CGS Arts Contest

Moυσική | Θέατρο | Εικαστικά - Comic | Χορός | Stop Motion | Φωτογραφία

Πληροφορίες: Ειρήνη Σαντοριναίου, Υπεύθυνη IB PYP ARTS
Email: esantorinaiou@cgs.edu.gr 
Γραμματεία: 2146877662

Ο Διαγωνισμός CGS ARTS CONTEST διοργανώνεται από το τμήμα ARTS του Δημοτικού και τους επαγγελματίες εκπαιδευτικούς του, στο πλαίσιο της αειφορίας και της καλλιέργειας των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα με την υποστήριξη της διεύθυνσης του Δημοτικού και της κ. Ζωής Γείτονα.

Ο στόχος του CGS ARTS CONTEST είναι να αναδείξει μαθητές με ιδιαίτερη κλίση και επίδοση στις τέχνες, επιβραβεύοντας, αλλά και υποστηρίζοντας την καλλιτεχνική τους εξέλιξη.

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στο διάστημα από 3 Φεβρουαρίου έως 14 Φεβρουαρίου 2025 και θα αποτελείται από έξι κατηγορίες τεχνών. Οι τελικοί θα διεξαχθούν το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου. Τα αποτελέσματα των νικητών θα ανακοινωθούν με τη λήξη του διαγωνισμού.

Στο διαγωνιστικό μέρος οι κριτικές επιτροπές αποτελούνται από εκπαιδευτικούς ARTS του CGS, ώστε τα παιδιά να δουν τον διαγωνισμό ως συνέχεια της εκπαιδευτικής τους διαδικασίας και όχι ως ξεχωριστό κομμάτι της.

Αυτή η ζύμωση, προσβλέπει στο να αναδείξει τον ρόλο του δασκάλου στο σημερινό σύγχρονο σχολείο του 21ου αιώνα, ως εμψυχωτή και μέντορα απέναντι στον μαθητή, ώστε να καταφέρει ο μαθητής να αναλάβει πρωτοβουλίες ο ίδιος πιστεύοντας στον εαυτό του και αναδεικνύοντας την κλίση του μέσα από ένα κατάλληλο δημιουργικό περιβάλλον συναισθηματικής έκφρασης.

Η κριτική επιτροπή που θα αξιολογήσει τους υποψηφίους, θα αποτελείται από τους εκπαιδευτικούς ARTS του CGS, ενώ στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού θα κληθούν να συμβάλουν καταξιωμένοι καλλιτέχνες του χώρου, ως εξωτερικοί συνεργάτες.

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Το CGS ARTS CONTEST αφορά στις εξής κατηγορίες:

Α. Μουσική.
B. Θέατρο
Γ. Εικαστικά-comic
Δ. Stop motion
E. Φωτογραφία
ΣΤ. Χορός

Α. ΜΟΥΣΙΚΗ

Η κατηγορία της Μουσικής έχει δύο υποκατηγορίες:

  • Α1. Μουσικό όργανο
  • Α2. Φωνητική

Οι υποψήφιοι μπορούν να συμμετέχουν και στις δύο υποκατηγορίες.

 

Α1. Μουσικό όργανο
Κάθε συμμετέχοντας παρουσιάζει δύο κομμάτια διαφορετικών χαρακτήρων (το ένα κλασικό και το άλλο σύγχρονο), τα οποία παρουσιάζονται στο πρωινό πρόγραμμα στη διάρκεια δύο διδακτικών ωρών. Οι συμμετέχοντες παίζουν χωρίς να συμβουλεύονται παρτιτούρες. Από την υποκατηγορία Α1 θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής της σχολικής μονάδας. Οι υποψήφιοι θα διαγωνιστούν ως σολίστ ή με συμμετοχή του εκπαιδευτή δασκάλου τους ή σύνολο 2 ακόμα καλλιτεχνών σε έναν μόνο μουσικό όργανο μεταξύ των παρακάτω:

  • Πιάνο
  • Έγχορδα όργανα (βιολί, βιόλα, τσέλο, κοντραμπάσο, κιθάρα, άρπα)
  • Πνευστά (από ξύλο και ορείχαλκο)

Στον τελικό συμμετέχουν οι 5 προκριθέντες και ακολουθείται η ίδια διαδικασία παρουσία 4μελούς επιτροπής. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Στον χώρο του τελικού μέσω video παρουσιάζονται οι ερμηνείες των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.

Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:

  1. τεχνικό επίπεδο
  2. επίπεδο δυσκολίας επιλεγμένου προγράμματος
  3. έκφραση
  4. καλλιτεχνικές ιδιότητες
  5. εκτέλεση από μνήμης

Α2. Φωνητική
Κάθε συμμετέχοντας παρουσιάζει δύο κομμάτια της επιλογής του με κατάλληλο λεξιλόγιο και ύφος για την ηλικία τους, τα οποία παρουσιάζονται στο πρωινό πρόγραμμα στη διάρκεια δύο διδακτικών ωρών. Οι συμμετέχοντες τραγουδούν από μνήμης είτε a cappella είτε με μουσική υπόκρουση του τραγουδιού είτε συνοδεία μουσικού οργάνου live. Από την υποκατηγορία Α2 θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής της σχολικής μονάδας.

Στον τελικό συμμετέχουν οι 5 προκριθέντες και ακολουθείται η ίδια διαδικασία παρουσία 4μελούς επιτροπής. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Στον χώρο του τελικού μέσω video παρουσιάζονται οι ερμηνείες των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.

Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:

  1. έλεγχος αναπνοής (δυνατότητα διαχείρισης αναπνοής, ακρίβεια τόνου, φωνητικό εύρος, ποιότητα τόνου)
  2. σκηνική παρουσία (εμφάνιση με αυτοπεποίθηση και άνεση στη σκηνή, σύνδεση με το κοινό, κατάλληλα χρήση χειρονομιών και κίνησης για βελτίωση της απόδοσης)
  3. μουσικότητα (διατήρηση χρόνου με τη μουσική, δυναμικές, χρήση παραλλαγών στην ένταση και στην απαλότητα, κατανόηση και απόδοση των προτάσεων/φράσεων)
  4. ερμηνεία τραγουδιού (μεταφορά των συναισθημάτων του τραγουδιού, προσωπικό χαρακτήρα στην ερμηνεία, επίδειξη κατανόησης του μηνύματος του τραγουδιού)
  5. συνολική απόδοση (επιλογή τραγουδιού που ταιριάζει στη φωνή και στο στυλ του ερμηνευτή, απομνημόνευση)

Β. ΘΕΑΤΡΟ

Οι υποψήφιοι συμμετέχουν με ένα ποίημα της επιλογής τους, το οποίο θα πρέπει να το έχουν απομνημονεύσει και το παρουσιάζουν στο πρωινό πρόγραμμα στη διάρκεια δύο διδακτικών ωρών. Στη συνέχεια τούς ζητείται να αυτοσχεδιάσουν υποκριτικά χρησιμοποιώντας τους στίχους του ποιήματος που έχουν προετοιμάσει σε μια συνθήκη που θα τους δοθεί. (πχ. Είσαι υποψήφιος στις εκλογές και βγάζεις λόγο.) Από την κατηγορία του θεάτρου θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής της σχολικής μονάδας.

Στον τελικό συμμετέχουν οι 5 προκριθέντες και ακολουθείται η ίδια διαδικασία παρουσία 4μελούς επιτροπής. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Στον χώρο του τελικού μέσω video παρουσιάζονται οι ερμηνείες των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.

Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:

  1. εκφραστικότητα
  2. σκηνική παρουσία
  3. σκηνική φαντασία
  4. ικανότητα ανταπόκρισης στις ζητούμενες σκηνικές συνθήκες (αυτοσχεδιασμός)
  5. απόδοση κειμένου

Γ. ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ - COMIC

Οι υποψήφιοι συμμετέχουν με ένα εικαστικό έργο ή comic (αποτελείται το λιγότερο από 10 καρέ), το οποίο δημιουργούν στο πρωινό πρόγραμμα στη διάρκεια τριών διδακτικών ωρών. Το εικαστικό έργο αποτυπώνει ένα λεκτικό θέμα που θα δοθεί στους συμμετέχοντες από την κριτική επιτροπή την ημέρα εκείνη. Οι συμμετέχοντες ζωγραφίζουν σε χαρτί ακουαρέλας 35Χ50cm έχοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν όλα τα υλικά ζωγραφικής όπως oil pastels, νερομπογιές, ξυλομπογιές, τέμπερες, κάρβουνο, μολύβι, μαρκαδόροι), καθώς και μεικτή τεχνική. Δεν επιτρέπεται το κολλάζ με έτοιμα υλικά.

Από την κατηγορία Εικαστικών – Comic θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής της σχολικής μονάδας.

Στον τελικό βρίσκονται εκτεθειμένα τα έργα των 5 προκριθέντων. Οι προκριθέντες παρουσιάζουν σε 4μελή κριτική επιτροπή το έργο τους και μιλούν για αυτό. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Η έκθεση θα πλαισιώνεται από τα έργα των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.

Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:

  1. κατανόηση του θέματος
  2. αποτελεσματική χρήση υλικών και τεχνικής
  3. ολοκλήρωση έργου στον δεδομένο χρόνο
  4. δημιουργικότητα – φαντασία
  5. ζωγραφική ικανότητα

Δ. ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ - STOP MOTION

Οι υποψήφιοι συμμετέχουν με τη δημιουργία ταινίας μικρού μήκους μέγιστης διάρκειας έως ένα λεπτό με την τεχνική stop motion, την οποία δημιουργούν στο πρωινό πρόγραμμα στη διάρκεια τριών διδακτικών ωρών. Προτείνεται η εφαρμογή Stop Motion Studio Pro. Η ταινία οπτικοποιεί ένα λεκτικό θέμα που θα δοθεί από την κριτική επιτροπή εκείνη την ημέρα. Από την κατηγορία Stop Motion θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής.

Στον τελικό παρουσιάζονται οι ταινίες μικρού μήκους των 5 προκριθέντων. Οι προκριθέντες μπροστά σε 4μελή κριτική επιτροπή μιλούν για την ταινία που ετοίμασαν. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Στον χώρο του τελικού μέσω video παρουσιάζονται οι ταινίες μικρού μήκους των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.

Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:

  1. δημιουργικότητα
  2. σενάριο (δομή ιστορίας)
  3. σκηνοθεσία
  4. τεχνική
  5. πρωτοτυπία

Ε. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Οι υποψήφιοι που συμμετέχουν καλούνται να φωτογραφήσουν σε ασπρόμαυρη ή έγχρωμη απόδοση με τη χρήση φωτογραφικής μηχανής οποιουδήποτε τύπου ή κινητής συσκευής, με θέμα που θα δοθεί από την κριτική επιτροπή εκείνη την ημέρα. Η φωτογράφιση πραγματοποιείται στη διάρκεια του πρωινού προγράμματος σε μια διδακτική ώρα εντός του χώρου της σχολικής μονάδας. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα επιλογής ενός μοντέλου (άλλος/άλλη μαθητής/μαθήτρια του/της οποίου/οποίας το πρόσωπο δεν επιτρέπεται να φαίνεται στη λήψη), όπως επίσης και όποιο σκηνικό αντικείμενο κρίνουν απαραίτητο για την επίτευξη του μηνύματος της λήψης. Κάθε συμμετέχοντας πραγματοποιεί μέχρι 10 λήψεις, τις οποίες στο τέλος αποθηκεύει σε έναν υπολογιστή του σχολείου σε ατομικό ψηφιακό φάκελο. Από αυτές τις λήψεις επιλέγει τη μια για την οποία θα διαγωνιστεί. Από την κατηγορία Φωτογραφία θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής της σχολικής μονάδας.

Στον τελικό βρίσκονται εκτεθειμένες οι φωτογραφίες των 5 προκριθέντων. Οι προκριθέντες παρουσιάζουν σε 4μελή κριτική επιτροπή τη φωτογραφία τους και μιλούν για αυτήν. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Η έκθεση θα πλαισιώνεται από τις φωτογραφίες των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.

Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:

  1. δημιουργικότητα
  2. πρωτοτυπία
  3. τεχνική
  4. περιεχόμενο
  5. σύνθεση

ΣΤ. ΧΟΡΟΣ

Οι υποψήφιοι που συμμετέχουν παρουσιάζουν μια χορογραφία μέγιστης διάρκειας 3 λεπτών στη διάρκεια του πρωινού προγράμματος σε δύο διδακτικές ώρες εντός του χώρου της σχολικής μονάδας. Κάθε υποψήφιος έχει τη δυνατότητα να συμμετέχει σε ομαδική χορογραφία (μέχρι 5 ατόμων), όμως η συμμετοχή του παραμένει ατομική. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα στα παρακάτω είδη χορού: μοντέρνος χορός, σύγχρονος χορός, hip hop. Στις χορογραφίες επιτρέπονται οι ακροβατικές κινήσεις αρκεί να μην κυριαρχούν. Από την κατηγορία του χορού προκύπτουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής.

Στον τελικό συμμετέχουν το μέγιστο 5 προκριθέντες ανά σχολική μονάδα και ακολουθείται η ίδια διαδικασία παρουσία 4μελούς επιτροπής. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Στον χώρο του τελικού μέσω video παρουσιάζονται οι ερμηνείες των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.

Τα Κριτήρια Αξιολόγησης στην κατηγορία του Χορού αφορούν σε:

  1. χορογραφία
  2. τεχνική – στυλ
  3. εκτέλεση – σκηνική παρουσία
  4. μουσική
  5. κοστούμια

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης σε χώρους του σχολείου.

ΤΡΟΠΟΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ: Οι εγγραφές γίνονται με την αποστολή της συνημμένης δήλωσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kpanagiotaki@cgs.edu.gr. Η υποβολή της δήλωσης έχει δεσμευτικό χαρακτήρα για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό, εκτός και αν συντρέξουν λόγοι υγείας.

Επιστημονική Επιτροπή και Οργανωτική Επιτροπή Διαγωνισμού

Σαντοριναίου Ειρήνη, Υπεύθυνη Τμήματος Τεχνών Δημοτικού CGS
Χάλαρη Φωτεινή, Επιστημονική Υπεύθυνη Δημοτικού CGS
Μπλάτσιος Μάρκος, Εικαστικός, CGS
Νικολοπούλου Ροδούλα, Students’ Well Being Coordinator CGS

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ – ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Ειρήνη Σαντοριναίου
Κριτική επιτροπή: Moυσική

Η Ειρήνη Σαντοριναίου είναι Υπεύθυνη IB PYP ARTS στο CGS, καλλιτεχνική διευθύντρια  και δημιουργός του διαγωνισμού CGS ARTS CONTEST. Εργάζεται στο σχολείο ως εκπαιδευτικός Μουσικής από το 1992 μέχρι σήμερα, έχοντας σχεδιάσει το πρόγραμμα σπουδών PYP ARTS όλων των τάξεων του Δημοτικού.

Έχει λάβει μέρος σε πολλά σεμινάρια για την εκπαίδευση, του Τμήματος Μουσικών Σπουδών και επιστημονικών συνεδρίων ειδικοτήτων στο Μέγαρο Μουσικής. Συμμετείχε στο 3ο Πανελλήνιο Σεμινάριο Στέγης Ελληνικών Χορωδιών, φωνητικής τεχνικής και διεύθυνσης Χορωδίας. Κατέχει πιστοποιητικό στο πρόγραμμα ενηλίκων με τίτλο: «Εκπαίδευση μέσα από την Τέχνη». Συμμετείχε στις εργασίες του Ευρωπαϊκού Εκπαιδευτικού συνεδρίου για την Ευρωπαϊκή διάσταση του Έλληνα εκπαιδευτικού στο Ίδρυμα Μελετών Λαμπράκη. Συνεργάστηκε με τον ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΙΚΟ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ για την έκδοση εκπαιδευτικών μουσικών βιβλίων. Ως υπεύθυνη της Χορωδίας Δημοτικού στο CGS, συμμετείχε σε ευρωπαϊκούς διαγωνισμούς σε συνεργασία με σπουδαία ονόματα καλλιτεχνών, ενώ πήρε μέρος στην ηχογράφηση τραγουδιών του Σταμάτη Κραουνάκη σε συνεργασία με το Ωδείο CGS. Έχει συγγράψει πολλά μουσικοθεατρικά έργα για παιδιά, συνθέτοντας και ενορχηστρώνοντας τη μουσική για αυτά. Είναι διπλωματούχος πιάνου και ανώτερων θεωρητικών του Εθνικού Ωδείου. Έχει λάβει μέρος σε συναυλίες της ΕΡΤ, ενώ έχει εμφανιστεί σε πολλές συναυλίες για πιάνο στην Αίθουσα Παρνασσός. Ως καθηγήτρια πιάνου διδάσκει σε παιδιά και ενήλικες, συμμετέχοντας σε κριτικές επιτροπές Ωδείων.

tsaknaki

Φωτεινή Τσακνάκη
Κριτική επιτροπή: Μουσική

Γεννήθηκε στην Κάρυστο. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών και πτυχιούχος πιανίστα. Έχει εργαστεί ως καθηγήτρια μουσικής και θεατρικής αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση καθώς και σε Ωδεία και Συλλόγους. Έχει συνεργαστεί με πολυάριθμες χορωδίες (Καρύστου, Μυκόνου, Αγ. Κωνσταντίνου) ως πιανίστα με συμμετοχές σε φεστιβάλ στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Έχει συνθέσει πρωτότυπη μουσική για τα παρακάτω:

  • Καραμέλα, σκηνοθεσία Λουκία Πιστιόλα, θέατρο 104, Φεβρουάριος – Μάρτιος 2020
  • Ο Εχθρός, παράσταση βωβού θεάτρου, ομάδα Αστροναύτες, θέατρο Rabbithole, Νοέμβριος 2018- Ιανουάριος 2019.
  • Ο μπάτλερ, παράσταση βωβού θεάτρου, Splish Splash, Bob theatre Festival (2018).
  • Παρεμπιπτόντως , ταινία μικρού μήκους, Κωνσταντίνος Οικονόμου (2018).
  • Persephone, παράσταση Αφήγησης, αφηγήτρια Seung Ah Kim, Κορέα (2016).
  • Αισώπου Ήχοι , παράσταση Αφήγησης, αφηγήτρια Σοφήλια Τσορτέκη (2014-2016).

Συμμετείχε ως πιανίστα/μουσικός επί σκηνής στις παραστάσεις :

  • Chicago , μουσικό θέατρο, σκην. Γ. Κακλέας, Δημοτικό Θέατρο Μαρία Κάλλας , Νοέμβριος 2019 – Μάρτιος 2020.
  • ” Πού πας καλέ μου Λουστράκο; ” , σκην. Κωστής Καπελώνης, Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, Φεβρουάριος 2020.
  • Drømme, θέατρο, ομάδα Βώντβιλ, Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων, Απρίλιος 2019.
  • Ο Εχθρός, παράσταση βωβού θεάτρου, ομάδα Αστροναύτες, θέατρο Rabbithole, Νοέμβριος 2018- Ιανουάριος 2019.

Στα πλαίσια συναυλιών, έχει συνεργαστεί με τους : Σαβίνα Γιαννάτου, Άννα Μπουρμά, Παντελή Θαλασσινό, Καίτη Κουλλιά, Λένα Αλκαίου, Πάνο Παπαιωάννου κ.α.

Ματθαία Σπιταδάκη
Κριτική επιτροπή: Μουσική

Η Ματθαία Σπιταδάκη είναι τραγουδίστρια και δασκάλα Σύγχρονου Τραγουδιού με εμπειρία στη μουσική εκπαίδευση και την ερμηνεία. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης και κατέχει διπλώματα κλασικού πιάνου και ανώτερων θεωρητικών.

Είναι κάτοχος εξειδικευμένων πιστοποιήσεων από το Berklee College of Music, συμπεριλαμβανομένων των “Singing Popular Music” και “Teaching Popular Music in Classroom”. Επιπλέον, έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με εξειδίκευση στη «Μουσική Εκπαίδευση σε Τυπικά και Άτυπα Περιβάλλοντα» και «Τζαζ Αυτοσχεδιασμός και Νέες Τεχνολογίες», εστιάζοντας στον τομέα της διδασκαλίας και ερμηνείας του τραγουδιού.

Ως επαγγελματίας στο Musical Theater Performance και Lead Singer σε σύγχρονα μουσικά σύνολα, έχει συνθέσει και δισκογραφήσει παιδικά τραγούδια με αποκλειστική διανομή από τη Heaven Music Records, συνθέτει και διασκευάζει ελληνική πειραματική παραδοσιακή μουσική ως μέλος της ελληνικής μπάντας Topos, η οποία ανήκει στη δισκογραφική εταιρεία “Fm Records”, ενώ ανεξάρτητα ηχογραφεί φωνητικά για το γερμανικό label “Electric Friends”, με πολλές συνεργασίες σε διαφορετικά projects και είδη σύγχρονου τραγουδιού.

Η Ματθαία είναι κάτοχος πιστοποιήσεων σε τομείς όπως η “Εφαρμοσμένη Διδακτική Φωνητικών και Οργανικών Συνόλων σε Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα”, η “Ειδική Αγωγή – Ψυχικές Διαταραχές Παιδιών και Εφήβων” (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και “Η Φωνή μου ως Επιστήμη” (ΕΚΠΑ), Estill Voice Training (LLC). Εργάζεται επίσης ως εκφωνήτρια σε εμπορικές τηλεοπτικές και διαδικτυακές διαφημίσεις στην Εταιρεία Rabbeats Music.

Το 2021 δημοσίευσε την πρώτη της έρευνα με τίτλο “Ζητήματα Σύγχρονης Φωνητικής Διδασκαλίας και Παιδαγωγικής στην Ελλάδα του 21ου Αιώνα”.

Δήμητρα Βαμβακάρη
Κριτική επιτροπή: Θέατρο

Γεννήθηκε στον Πειραιά. Είναι αριστούχος του Τμήματος Θεάτρου του Α.Π.Θ, της Ανώτερης Δραματικής Σχολής του Πειραïκού Συνδέσμου, και του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών με τίτλο: “Ελληνικό και Παγκόσμιο Θέατρο, Δραματουργία, Παράσταση, Εκπαίδευση” του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ.

Από το 2008 μέχρι σήμερα, εργάζεται ως ηθοποιός (στο θέατρο, τη μεταγλώττιση και την τηλεόραση) κι από το 2010 ως θεατρολόγος στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση (από το 2014 συνεργάζεται σταθερά με το CGS ως εκπαιδευτικός θεατρικής αγωγής κι ως υπεύθυνη της θεατρικής ομάδας Γυμνασίου-Λυκείου).

Έχει συνεργαστεί με τους: Ν. Μαστοράκη, Α. Χειλάκη, Μ. Δούνια, Γ. Καραχισαρίδη, Τ. Αρσένη, Κ. Αρζόγλου, Π. Φαφούτη κ.α.. Στον Κινηματογράφο, έχει δουλέψει στην παραγωγή των ταινιών: Mamma mia σε παραγωγή Tom Hanks και Fishtailes, the mermaid story, σε σκηνοθεσία Alki David και Billy Jane. Παίζει βιολοντσέλο (προσπαθεί), συνεργάζεται (ως σκηνοθέτις) με τη θεατρική ομάδα ενηλίκων της Μικρασιατικής Ένωσης Θήβας (με το έργο Βάτραχοι του Αριστοφάνη, απέσπασαν 5 θεατρικά βραβεία στο 14ο Πανελλήνιο Ερασιτεχνικό Φεστιβάλ Διστόμου), το 2019 κυκλοφόρησε η πρώτη της διασκευή για παιδικό θέατρο, ο Βασιλικός, βασισμένη στο ομώνυμο έργο του Α. Μάτεσι, από τις εκδόσεις Σοκόλη, ενώ το 2024 μελοποιήθηκαν στίχοι της, στο άλμπουμ “Η Ματθαία τραγουδάει”, με την υπογραφή της Heaven Music.

Χρύσα Μιχαλακίδη
Κριτική επιτροπή: Θέατρο | Ταινία Μικρού μήκους – Stop Motion

H Χρύσα Μιχαλακίδη είναι απόφοιτος του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ, της ανώτερης δραματικής σχολής “Αρχή” και αριστούχους απόφοιτος και υπότροφος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος “Δραματική Τέχνη και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και τη δια βίου μάθηση” του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Ως εκπαιδευτικός θεατρικής αγωγής έχει εργαστεί με εφήβους, παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας στη δημόσια και την ιδιωτική εκπαίδευση καθώς και ιδιωτικούς φορείς (σύλλογοι γονέων, κατασκηνώσεις και ωδεία). Επίσης έχει σκηνοθετήσει παραστάσεις με παιδιά διασκευάζοντας θεατρικά έργα και γράφοντας στίχους στα πλαίσια θεατρικών ομάδων στους παραπάνω φορείς. Ακόμα, έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει προγράμματα δραματικής τέχνης για ενήλικες στις φυλακές Κορυδαλλού και Τίρυνθας. Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με την Εθνική Λυρική Σκηνή και το Μέγαρο Μουσικής. Μιλάει αγγλικά και γαλλικά ενώ έχει διδάξει αγγλικά για 13 χρόνια στην ιδιωτική εκπαίδευση.

Από το 2020 είναι εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής στο CGS και υπεύθυνη της θεατρικής ομάδας του δημοτικού στην απογευματινή ζώνη του σχολείου.

patsiou

Βάλια Πάτσιου
Κριτική επιτροπή: Θέατρο

Ηθοποιός, εκφωνήτρια και χορεύτρια η Βάλια Πάτσιου, απόφοιτος του Deree στο τμήμα Επικοινωνίας-Διαφήμισης και στο τμήμα Χορού, μετά τις σπουδές της στον χορό και το πιάνο, αλλά και την πολυετή εμπειρία της στην υποκριτική, έπειτα από πολλές συνεργασίες της στον χώρο της τηλεόρασης («Να με προσέχεις» και «Κλείσε τα μάτια» με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη , «Κάτι τρέχει με το Χάρη» με τον Γιώργο Πυραπασόπουλο και τον Δημήτρη Σταρόβα, «Εντιμότατοι κερατάδες» με τον Μιχάλη Μαρίνο, τη Μπέτυ Μαγγίρα, τον Γιώργο Χρανιώτη, και τη Θάλεια Ματίκα).

Στο χώρο του θεάτρου έχει συμμετάσχει στα («Καρναβάλι των ζώων» του Camille Saint-Saens στο Ηρώδειο, με πρωταγωνιστή τον Jeremy Irons, σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα, «Μικρά εγκλήματα μεταξύ φίλων» με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη και τη Σμαράγδα Καρύδη, «Κρεβάτι ανάμεσα στις φακές» σε σκηνοθεσία Σταύρου Στάγκου) και στον χώρο του κινηματογράφου με την ταινία μικρού μήκους «Το ψυγείο» (1ο βραβείο Φεστιβάλ Δράμας), αλλά και σεμινάρια αυτοσχεδιασμού με την Ελένη Σκότη και τη Βικτόρια Χαραλαμπίδου στο θέατρο “Eπί Κολωνό” , σεμινάρια μουσικοκινητικής και θεατρικού παιχνιδιού στο Πολύτεχνο, με μεγάλη χαρά και φέτος φέρνει σε επαφή τους μικρούς της μαθητές στο CGS, με τη μαγεία της αυτοέκφρασης, μέσω των καθοδηγούμενων αυτοσχεδιασμών της.

Σκοπός της είναι τα παιδιά να αναγνωρίζουν, από πολύ μικρή ηλικία το συναίσθημά τους, μέσα από θεατρικές απόπειρες και να τοποθετούνται σε χωροχρόνους πραγματικούς και φανταστικούς, δοκιμάζοντας την ετοιμότητά τους. Η αυτοέκφραση, μέσω των καθοδηγούμενων αυτοσχεδιασμών, βάζει τα παιδιά σε διαδικασίες λεκτικής και σωματικής απελευθέρωσης, ενώ έρχονται σε επαφή με τη χαρά, τον ενθουσιασμό, την έκπληξη, τη λύπη, το θυμό, αλλά και βαθύτερους προβληματισμούς τους, καλλιεργώντας τη φαντασία τους και την κριτική τους σκέψη. Ως εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού, αλλά και μέσα από το ρόλο της ζωής της ως μητέρα δύο παιδιών, πιστεύει πολύ και καλλιεργεί με πάθος την έννοια της ομάδας. Επιμένει πως δεν κρίνουμε, αλλά δίνουμε χώρο και θάρρος στους φίλους-συμπαίκτες μας, ώστε όλοι μαζί να δημιουργήσουμε μικρά θαύματα εκφραστικής ελευθερίας, άξια για το πιο ειλικρινές- θερμό χειροκρότημα.

Ευγενία Μαραγκού
Κριτική επιτροπή: Ταινία Μικρού μήκους – Stop Motion

Η Ευγενία Μαραγκού είναι θεατρολόγος, ηθοποιός και σεναριογράφος. Αποφοίτησε από το Πάντειο Πανεπιστήμιο την Ανωτέρα Δραματική Σχολή Θεμέλιο και το τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου. Κάτοχος των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών  «Διδακτική του Θεάτρου» και  «Κινηματογραφικές και Πολιτισμικές Σπουδές» του τμήματος Θεατρικών Σπουδών και του τμήματος Μέσων και Επικοινωνίας του ΕΚΠΑ αντίστοιχα.

Ως θεατρολόγος  έχει εργαστεί στην άτυπη και τυπική εκπαίδευση, έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει εκπαιδευτικά προγράμματα σε μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε συνεργασία με καλλιτεχνικούς και εκπαιδευτικούς φορείς (Ίδρυμα Νιάρχος, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ΕΚΠΑ κλπ.), ενώ έχει διδάξει στο ΕΚΠΑ ως ακαδημαϊκή υπότροφος. Από το 2020 συνεργάζεται με το CGS. Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με πληθώρα ιδιωτικών και κρατικών θεατρικών οργανισμών. Ενδεικτικές συνεργασίες με τους: Β. Νικολαϊδη, Γ. Μετζικώφ, Α. Στελλάτου, Γ.Μαρκόπουλο, Κ. Γέρου, Ρ. Μοσχοχωρίτη, Γ. Οικονομίδη, Ε. Gonzalez, A. Maioletti. Βασικό στέλεχος της παιδικής σκηνής του Θεάτρου Φούρνος, έχει γράψει, σκηνοθετήσει και παίξει σε έργα για παιδιά. Έχει εργαστεί επί σειρά ετών ως σεναριογράφος και βοηθός σκηνοθέτη για πλήθος  ταινιών ντοκιμαντέρ πολιτιστικού, οικολογικού και εκπαιδευτικού περιεχομένου με προβολή σε διεθνή φεστιβάλ, στην δημόσια και ιδιωτική τηλεόραση. Θεατρικά της έργα έχουν παρουσιαστεί στο κοινό, έχουν εκδοθεί και έχουν βραβευτεί από την Ένωση Ελλήνων Λογοτεχνών ενώ έχει λάβει Κρατικό Έπαινο για το έργο για παιδιά «Η Μάχη της Κασετίνας» (εκδόσεις Σοκόλη).

Μάρκος Μπλάτσιος
Κριτική επιτροπή: Εικαστικά – Comic | Ταινία Μικρού μήκους – Stop Motion | Φωτογραφία

Ο Μάρκος Μπλάτσιος αποφοίτησε με “Άριστα” από την Ανώτατη Σχολή Καλών Αθήνας το 2008. Έχει πραγματοποιήσει δύο ατομικές εκθέσεις και έχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές. Ασχολείται με την εκπαίδευση εικαστικών στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα περισσότερο από 10 έτη. Εργάζεται στο δημοτικό και στην απογευματινή ζώνη του CGS.

Λυδία Χατζηστεφανίδου
Κριτική επιτροπή: Εικαστικά – Comic | Φωτογραφία

Η εικαστικός Λυδία Χατζηστεφανίδου έχει σπουδάσει Γλυπτική στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας, Αρχιτεκτονική Εσωτερικού Χώρου, Διακόσμηση και Σχεδιασμό Αντικειμένων στη Σχολή Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών του ΤΕΙ Αθήνας, και έχει πραγματοποιήσει τις μεταπτυχιακές σπουδές της στη Γλυπτική (ΜΑ Fine Art: Sculpture) στο Wimbledon College of Art, University of the Arts London (UAL).

Το 2010 βραβεύτηκε με διετή υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών για την εκπόνηση καλλιτεχνικού έργου. Έχει επιμεληθεί εκθέσεις και έχει λάβει μέρος σε εκθέσεις και συμπόσια στην Ελλάδα και το Λονδίνο.

Στην ΑΣΚΤ παρακολούθησε το εργαστήριο φωτογραφίας, ενσωματώνοντας μετέπειτα τη φωτογραφία στο καλλιτεχνικό της έργο. Έχει διδάξει Εικαστικά στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και έχει οργανώσει και διδάξει σε εργαστήρια Εικαστικών για παιδιά και ενήλικες τόσο σε δημόσιους οργανισμούς όσο και σε ιδιωτικούς χώρους.

Επι πέντε έτη δίδαξε κεραμική στην απογευματινή ζώνη SMART του CGS.

Από το 2020 είναι Εκπαιδευτικός Εικαστικών στο Δημοτικό του CGS.

Aναστασία Σουρλαντζή
Κριτική επιτροπή: Εικαστικά – Comic | Φωτογραφία

Η Αναστασία Σουρλαντζή σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Με πολυετή εμπειρία στον χώρο της εικαστικής εκπαίδευσης, αφιερώνεται στη δημιουργία εμπειριών που εμπνέουν τα παιδιά να εισαχθούν στον διαδραστικό κόσμο της τέχνης. Στόχος της είναι να αναπτύσσει τη φαντασία και την κριτική σκέψη των παιδιών μέσα από το παιχνίδι και τη δημιουργικότητα, εστιάζοντας στην προσχολική, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Από το ξεκίνημα της επαγγελματικής της πορείας, έχει αναλάβει σημαντικούς ρόλους στον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Εργάζεται στο Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης στην Πλάκα, όπου σχεδιάζει πρωτότυπα εργαστήρια που καλλιεργούν την τέχνη και την πολιτιστική κατανόηση. Παράλληλα, διδάσκει στο ιδιωτικό σχολείο “Σύγχρονα Εκπαιδευτήρια Μάνεση” και στα Εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα (CGS), όπου μεταδίδει τη γνώση και την αγάπη της για την τέχνη, προσαρμόζοντας τις μεθόδους της στις ανάγκες κάθε ηλικιακής ομάδας.

Ανάμεσα στις σημαντικές της εμπειρίες περιλαμβάνονται η διοργάνωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, όπως το “Μεγάλο Ταξίδι” με θέμα τη Μετανάστευση, και η συμμετοχή της ως επιμελήτρια στην έκθεση “Terra Incognita,” όπου παρουσίασε και δικό της έργο. Παρακολούθησε το σεμινάριο “Τεχνικές Καλλιτεχνικής Φωτογραφίας: Θεωρία & Πρακτική” στο Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης, όπου εμβάθυνε σε θέματα όπως η σύνθεση, ο φωτισμός και η αισθητική της φωτογραφικής τέχνης. Επιπλέον, συμμετείχε σε δια ζώσης σεμινάριο στο Ε-Campus του Μιλάνου με τίτλο “Multi-Scale Civic Education,” που επικεντρώνεται στην εκπαίδευση όπου της παρείχε χρήσιμα εργαλεία και γνώσεις που εφαρμόζει στην εκπαιδευτική της πρακτική.

Σοφία Νταβαντζή
Κριτική επιτροπή: Χορός

Η Σοφία Νταβαντζή είναι καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με ειδικότητα Ρυθμική Αγωνιστική. Εργάζεται στο σχολείο από το 1992 μέχρι σήμερα. Είναι κάτοχος του διπλώματος I.S.T.D Modern Dance. Είναι εθνικός κριτής του αθλήματος “Γυμναστική για όλους“.

Έχει παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια μοντέρνου χορού και αυτοσχεδιασμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Laban center Λονδίνου, Πανεπιστήμιο Αθηνών κ.α.. Είναι δημιουργός της επίλεκτης ομάδας Γενικής Γυμναστικής του σχολείου, με την οποία έχει συμμετάσχει σε πολλά πανελλήνια και διεθνή φεστιβάλ καθώς και σε τελετές έναρξης αθλητικών και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων. Ενδεικτικά, έχει λάβει μέρος στην Παγκόσμια Γυμναστράδα ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ, στο Πανευρωπαικό Φεστιβάλ στην ALBENGA της Ιταλίας, καθώς και σε Τελετή έναρξης στα ΝΕΜΕΑ και σε Πανευρωπαικό Πρωτάθλημα Ξιφασκίας. Έχει διοργανώσει επί σειρά ετών το Φεστιβάλ Hip Hop του σχολείου.

Μαρίνα Γεροσιδέρη
Κριτική επιτροπή: Χορός

Πτυχιούχος καθηγήτρια Κλασικού Μπαλέτου της Ανωτέρας Επαγγελματικής Σχολής Χορού Άννα Πέτροβα. (1978-1981).
Royal Academy of Dancing (Διπλώματα κλασικού μπαλέτου και character)
Full Member of Royal Academy of Dancing
Impérial Society of Dancing Major Examination Modern Theatre Dance Faculty
Imperial Society of Teachers Modern Associate.
Full member of the Imperial Society of Teachers of Dancing

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Ανωτέρα Επαγγελματική Σχολή Χορού Άννα – Πέτροβα (1981-1986)
Μουσικοκινητική Αγωγή Νηπιαγωγείο Μ. Κολιαράκη (1981-1982)
Ωδείο Πειραιώς (Πειραϊκός Σύνδεσμος 1981-1983)
Σχολή Χορού Σ. Μιχάκη (Χορευτής Λυρικής Σκηνής 1986-1988)
Καθηγήτρια Κλασικού και Μοντέρνου χορού στα Εκπαιδευτήρια Κωστέα-Γείτονα και Υπεύθυνη στη Δραστηριότητα κλασικού μπαλέτου από το 1982
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Μέλος της Ομάδας Κλασικού και Σύγχρονου Χορού με την Ονομασία Ομάδα Νέων Χορευτών της «Άννα Πέτροβα» 1980-1982 υπό τη χορηγία του Υπουργείου Πολιτισμού με τον τίτλο ΕΚΦΡΑΣΗ 80 – 81 και ΕΚΦΡΑΣΗ 81 – 82.
Συνεργάστηκα με την Κρατική Τηλεόραση ΕΡΤ 1 (1981), Τηλεοπτική Εκμπομπή του Νίκου Πιλάβιου, (Χιλιοποδαρούσα)
Σε όλες τις επαγγελματικές δραστηριότητες που ανέφερα προηγουμένως, έως και σήμερα έχω αναλάβει τη Διοργάνωση – Σκηνοθεσία και Χορογραφία Παραστάσεων Κλασικού και Μοντέρνου Χορού Ωραία Κοιμωμένη, Ζιζέλ, Λίμνη των Κύκνων, Καρυοθραύστης, και αλλά (Θ Ακροπόλ, Θ Αλίκη Βουγιουκλάκη, Θ Ιλίσσια) και πολλά αλλά.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΧΟΡΟΥ
Royal Academy Of Dancing (Βρετανικό Συμβούλιο)
Μπογκοεβα Και Daniel Lommel (Από τα μπαλέτα του Morris Bezar)
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΜΟΝΤΕΡΝΟΥ ΧΟΡΟΥ
Imperial Society of Dancing. (Βρετανικό συμβούλιο)
Ελληνικό σωματείο δασκάλων χορού I.S.T.D.
Mr. Obraian (LABAN CENTER OF LONDON)

Ελένη Συναδινού
Κριτική επιτροπή: Χορός

Η Ελένη Συναδινού είναι πτυχιούχος της Ανωτέρας Επαγγελματικής Σχολής χορού της κας Νίκης Κονταξάκη (1987-1990), είναι μέλος της Royal Academy of Dancing του Λονδίνου κατέχοντας τα διπλώματα Elementary & Intermediate (1993-1994) και έχει αποκτήσει τα διπλώματα: Modern Theatre of Dance Faculty Intermediate & Advanced 1 της Imperial Society Teachers of Dancing (2001), Advanced Vocational Graded Examination in dance – Advanced 1 της Modern Theatre Category A, Associate Imperial Society Dancing of Teachers.

Από το 1996 έως σήμερα εργάζεται στο CGS ως υπεύθυνη δραστηριοτήτων χορού και ως καθηγήτρια κλασικού, σύγχρονου και μοντέρνου χορού.
Από το 2014 έως σήμερα είναι ιδιοκτήτρια και καλλιτεχνική διευθύντρια της ανωτέρας σχολής αναγνωρισμένης από το κράτος, με επωνυμία «ΕΛΕΝΗ ΣΥΝΑΔΙΝΟΥ». Από το 1990 έως σήμερα έχει εργασθεί: ως υπεύθυνη τμήματος χορού και καθηγήτρια στο Ιδιωτικό Σχολείο ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ (Νηπιαγωγείο – Δημοτικό), ως δασκάλα ρυθμικής και χορού στο παιδικό σταθμό Polka – Froelen, ως καθηγήτρια κλασικού,σύγχρονου και μοντέρνου χορού στη σχολή της Νανάς Κανδύλη, στη σχολή της Ευανθίας Αγγελοπούλου και Σάκη Μπαλτατζή (σολίστ της Ε.Λ.Σ), στη σχολή της Καίτης Σκοπελίτου, στη σχολή της Μαρίας Ερενίδου και στη σχολή Φωκά Ευαγγελινού.
Η χορευτική και χορογραφικής της δραστηριότητα ξεκινά από το 1987 και συνεχίζει έως σήμερα, με συμμετοχές στην Ομάδα Κλασικού και Σύγχρονου χορού της Νίκης Κονταξάκη,στα Θέατρα Καλουτά,Γαλαξίας,Κολλεγίου Αθηνών και του Δημοτικού Αθηναϊκού θεάτρου. Έχει υπάρξει ιδρυτικό, χορευτικό και χορογραφικό μέλος της ομάδας σύγχρονού χορού «ΕΝΝΙΑΜΟΡΦΟ», με συμμετοχές σε χορευτικές παραστάσεις, όπως στο θέατρο Ηρώδου του Αττικού (3ο βραβείο χορογραφίας Ράλλους Μάνου – 3ο βραβείο στον διαγωνισμό του ΕΟΤ), Θέατρο Κνωσός, Δημοτικό θέατρο Ν. Ιωνίας, Ανοικτό θέατρο (Μήνες χορού),Αλάμπρα, Κήπου(Θεσσαλονίκη), και συνεργασία με το συγκρότημα Πυξ Λαξ λαμβάνοντας μέρος σε live συναυλίες και σε video clip. Το 2017 έχει συνεργαστεί με την ομάδα σύγχρονου χορού DIZgravity dance theater company της Τάνιας Βασδάρη. Σημαντική είναι η συμμετοχή της στην όπερα «ΗΛΕΚΤΡΑ» του Μίκη Θεοδωράκη, στο τηλεοπτικό σήριαλ του Mega Channel «Μη φοβάσαι την φωτιά» της Μιρέλλας Παπαοικονόμου, στις πολιτιστικές εκδηλώσεις του Αιγίου «ΕΛΙΚΕΙΑ ’94’», στον Διεθνή διαγωνισμό χορού στο Βεάκειο. Από το 1990 έως το 2018 έχει παρακολουθήσει σεμινάριο κλασικού και σύγχρονου χορού, αυτοσχεδιασμού – χορογραφίας με διακεκριμένους χορευτές και χορογράφους(όπως Μαρία Κουσουνή, Royal Academy of Dancing, Jerry Mac Carthey, Sergei Vicoulov, Didi Pujol,  Garry Gordon).

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Log in with your credentials

Forgot your details?