ΟΔΥΣΣΕΙΑ της Σοφια Σπυρατου στο δημοτικο θέατρο Ολυμπία Μαρία Καλλας
Τρελαντωνης θέατρο Βεμπο της Σοφιας ΣπυρατουΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕ ΖΑΜΠΕΤΑ του Πέτρου Ζουλια
ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΑΝΕΣ  θέατρο Χυτήριο του Πανου Αμαραντιδη
2016-2017 ΑΣ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ του Δημ. Μαλισοβα
2015″Ο ΒΙΟΛΙΣΤΗΣ ΣΤΗ ΣΤΕΓΗ”badminton theater(ρόλος φάντασμα της Fruma Sarah)
2014-2015″ΚΑΙ ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ Ο,ΤΙ ΝΑ,ΝΑΙ”του Δ.Χαλιωτη.
2014 “Ο ΑΓΑΠΗΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΑΣ”του Π.Ζουλια Παλλας
2014-2015″ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΑΤΡΟ”του Δ.Μαλλισοβα badminton.
2014-2015″Η ΚΟΛΟΚΥΘΑ”του Δ.Χαλιωτη bar theater Sui Generis
2013-2014: “ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ-ΒΕΜΠΟ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ” του  Π. Ζούλια Μπάντμιντον
2012-2013: “ΚΟΛΟΚΥΘΑ”, Μιούζικαλ του Δημ. Χαλιώτη
Καλοκαίρι 12/2012- Καλοκαίρι 2013: “ΤΑ ΒΑΦΤΙΣΙΑ”, του Νίκου Μουτσινά, Τζ. Διαγούπη
2011-2012: “ΑΥΤΗ ΚΙ ΑΥΤΗ” Μιούζικαλ της Φανής Γέμτου
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2011: “ΟΙ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΙ” του Γιώργου Βάλαρη
2010-2011: «ΨΕΜΑ ΣΤΟ ΨΕΜΑ» Αντονι Νιλσον σκην. Π. Φιλιππίδη
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2010: «ΟΙ ΑΓΑΠΗΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΑΣ», Επιθεώρηση ΔΗΠΕΘΕ ΛΑΡΙΣΑΣ, σκην. Κ. Τσιάνου
2009-2010: «ΤΟ ΣΤΡΑΒΟΞΥΛΟ» του Δημ. Ψαθά, σκην. Κ. Τσιάνου
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2009: «ΧΟΗΦΟΡΕΣ» ΔΗΠΕΘΕ ΛΑΡΙΣΑΣ, σκην. Κ. Τσιάνου
2007-2008-2009: «ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ» της Δημ. Παπαδοπούλου, σκην. Θ. Αθερίδη.
2006 – 2007 : “ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ” των Κων/νου και Αντ. Κούφαλη, σκην. Κ. Σπυρόπουλου
2005 – 2006: “VODKA MOLOTOV” θίασος Ελ. Ράντου σκην. Γ. Κακλέα.
Καλοκαίρι 2004 συνεργάστηκε με τη Λυρική Σκηνή στην παράσταση «Μαγικός Αυλός – Mozart στο ρόλο της Papagena.
2003 – 2004 στο μιούζικαλ “ΒΙΚΤΩΡ ΒΙΚΤΩΡΙΑ” (θίασος Μ. Ντενίση) σε σκηνοθεσία Τζ. Γκρέγκορι.
2002 – 2003 στο μιούζικαλ “Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΚΙ ΕΓΩ” (θίασος Μ. Ντενίση) σκηνοθεσία Γ. Μαργαρίτης, στο ρόλο της Λαίδη Τιαγκ.
Καλοκαίρι 2002 συνεργάστηκε με την ομάδα “ΘΕΑΜΑ” στην παράσταση
‘ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΤΗ ΝΥΧΤΑ” της Μ. Καλμπάρη σε σκηνοθεσία Φ. Λύτρα.
2001 – 2002 στην μουσική παράσταση “ΜΑΛΑ” (Ν. Καρβέλα) σε σκηνοθεσία Γ. ΚΑΚΛΕΑ.
Το χειμώνα του 2001 συνεργάστηκε με τη ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ στην παράσταση “LA CENERENTOLA” (Rossini) στο ρόλο της Tisbe.
1995 – 2000 συμμετείχε στις παραστάσεις του ΕΘΝΙΚΟΥ στη μόνιμη παιδική σκηνή ΣΙΝΕΑΚ – ΠΑΞΙΝΟΥ στις παραστάσεις σε σκηνοθεσία Κ. Ρουγγέρη:
• “Ωραία Κοιμωμένη” (Νεράιδα Ηλιογέννητη)
• “Κοπέλλια” (Εστέλα)
• “Εκκλησιάζουσες” (Νέα)
• “Η αγάπη και τα τρία πορτοκάλια” (Καζάνα)
• “Ο Τσάρος με τη μακριά γενειάδα” (Προξενήτρα)
1993 συνεργάζεται με το ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στις παραστάσεις:
• κεντρική σκηνή: “ΑΝΤΖΕΛΙΝΑ Η ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ” (κακιά αδελφή) (σκην. Κ. Ρουγγέρη)
• ΕΚΑΒΗ (χορός) σκην. Κ ΤΣΙΑΝΟΣ.

photo-cspiridonos

Χρύσα Σπυρίδωνος
Κριτική επιτροπή: Εικαστικά

Ονομάζομαι Χρύσα Σπυρίδωνος και έχω τελειώσει το τριετές πρόγραμμα Illustration & Comics/Visual Arts της Σχολής Εφαρμοσμένων Τεχνών του Σπύρου Ορνεράκη.
Έκτοτε δεν έχω σταματήσει να αναζητώ νέες τεχνικές και τρόπους έκφρασης. Έχω παρακολουθήσει κύκλους σεμιναρίων σχετικά με την εικονογράφηση παιδικού βιβλίου,
το κεραμικό αντικείμενο και κόσμημα, το messy play καθώς και τη μελέτη παιδικού ιχνογραφήματος. Η γραφίστική και η διαφήμιση ήταν ο τομέας εργασίας μου, ωστόσο η εικονογράφηση παιδικών βιβλίων ήταν αυτή που με κέρδισε.

Μέχρι σήμερα έχω εικονογραφήσει περίπου 30 βιβλία και η δουλειά μου έχει βρεθεί δύο φορές στις βραχείες λίστες για το βραβείο καλύτερου εικονογραφημένου βιβλίου από την επιτροπή της IBBY και τα κρατικά ελληνικά βραβεία. Έχω λάβει μέρος σε αρκετές ομαδικές εκθέσεις. Τον Σεπτέμβριο του 2022 είχα τη χαρά να κερδίσω το πρώτο βραβείο στην έκθεση ‘Beam of light’ που διοργανώθηκε από το ILLUSTRADAYS, το πρώτο φεστιβάλ στην Ελλάδα για την εικονογράφηση, με το έργο μου “608”.
Παράλληλα πραγματοποιώ εργαστήρια για παιδιά που τα ονομάζω “Μικροί Εικονογράφοι”. Παρέα δημιουργούμε ευφάνταστους χαρακτήρες και ανακαλύπτουμε τη δύναμη της αποτύπωσης της εικόνας εκφράζοντας σκέψεις, συναισθήματα και ιστορίες.

Sofikitis

Πέτρος Σοφικίτης
Κριτική επιτροπή: Φωτογραφία

Petros Sofikitis graduated from Napier University. After his return to Greece in 2008 he started his professional career next to his father, who is a well known Greek photographer, Dimitris Sofikitis. Since 2011, Petros, along with his brother, who is also a professional photographer, have started a company focusing on travel and wedding photography in Europe, Asia and the USA.

Petros has been collaborating with Google Greece and TedxAthens, and has recently started working with Eurobank, FoxHellas, NewBalance and Columbia. He is the winner of the famous SWPP competition where he was awarded the title of “Contemporary Portrait Photographer of the Year” in 2011. He is a member of AxionHellas and he frequently travels around Greece in order to photographically capture the pain and poverty of the people who struggle with survival. His work has a lot of variety while solo and group exhibitions have taken place in the most important galleries in Athens.

Gianna_Deligianni

Γιάννα Δεληγιάννη
Κριτική επιτροπή: Stop Motion

Η Γιάννα Δεληγιάννη γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Κινηματογράφο στη Σχολή Κινηματογράφου και Τηλεόρασης Ευγενίας Χατζίκου όπου απέκτησε Κρατικό Δίπλωμα Σκηνοθεσίας. Αγαπάει τα παιδιά, τον κινηματογράφο, τη φωτογραφία, το θέατρο, την ποίηση, τα ταξίδια.

Ιδρύτρια και πρόεδρος της Cinemathesis με προορισμό την ένταξη του Κινηματογράφου στον πυρήνα της Εκπαίδευσης. Διοργανώνει και υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά και νέους, με άξονα τον Κινηματογράφο, κινηματογραφικές λέσχες με εκπαιδευτικό χαρακτήρα, αφηγήσεις και δράσεις εκπαιδευτικού δράματος με ερέθισμα τις Τέχνες, πολυθεματικά εργαστήρια, μαθητικές ταινίες μικρού μήκους, όλα σε συνεργασία με δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, σχολές, δήμους, εκδοτικούς οίκους, βιβλιοθήκες, χώρους καλλιτεχνικής εκπαίδευσης, πολιτισμού και δημιουργικής απασχόλησης, camps, φεστιβάλ και ιδιώτες. Aπό τo 2019 σχεδιάζει και υλοποιεί Κινηματογραφικά Εργαστήρια για παιδιά σε μικρά, μονοθέσια και ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία νησιών Άγονης Γραμμής υπό την Αιγίδα και την Υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού. To 2021 εκδόθηκε το βιβλίο της με τίτλο «Παίζουμε Κινηματογράφο;» Έχει σκηνοθετήσει ντοκιμαντέρ μικρού μήκους, έχει εργαστεί επί πολλά χρόνια στον κινηματογράφο και στο θέατρο για παιδιά & νέους.

Vana_Koukoulekidou

Βάνα Κουκουλεκίδου
Κριτική επιτροπή: Χορός

Η Βάνα έχει παρακολουθήσει 15 χρόνια μαθήματα κλασικού μπαλέτου (Vaganova) και 5 χρόνια μαθήματα σύγχρονου και μοντέρνου χορού (τεχνική Limon, Graham) στην επαγγελματική – ερασιτεχνική σχολή χορού «Α. Καφαντάρη» στη Θεσσαλονίκη. Στα χρόνια αυτά συμμετείχε σε πλήθος παραστάσεων στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, στο Βασιλικό θέατρο και στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.

Συνεχίζει τις σπουδές της στον χορό παρακολουθώντας μαθήματα για την απόκτηση του διδασκαλικού διπλώματος DDE (Diploma in Dance Education) – του διεθνούς οργανισμού ISTD – Imperial Ballet στη σχολή χορού “dance@ – Ρωσσοπούλου Τ.”, η οποία αποτελεί Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Κέντρο (Approved Dance Center) του Οργανισμού ISTD στην Αθήνα. Τέλος, στο πλαίσιο της πρακτικής άσκησης παρακολουθεί μαθήματα αλλά και συνδιδάσκει χορό σε παιδικά τμήματα της σχολής.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ










Log in with your credentials

Forgot your details?