Moυσική | Θέατρο | Εικαστικά - Comic | Χορός | Stop Motion | Φωτογραφία
Πληροφορίες: Ειρήνη Σαντοριναίου, Υπεύθυνη IB PYP ARTS
Email: esantorinaiou@cgs.edu.gr
Γραμματεία: 2106663938
Ο Διαγωνισμός CGS ARTS CONTEST διοργανώνεται από το τμήμα ARTS του Δημοτικού και τους επαγγελματίες εκπαιδευτικούς του, στο πλαίσιο της αειφορίας και της καλλιέργειας των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα με την υποστήριξη της διεύθυνσης του Δημοτικού και της κ. Ζωής Γείτονα.
Ο στόχος του CGS ARTS CONTEST είναι να αναδείξει μαθητές με ιδιαίτερη κλίση και επίδοση στις τέχνες, επιβραβεύοντας, αλλά και υποστηρίζοντας την καλλιτεχνική τους εξέλιξη.
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στο διάστημα από 3 Φεβρουαρίου έως 14 Φεβρουαρίου 2025 και θα αποτελείται από έξι κατηγορίες τεχνών. Οι τελικοί θα διεξαχθούν το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου. Τα αποτελέσματα των νικητών θα ανακοινωθούν με τη λήξη του διαγωνισμού.
Στο διαγωνιστικό μέρος οι κριτικές επιτροπές αποτελούνται από εκπαιδευτικούς ARTS του CGS, ώστε τα παιδιά να δουν τον διαγωνισμό ως συνέχεια της εκπαιδευτικής τους διαδικασίας και όχι ως ξεχωριστό κομμάτι της.
Αυτή η ζύμωση, προσβλέπει στο να αναδείξει τον ρόλο του δασκάλου στο σημερινό σύγχρονο σχολείο του 21ου αιώνα, ως εμψυχωτή και μέντορα απέναντι στον μαθητή, ώστε να καταφέρει ο μαθητής να αναλάβει πρωτοβουλίες ο ίδιος πιστεύοντας στον εαυτό του και αναδεικνύοντας την κλίση του μέσα από ένα κατάλληλο δημιουργικό περιβάλλον συναισθηματικής έκφρασης.
Η κριτική επιτροπή που θα αξιολογήσει τους υποψηφίους, θα αποτελείται από τους εκπαιδευτικούς ARTS του CGS, ενώ στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού θα κληθούν να συμβάλουν καταξιωμένοι καλλιτέχνες του χώρου, ως εξωτερικοί συνεργάτες.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Το CGS ARTS CONTEST αφορά στις εξής κατηγορίες:
Α. Μουσική.
B. Θέατρο
Γ. Εικαστικά-comic
Δ. Stop motion
E. Φωτογραφία
ΣΤ. Χορός
Α. ΜΟΥΣΙΚΗ
Η κατηγορία της Μουσικής έχει δύο υποκατηγορίες:
- Α1. Μουσικό όργανο
- Α2. Φωνητική
Οι υποψήφιοι μπορούν να συμμετέχουν και στις δύο υποκατηγορίες.
Α1. Μουσικό όργανο
Κάθε συμμετέχοντας παρουσιάζει δύο κομμάτια διαφορετικών χαρακτήρων (το ένα κλασικό και το άλλο σύγχρονο), τα οποία παρουσιάζονται στο πρωινό πρόγραμμα στη διάρκεια δύο διδακτικών ωρών. Οι συμμετέχοντες παίζουν χωρίς να συμβουλεύονται παρτιτούρες. Από την υποκατηγορία Α1 θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής της σχολικής μονάδας. Οι υποψήφιοι θα διαγωνιστούν ως σολίστ ή με συμμετοχή του εκπαιδευτή δασκάλου τους ή σύνολο 2 ακόμα καλλιτεχνών σε έναν μόνο μουσικό όργανο μεταξύ των παρακάτω:
- Πιάνο
- Έγχορδα όργανα (βιολί, βιόλα, τσέλο, κοντραμπάσο, κιθάρα, άρπα)
- Πνευστά (από ξύλο και ορείχαλκο)
Στον τελικό συμμετέχουν οι 5 προκριθέντες και ακολουθείται η ίδια διαδικασία παρουσία 4μελούς επιτροπής. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Στον χώρο του τελικού μέσω video παρουσιάζονται οι ερμηνείες των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.
Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:
- τεχνικό επίπεδο
- επίπεδο δυσκολίας επιλεγμένου προγράμματος
- έκφραση
- καλλιτεχνικές ιδιότητες
- εκτέλεση από μνήμης
Α2. Φωνητική
Κάθε συμμετέχοντας παρουσιάζει δύο κομμάτια της επιλογής του με κατάλληλο λεξιλόγιο και ύφος για την ηλικία τους, τα οποία παρουσιάζονται στο πρωινό πρόγραμμα στη διάρκεια δύο διδακτικών ωρών. Οι συμμετέχοντες τραγουδούν από μνήμης είτε a cappella είτε με μουσική υπόκρουση του τραγουδιού είτε συνοδεία μουσικού οργάνου live. Από την υποκατηγορία Α2 θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής της σχολικής μονάδας.
Στον τελικό συμμετέχουν οι 5 προκριθέντες και ακολουθείται η ίδια διαδικασία παρουσία 4μελούς επιτροπής. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Στον χώρο του τελικού μέσω video παρουσιάζονται οι ερμηνείες των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.
Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:
- έλεγχος αναπνοής (δυνατότητα διαχείρισης αναπνοής, ακρίβεια τόνου, φωνητικό εύρος, ποιότητα τόνου)
- σκηνική παρουσία (εμφάνιση με αυτοπεποίθηση και άνεση στη σκηνή, σύνδεση με το κοινό, κατάλληλα χρήση χειρονομιών και κίνησης για βελτίωση της απόδοσης)
- μουσικότητα (διατήρηση χρόνου με τη μουσική, δυναμικές, χρήση παραλλαγών στην ένταση και στην απαλότητα, κατανόηση και απόδοση των προτάσεων/φράσεων)
- ερμηνεία τραγουδιού (μεταφορά των συναισθημάτων του τραγουδιού, προσωπικό χαρακτήρα στην ερμηνεία, επίδειξη κατανόησης του μηνύματος του τραγουδιού)
- συνολική απόδοση (επιλογή τραγουδιού που ταιριάζει στη φωνή και στο στυλ του ερμηνευτή, απομνημόνευση)
Β. ΘΕΑΤΡΟ
Οι υποψήφιοι συμμετέχουν με ένα ποίημα της επιλογής τους, το οποίο θα πρέπει να το έχουν απομνημονεύσει και το παρουσιάζουν στο πρωινό πρόγραμμα στη διάρκεια δύο διδακτικών ωρών. Στη συνέχεια τούς ζητείται να αυτοσχεδιάσουν υποκριτικά χρησιμοποιώντας τους στίχους του ποιήματος που έχουν προετοιμάσει σε μια συνθήκη που θα τους δοθεί. (πχ. Είσαι υποψήφιος στις εκλογές και βγάζεις λόγο.) Από την κατηγορία του θεάτρου θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής της σχολικής μονάδας.
Στον τελικό συμμετέχουν οι 5 προκριθέντες και ακολουθείται η ίδια διαδικασία παρουσία 4μελούς επιτροπής. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Στον χώρο του τελικού μέσω video παρουσιάζονται οι ερμηνείες των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.
Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:
- εκφραστικότητα
- σκηνική παρουσία
- σκηνική φαντασία
- ικανότητα ανταπόκρισης στις ζητούμενες σκηνικές συνθήκες (αυτοσχεδιασμός)
- απόδοση κειμένου
Γ. ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ - COMIC
Οι υποψήφιοι συμμετέχουν με ένα εικαστικό έργο ή comic (αποτελείται το λιγότερο από 10 καρέ), το οποίο δημιουργούν στο πρωινό πρόγραμμα στη διάρκεια τριών διδακτικών ωρών. Το εικαστικό έργο αποτυπώνει ένα λεκτικό θέμα που θα δοθεί στους συμμετέχοντες από την κριτική επιτροπή την ημέρα εκείνη. Οι συμμετέχοντες ζωγραφίζουν σε χαρτί ακουαρέλας 35Χ50cm έχοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν όλα τα υλικά ζωγραφικής όπως oil pastels, νερομπογιές, ξυλομπογιές, τέμπερες, κάρβουνο, μολύβι, μαρκαδόροι), καθώς και μεικτή τεχνική. Δεν επιτρέπεται το κολλάζ με έτοιμα υλικά.
Από την κατηγορία Εικαστικών – Comic θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής της σχολικής μονάδας.
Στον τελικό βρίσκονται εκτεθειμένα τα έργα των 5 προκριθέντων. Οι προκριθέντες παρουσιάζουν σε 4μελή κριτική επιτροπή το έργο τους και μιλούν για αυτό. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Η έκθεση θα πλαισιώνεται από τα έργα των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.
Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:
- κατανόηση του θέματος
- αποτελεσματική χρήση υλικών και τεχνικής
- ολοκλήρωση έργου στον δεδομένο χρόνο
- δημιουργικότητα – φαντασία
- ζωγραφική ικανότητα
Δ. ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ - STOP MOTION
Οι υποψήφιοι συμμετέχουν με τη δημιουργία ταινίας μικρού μήκους μέγιστης διάρκειας έως ένα λεπτό με την τεχνική stop motion, την οποία δημιουργούν στο πρωινό πρόγραμμα στη διάρκεια τριών διδακτικών ωρών. Προτείνεται η εφαρμογή Stop Motion Studio Pro. Η ταινία οπτικοποιεί ένα λεκτικό θέμα που θα δοθεί από την κριτική επιτροπή εκείνη την ημέρα. Από την κατηγορία Stop Motion θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής.
Στον τελικό παρουσιάζονται οι ταινίες μικρού μήκους των 5 προκριθέντων. Οι προκριθέντες μπροστά σε 4μελή κριτική επιτροπή μιλούν για την ταινία που ετοίμασαν. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Στον χώρο του τελικού μέσω video παρουσιάζονται οι ταινίες μικρού μήκους των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.
Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:
- δημιουργικότητα
- σενάριο (δομή ιστορίας)
- σκηνοθεσία
- τεχνική
- πρωτοτυπία
Ε. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Οι υποψήφιοι που συμμετέχουν καλούνται να φωτογραφήσουν σε ασπρόμαυρη ή έγχρωμη απόδοση με τη χρήση φωτογραφικής μηχανής οποιουδήποτε τύπου ή κινητής συσκευής, με θέμα που θα δοθεί από την κριτική επιτροπή εκείνη την ημέρα. Η φωτογράφιση πραγματοποιείται στη διάρκεια του πρωινού προγράμματος σε μια διδακτική ώρα εντός του χώρου της σχολικής μονάδας. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα επιλογής ενός μοντέλου (άλλος/άλλη μαθητής/μαθήτρια του/της οποίου/οποίας το πρόσωπο δεν επιτρέπεται να φαίνεται στη λήψη), όπως επίσης και όποιο σκηνικό αντικείμενο κρίνουν απαραίτητο για την επίτευξη του μηνύματος της λήψης. Κάθε συμμετέχοντας πραγματοποιεί μέχρι 10 λήψεις, τις οποίες στο τέλος αποθηκεύει σε έναν υπολογιστή του σχολείου σε ατομικό ψηφιακό φάκελο. Από αυτές τις λήψεις επιλέγει τη μια για την οποία θα διαγωνιστεί. Από την κατηγορία Φωτογραφία θα προκύψουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής της σχολικής μονάδας.
Στον τελικό βρίσκονται εκτεθειμένες οι φωτογραφίες των 5 προκριθέντων. Οι προκριθέντες παρουσιάζουν σε 4μελή κριτική επιτροπή τη φωτογραφία τους και μιλούν για αυτήν. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Η έκθεση θα πλαισιώνεται από τις φωτογραφίες των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.
Τα Κριτήρια Αξιολόγησης αφορούν σε:
- δημιουργικότητα
- πρωτοτυπία
- τεχνική
- περιεχόμενο
- σύνθεση
ΣΤ. ΧΟΡΟΣ
Οι υποψήφιοι που συμμετέχουν παρουσιάζουν μια χορογραφία μέγιστης διάρκειας 3 λεπτών στη διάρκεια του πρωινού προγράμματος σε δύο διδακτικές ώρες εντός του χώρου της σχολικής μονάδας. Κάθε υποψήφιος έχει τη δυνατότητα να συμμετέχει σε ομαδική χορογραφία (μέχρι 5 ατόμων), όμως η συμμετοχή του παραμένει ατομική. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα στα παρακάτω είδη χορού: μοντέρνος χορός, σύγχρονος χορός, hip hop. Στις χορογραφίες επιτρέπονται οι ακροβατικές κινήσεις αρκεί να μην κυριαρχούν. Από την κατηγορία του χορού προκύπτουν μέχρι 5 μαθητές που θα προκριθούν στον τελικό. Η αξιολόγηση για την ανάδειξη των προκριθέντων στον τελικό βασίζεται στη μέση βαθμολογία που δίνουν τα μέλη της κριτικής επιτροπής.
Στον τελικό συμμετέχουν το μέγιστο 5 προκριθέντες ανά σχολική μονάδα και ακολουθείται η ίδια διαδικασία παρουσία 4μελούς επιτροπής. Στη συνέχεια η κριτική επιτροπή συνεδριάζει, βαθμολογεί και προκύπτουν οι 3 διακριθέντες. Στον χώρο του τελικού μέσω video παρουσιάζονται οι ερμηνείες των συμμετεχόντων μαθητών του CGS στην προκριματική φάση.
Τα Κριτήρια Αξιολόγησης στην κατηγορία του Χορού αφορούν σε:
- χορογραφία
- τεχνική – στυλ
- εκτέλεση – σκηνική παρουσία
- μουσική
- κοστούμια
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης σε χώρους του σχολείου.
ΤΡΟΠΟΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ: Οι εγγραφές γίνονται με την αποστολή της συνημμένης δήλωσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kpanagiotaki@cgs.edu.gr. Η υποβολή της δήλωσης έχει δεσμευτικό χαρακτήρα για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό, εκτός και αν συντρέξουν λόγοι υγείας.
Επιστημονική Επιτροπή και Οργανωτική Επιτροπή Διαγωνισμού
Σαντοριναίου Ειρήνη, Υπεύθυνη Τμήματος Τεχνών Δημοτικού CGS
Χάλαρη Φωτεινή, Επιστημονική Υπεύθυνη Δημοτικού CGS
Μπλάτσιος Μάρκος, Εικαστικός, CGS
Νικολοπούλου Ροδούλα, Students’ Well Being Coordinator CGS
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ – ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Ειρήνη Σαντοριναίου
Κριτική επιτροπή: Moυσική
Η Ειρήνη Σαντοριναίου είναι Υπεύθυνη IB PYP ARTS στο CGS, καλλιτεχνική διευθύντρια και δημιουργός του διαγωνισμού CGS ARTS CONTEST. Εργάζεται στο σχολείο ως εκπαιδευτικός Μουσικής από το 1992 μέχρι σήμερα, έχοντας σχεδιάσει το πρόγραμμα σπουδών PYP ARTS όλων των τάξεων του Δημοτικού.
Έχει λάβει μέρος σε πολλά σεμινάρια για την εκπαίδευση, του Τμήματος Μουσικών Σπουδών και επιστημονικών συνεδρίων ειδικοτήτων στο Μέγαρο Μουσικής. Συμμετείχε στο 3ο Πανελλήνιο Σεμινάριο Στέγης Ελληνικών Χορωδιών, φωνητικής τεχνικής και διεύθυνσης Χορωδίας. Κατέχει πιστοποιητικό στο πρόγραμμα ενηλίκων με τίτλο: «Εκπαίδευση μέσα από την Τέχνη». Συμμετείχε στις εργασίες του Ευρωπαϊκού Εκπαιδευτικού συνεδρίου για την Ευρωπαϊκή διάσταση του Έλληνα εκπαιδευτικού στο Ίδρυμα Μελετών Λαμπράκη. Συνεργάστηκε με τον ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΙΚΟ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ για την έκδοση εκπαιδευτικών μουσικών βιβλίων. Ως υπεύθυνη της Χορωδίας Δημοτικού στο CGS, συμμετείχε σε ευρωπαϊκούς διαγωνισμούς σε συνεργασία με σπουδαία ονόματα καλλιτεχνών, ενώ πήρε μέρος στην ηχογράφηση τραγουδιών του Σταμάτη Κραουνάκη σε συνεργασία με το Ωδείο CGS. Έχει συγγράψει πολλά μουσικοθεατρικά έργα για παιδιά, συνθέτοντας και ενορχηστρώνοντας τη μουσική για αυτά. Είναι διπλωματούχος πιάνου και ανώτερων θεωρητικών του Εθνικού Ωδείου. Έχει λάβει μέρος σε συναυλίες της ΕΡΤ, ενώ έχει εμφανιστεί σε πολλές συναυλίες για πιάνο στην Αίθουσα Παρνασσός. Ως καθηγήτρια πιάνου διδάσκει σε παιδιά και ενήλικες, συμμετέχοντας σε κριτικές επιτροπές Ωδείων.
Ματθαία Σπιταδάκη
Κριτική επιτροπή: Μουσική
Η Ματθαία Σπιταδάκη είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης, διπλωματούχος κλασικού πιάνου και ανώτερων θεωρητικών, κάτοχος πιστοποιήσεων “Singing popular music”, “Teaching Popular Music in Classroom” από το Berklee College of Music, με τις εξής μεταπτυχιακές εξειδικεύσεις: «Μουσική Εκπαίδευση σε Τυπικά και Άτυπα Περιβάλλοντα» και «Τζαζ Αυτοσχεδιασμός και Νέες τεχνολογίες» με εξειδίκευση στη φωνή, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών».
Εργάζεται ως Musical Theater Performer και Lead Singer σε σύγχρονα μουσικά σύνολα και στην Ελληνική μπάντα Topos η οποία ανήκει στη Δισκογραφική Εταιρεία “Fm Records” ανεξάρτητα ηχογραφεί στο Γερμανικό Label “Electric Friends”.
Είναι κάτοχος πιστοποιήσεων: “Ειδική Αγωγή – Ψυχικές διαταραχές παιδιών και εφήβων” (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και “Η Φωνή μου ως Επιστήμη” (PhonoQuest). Το 2021 δημοσίευσε την πρώτη της έρευνα: “Ζητήματα σύγχρονης Φωνητικής Διδασκαλίας και Παιδαγωγικής στην Ελλάδα του 21ου αιώνα”
Δήμητρα Βαμβακάρη
Κριτική επιτροπή: Θέατρο
Η Δήμητρα Βαμβακάρη είναι πτυχιούχος του τμήματος θεάτρου του Α.Π.Θ., αριστούχος της δραματικής σχολής του Πειραïκού Συνδέσμου και τελειόφοιτη του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών με τίτλο: “Ελληνικό και Παγκόσμιο Θέατρο, Δραματουργία, Παράσταση, Εκπαίδευση” του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 2006- 2021, εργάζεται στο θέατρο, ως ηθοποιός και βοηθός σκηνοθέτη κι από το 2010 ως θεατρολόγος στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση (από το 2014 συνεργάζεται με το CGS).
Έχει συνεργαστεί με τους: Ν. Μαστοράκη, Α. Χειλάκη, Μ. Δούνια, Γ. Καραχισαρίδη, Γ. Χατζηδάκη, Μ. Βαρδάκα, Ν. Δαφνή, Τ. Αρσένη, Κ. Αρζόγλου, Π. Φαφούτη κ.α.. Στον Κινηματογράφο, έχει δουλέψει στην παραγωγή των ταινιών: Mamma mia σε παραγωγή Tom Hanks και Fishtailes, the mermaid story, σε σκηνοθεσία Alki David και Billy Jane. To 2019 κυκλοφόρησε η πρώτη της διασκευή για παιδικό θέατρο, ο Βασιλικός, βασισμένη στο ομώνυμο έργο του Α. Μάτεσι, από τις εκδόσεις Σοκόλη. Παίζει βιολοντσέλο κι έχει δανείσει τη φωνή της στην παιδική ταινία Toy story 4.
Χρύσα Μιχαλακίδη
Κριτική επιτροπή: Θέατρο | Ταινία Μικρού μήκους – Stop Motion
H Χρύσα Μιχαλακίδη είναι απόφοιτος του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ, της ανώτερης δραματικής σχολής “Αρχή” και αριστούχους απόφοιτος και υπότροφος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος “Δραματική Τέχνη και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και τη δια βίου μάθηση” του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
Ως εκπαιδευτικός θεατρικής αγωγής έχει εργαστεί με εφήβους, παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας στη δημόσια και την ιδιωτική εκπαίδευση καθώς και ιδιωτικούς φορείς (σύλλογοι γονέων, κατασκηνώσεις και ωδεία). Επίσης έχει σκηνοθετήσει παραστάσεις με παιδιά διασκευάζοντας θεατρικά έργα και γράφοντας στίχους στα πλαίσια θεατρικών ομάδων στους παραπάνω φορείς. Ακόμα έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει προγράμματα δραματικής τέχνης για ενήλικες στις φυλακές Κορυδαλλού και Τίρυνθας. Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με την Εθνική Λυρική Σκηνή και το Μέγαρο Μουσικής. Μιλάει αγγλικά και γαλλικά ενώ έχει διδάξει αγγλικά για 13 χρόνια στην ιδιωτική εκπαίδευση.
Από το 2020 είναι εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής στο CGS και υπεύθυνη της θεατρικής ομάδας στην απογευματινή ζώνη του σχολείου.
Ευγενία Μαραγκού
Κριτική επιτροπή: Ταινία Μικρού μήκους – Stop Motion
Η Ευγενία Μαραγκού είναι θεατρολόγος, ηθοποιός και σεναριογράφος. Αποφοίτησε από το Πάντειο Πανεπιστήμιο την Ανωτέρα Δραματική Σχολή Θεμέλιο και το τμήμα Θεατρολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου στο οποίο ολοκληρώνει και το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών με τίτλο: Ελληνικό και Παγκόσμιο Θέατρο – Δραματουργία, Παράσταση, Εκπαίδευση.
Ως θεατρολόγος έχει εργαστεί στην άτυπη και τυπική εκπαίδευση, έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει εκπαιδευτικά προγράμματα σε μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε συνεργασία με καλλιτεχνικούς και εκπαιδευτικούς φορείς (Ίδρυμα Νιάρχος, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ΕΚΠΑ κ.λπ.. Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με πληθώρα ιδιωτικών και κρατικών θεατρικών οργανισμών. Ενδεικτικές συνεργασίες με τους: Β. Νικολαϊδη, Γ. Μετζικώφ, Α. Στελλάτου, Γ.Μαρκόπουλο, Κ. Γέρου, Ρ. Μοσχοχωρίτη, Γ. Οικονομίδη, Ε. Gonzalez, A. Maioletti. Βασικό στέλεχος της παιδικής σκηνής του Θεάτρου Φούρνος, έχει γράψει, σκηνοθετήσει και παίξει σε έργα για παιδιά. Έχει εργαστεί επί σειρά ετών ως σεναριογράφος και βοηθός σκηνοθέτη για πλήθος ταινιών ντοκιμαντέρ πολιτιστικού, οικολογικού και εκπαιδευτικού περιεχομένου με προβολή σε διεθνή φεστιβάλ, στην δημόσια και ιδιωτική τηλεόραση. Θεατρικά της έργα έχουν παρουσιαστεί στο κοινό και έχουν βραβευτεί από την Ένωση Ελλήνων Λογοτεχνών ενώ έχει λάβει Κρατικό Έπαινο για το έργο για παιδιά «Η Μάχη της Κασετίνας» (εκδόσεις Σοκόλη).
Μάρκος Μπλάτσιος
Κριτική επιτροπή: Εικαστικά – Comic | Ταινία Μικρού μήκους – Stop Motion | Φωτογραφία
Ο Μάρκος Μπλάτσιος αποφοίτησε με “Άριστα” από την Ανώτατη Σχολή Καλών Αθήνας το 2008. Έχει πραγματοποιήσει δύο ατομικές εκθέσεις και έχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές. Ασχολείται με την εκπαίδευση εικαστικών στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα περισσότερο από 10 έτη. Εργάζεται στο δημοτικό και στην απογευματινή ζώνη του CGS.
Λυδία Χατζηστεφανίδου
Κριτική επιτροπή: Εικαστικά – Comic | Φωτογραφία
Η εικαστικός Λυδία Χατζηστεφανίδου έχει σπουδάσει Γλυπτική στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας, Αρχιτεκτονική Εσωτερικού Χώρου, Διακόσμηση και Σχεδιασμό Αντικειμένων στη Σχολή Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών του ΤΕΙ Αθήνας, και έχει πραγματοποιήσει τις μεταπτυχιακές σπουδές της στη Γλυπτική (ΜΑ Fine Art: Sculpture) στο Wimbledon College of Art, University of the Arts London (UAL).
Το 2010 βραβεύτηκε με διετή υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών για την εκπόνηση καλλιτεχνικού έργου. Έχει επιμεληθεί εκθέσεις και έχει λάβει μέρος σε εκθέσεις και συμπόσια στην Ελλάδα και το Λονδίνο. Έχει διδάξει Εικαστικά στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και έχει οργανώσει και διδάξει σε εργαστήρια Εικαστικών για παιδιά και ενήλικες τόσο σε δημόσιους οργανισμούς όσο και σε ιδιωτικούς χώρους. Από το 2020 είναι Εκπαιδευτικός Εικαστικών στο Δημοτικό του CGS και τα τελευταία τέσσερα έτη διευθύνει το εργαστήριο Κεραμικής στην απογευματινή ζώνη του σχολείου.
Aναστασία Σουρλαντζή
Κριτική επιτροπή: Εικαστικά – Comic | Φωτογραφία
Η Αναστασία Σουρλαντζή σπούδασε στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Είναι εικαστικός με αρκετά χρόνια εμπειρίας στον τομέα της εκπαίδευσης, εστιάζοντας στο να εισάγει τα παιδιά στον διαδραστικό κόσμο της Τέχνης. Ειδικεύεται στην προσχολική, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση καθώς και σε παιδιά με ειδικές ανάγκες.
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως υπεύθυνη σχεδιασμού και υλοποίησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων καθώς και εικαστικών εργαστηρίων στο Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης στην Πλάκα. Παράλληλα εργάζεται ως καθηγήτρια εικαστικών στο ιδιωτικό σχολείο ‘’Σύγχρονα Εκπαιδευτήρια Μάνεση’’, στον ιδιωτικό παιδικό σταθμό – νηπιαγωγείο ‘’Καραμέλα’’ καθώς και στα Εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα (CGS) όπου υλοποιεί τα εικαστικά εργαστήρια. Σημαντικές εμπειρίες: Υπεύθυνη σχεδιασμού και υλοποίησης ποικίλων εκπαιδευτικών προγραμμάτων ’’Το Μεγάλο ταξίδι’’- Θέμα: Μετανάστευση. Επιμελήτρια της σύγχρονης έκθεσης ‘’Terra Incognita’’ όπου συμμετείχε και με δικό της έργο. Μέλος εκπαιδευτικών σεμιναρίων – Αρχαιολογικό Μουσείο Ιωαννίνων.
Σοφία Νταβαντζή
Κριτική επιτροπή: Χορός
Η Σοφία Νταβαντζή είναι καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με ειδικότητα Ρυθμική Αγωνιστική. Εργάζεται στο σχολείο από το 1992 μέχρι σήμερα. Είναι κάτοχος του διπλώματος I.S.T.D Modern Dance. Είναι εθνικός κριτής του αθλήματος “Γυμναστική για όλους“.
Έχει παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια μοντέρνου χορού και αυτοσχεδιασμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Laban center Λονδίνου, Πανεπιστήμιο Αθηνών κ.α.. Είναι δημιουργός της επίλεκτης ομάδας Γενικής Γυμναστικής του σχολείου, με την οποία έχει συμμετάσχει σε πολλά πανελλήνια και διεθνή φεστιβάλ καθώς και σε τελετές έναρξης αθλητικών και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων. Ενδεικτικά, έχει λάβει μέρος στην Παγκόσμια Γυμναστράδα ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ, στο Πανευρωπαικό Φεστιβάλ στην ALBENGA της Ιταλίας, καθώς και σε Τελετή έναρξης στα ΝΕΜΕΑ και σε Πανευρωπαικό Πρωτάθλημα Ξιφασκίας. Έχει διοργανώσει επί σειρά ετών το Φεστιβάλ Hip Hop του σχολείου.
Μαρίνα Γεροσιδέρη
Κριτική επιτροπή: Χορός
Πτυχιούχος καθηγήτρια Κλασικού Μπαλέτου της Ανωτέρας Επαγγελματικής Σχολής Χορού Άννα Πέτροβα. (1978-1981).
Royal Academy of Dancing (Διπλώματα κλασικού μπαλέτου και character)
Full Member of Royal Academy of Dancing
Impérial Society of Dancing Major Examination Modern Theatre Dance Faculty
Imperial Society of Teachers Modern Associate.
Full member of the Imperial Society of Teachers of Dancing
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Ανωτέρα Επαγγελματική Σχολή Χορού Άννα – Πέτροβα (1981-1986)
Μουσικοκινητική Αγωγή Νηπιαγωγείο Μ. Κολιαράκη (1981-1982)
Ωδείο Πειραιώς (Πειραϊκός Σύνδεσμος 1981-1983)
Σχολή Χορού Σ. Μιχάκη (Χορευτής Λυρικής Σκηνής 1986-1988)
Καθηγήτρια Κλασικού και Μοντέρνου χορού στα Εκπαιδευτήρια Κωστέα-Γείτονα και Υπεύθυνη στη Δραστηριότητα κλασικού μπαλέτου από το 1982
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Μέλος της Ομάδας Κλασικού και Σύγχρονου Χορού με την Ονομασία Ομάδα Νέων Χορευτών της «Άννα Πέτροβα» 1980-1982 υπό τη χορηγία του Υπουργείου Πολιτισμού με τον τίτλο ΕΚΦΡΑΣΗ 80 – 81 και ΕΚΦΡΑΣΗ 81 – 82.
Συνεργάστηκα με την Κρατική Τηλεόραση ΕΡΤ 1 (1981), Τηλεοπτική Εκμπομπή του Νίκου Πιλάβιου, (Χιλιοποδαρούσα)
Σε όλες τις επαγγελματικές δραστηριότητες που ανέφερα προηγουμένως, έως και σήμερα έχω αναλάβει τη Διοργάνωση – Σκηνοθεσία και Χορογραφία Παραστάσεων Κλασικού και Μοντέρνου Χορού Ωραία Κοιμωμένη, Ζιζέλ, Λίμνη των Κύκνων, Καρυοθραύστης, και αλλά (Θ Ακροπόλ, Θ Αλίκη Βουγιουκλάκη, Θ Ιλίσσια) και πολλά αλλά.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΧΟΡΟΥ
Royal Academy Of Dancing (Βρετανικό Συμβούλιο)
Μπογκοεβα Και Daniel Lommel (Από τα μπαλέτα του Morris Bezar)
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΜΟΝΤΕΡΝΟΥ ΧΟΡΟΥ
Imperial Society of Dancing. (Βρετανικό συμβούλιο)
Ελληνικό σωματείο δασκάλων χορού I.S.T.D.
Mr. Obraian (LABAN CENTER OF LONDON)
Ελένη Συναδινού
Κριτική επιτροπή: Χορός
Η Ελένη Συναδινού είναι πτυχιούχος της Ανωτέρας Επαγγελματικής Σχολής χορού της κας Νίκης Κονταξάκη (1987-1990), είναι μέλος της Royal Academy of Dancing του Λονδίνου κατέχοντας τα διπλώματα Elementary & Intermediate (1993-1994) και έχει αποκτήσει τα διπλώματα: Modern Theatre of Dance Faculty Intermediate & Advanced 1 της Imperial Society Teachers of Dancing (2001), Advanced Vocational Graded Examination in dance – Advanced 1 της Modern Theatre Category A, Associate Imperial Society Dancing of Teachers.
Από το 1996 έως σήμερα εργάζεται στο CGS ως υπεύθυνη δραστηριοτήτων χορού και ως καθηγήτρια κλασικού, σύγχρονου και μοντέρνου χορού.
Από το 2014 έως σήμερα είναι ιδιοκτήτρια και καλλιτεχνική διευθύντρια της ανωτέρας σχολής αναγνωρισμένης από το κράτος, με επωνυμία «ΕΛΕΝΗ ΣΥΝΑΔΙΝΟΥ». Από το 1990 έως σήμερα έχει εργασθεί: ως υπεύθυνη τμήματος χορού και καθηγήτρια στο Ιδιωτικό Σχολείο ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ (Νηπιαγωγείο – Δημοτικό), ως δασκάλα ρυθμικής και χορού στο παιδικό σταθμό Polka – Froelen, ως καθηγήτρια κλασικού,σύγχρονου και μοντέρνου χορού στη σχολή της Νανάς Κανδύλη, στη σχολή της Ευανθίας Αγγελοπούλου και Σάκη Μπαλτατζή (σολίστ της Ε.Λ.Σ), στη σχολή της Καίτης Σκοπελίτου, στη σχολή της Μαρίας Ερενίδου και στη σχολή Φωκά Ευαγγελινού.
Η χορευτική και χορογραφικής της δραστηριότητα ξεκινά από το 1987 και συνεχίζει έως σήμερα, με συμμετοχές στην Ομάδα Κλασικού και Σύγχρονου χορού της Νίκης Κονταξάκη,στα Θέατρα Καλουτά,Γαλαξίας,Κολλεγίου Αθηνών και του Δημοτικού Αθηναϊκού θεάτρου. Έχει υπάρξει ιδρυτικό, χορευτικό και χορογραφικό μέλος της ομάδας σύγχρονού χορού «ΕΝΝΙΑΜΟΡΦΟ», με συμμετοχές σε χορευτικές παραστάσεις, όπως στο θέατρο Ηρώδου του Αττικού (3ο βραβείο χορογραφίας Ράλλους Μάνου – 3ο βραβείο στον διαγωνισμό του ΕΟΤ), Θέατρο Κνωσός, Δημοτικό θέατρο Ν. Ιωνίας, Ανοικτό θέατρο (Μήνες χορού),Αλάμπρα, Κήπου(Θεσσαλονίκη), και συνεργασία με το συγκρότημα Πυξ Λαξ λαμβάνοντας μέρος σε live συναυλίες και σε video clip. Το 2017 έχει συνεργαστεί με την ομάδα σύγχρονου χορού DIZgravity dance theater company της Τάνιας Βασδάρη. Σημαντική είναι η συμμετοχή της στην όπερα «ΗΛΕΚΤΡΑ» του Μίκη Θεοδωράκη, στο τηλεοπτικό σήριαλ του Mega Channel «Μη φοβάσαι την φωτιά» της Μιρέλλας Παπαοικονόμου, στις πολιτιστικές εκδηλώσεις του Αιγίου «ΕΛΙΚΕΙΑ ’94’», στον Διεθνή διαγωνισμό χορού στο Βεάκειο. Από το 1990 έως το 2018 έχει παρακολουθήσει σεμινάριο κλασικού και σύγχρονου χορού, αυτοσχεδιασμού – χορογραφίας με διακεκριμένους χορευτές και χορογράφους(όπως Μαρία Κουσουνή, Royal Academy of Dancing, Jerry Mac Carthey, Sergei Vicoulov, Didi Pujol, Garry Gordon).