Λαμβάνοντας υπόψη ότι η πρώτη σχολική περίοδος αποτελεί μοναδική και ξεχωριστή περίοδο στη ζωή του παιδιού, στηριζόμαστε στις εξής παιδαγωγικές αρχές:
- Κάθε παιδί είναι μοναδικό και ξεχωριστό, με ατομικούς μηχανισμούς μάθησης και ρυθμούς.
- Η συγκεκριμένη περίοδος έχει αυτόνομη αξία και ταυτόχρονα θέτει τις βάσεις για τα μετέπειτα σχολικά χρόνια.
- Τα παιδιά μαθαίνουν μέσα από τη διερεύνηση, το παιχνίδι και τη συζήτηση.
- Η μάθηση πρέπει να στοχεύει στην ολόπλευρη, σφαιρική και ισορροπημένη ανάπτυξη του παιδιού.
- Δημιουργούμε ένα περιβάλλον που προωθεί συνεχείς σχέσεις ασφάλειας, εμπιστοσύνης και κατανόησης.
- Για να μπορέσει ένα παιδί να νιώσει ασφάλεια, να αφεθεί να εξερευνήσει και να αναπτυχθεί, χρειάζεται να έχει τη στήριξη και την ασφάλεια μιας θετικής σχέσης με τους ανθρώπους που το φροντίζουν.
- Τα παιδιά έχουν μεγάλη ανάγκη για κοινωνικοποίηση και συναισθηματική εξέλιξη.
- Η ανάπτυξη του λόγου επιτυγχάνεται μέσα από τη συζήτηση, τον διάλογο και τις δραστηριότητες καλλιέργειας προφορικού λόγου.
Mια μέρα στο Νηπιαγωγείο
Mini swimming
Η κολυμβητική πισίνα CGS, έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να παρέχει προγράμματα υψηλού επιπέδου σύμφωνα με τις πλέον καινοτόμες μεθόδους στον χώρο της κολύμβησης για μικρές ηλικίες. Τα νήπια χρησιμοποιούν τη μεγάλη πισίνα του CGS. Η επαφή και η εξοικείωση με το νερό γίνεται με παιγνιώδη μορφή. Η εκπαίδευση είναι προσαρμοσμένη στο εξελικτικό επίπεδο κάθε ηλικίας και εφαρμόζεται με μέθοδο ήπιας προσέγγισης, σεβόμενοι πάντα τον ρυθμό και τον χρόνο κάθε παιδιού χωριστά.
Διατροφή
Παρέχεται στους μαθητές/τριές μας πρόγραμμα πλήρους σίτισης στο εστιατόριο του σχολείου. Με οδηγό τις διατροφικές ανάγκες των παιδιών και υπό την καθοδήγηση της ειδικού διατροφολόγου, κα Κλειώ Δημητριάδου, προετοιμάζονται και παρασκευάζονται καθημερινά στις εγκαταστάσεις του Εστιατορίου, πλούσια, ισορροπημένα και νόστιμα γεύματα, από φρέσκα, αυστηρά επιλεγμένα υλικά (δεν χρησιμοποιούνται ξηροί καρποί). Το εβδομαδιαίο μενού καταρτίζεται, υπολογίζοντας τις γευστικές προτιμήσεις των παιδιών, αλλά φροντίζοντας σταδιακά και αβίαστα τα παιδιά να δοκιμάζουν και να «αγαπούν» όλες τις γεύσεις.
Τα κεράσματα στα γενέθλια ή τις ονομαστικές εορτές των παιδιών επιτρέπονται, με την παρότρυνση το περιεχόμενό τους να είναι ελαφρύ και υγιεινό. Προτιμήστε πιατέλες φρούτων ή ελαφριά σάντουιτς αντί των σοκολατοειδών ή πολύ γλυκών σνακ. Στο Δημοτικό και σε όλες τις επόμενες βαθμίδες δεν επιτρέπονται οι τούρτες που απαιτούν διαδικασία σερβιρίσματος. Δεν επιτρέπονται κεράσματα που περιέχουν ξηρούς καρπούς για την προστασία των παιδιών με αλλεργίες.
Ρωτήστε τη Διατροφολόγο
Στη γωνιά αυτή η διατροφολόγος του σχολείου Κλειώ Δημητριάδου θα δέχεται τις ερωτήσεις σας σχετικά με τη διατροφή των παιδιών σας. Μπορείτε να στείλετε την ερώτηση σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@cgs.edu.gr υπόψη Τμήματος Διατροφής.
Πάντα σκεφτόμαστε το διπλανό μας
Tο φαγητό που δεν καταναλώνεται στο εστιατόριο και στα κυλικεία του σχολείου μας προσφέρεται στους συμπολίτες μας που το έχουν ανάγκη και συγκεκριμένα στο ΣΤΕΚΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΤΗΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ που προμηθεύει φαγητό σε 55 οικογένειες και στη φιλανθρωπική οργάνωση “Ο ΠΛΗΣΙΟΝ” που μοιράζει φαγητό στους άστεγους στο κέντρο της Αθήνας.
Η συνέχεια στο Δημοτικό
Ολοκληρώνοντας τη φοίτησή του στο CGS Kindergarten το παιδί έχει όλες τις δεξιότητες και ικανότητες και την απαιτούμενη ετοιμότητα, που χρειάζεται, για να παρακολουθήσει το πρόγραμμα του PYP-Δημοτικού.
Η στενή συνεργασία Νηπιαγωγείου και Δημοτικού και η εφαρμογή ειδικών προγραμμάτων βοηθούν το παιδί vα περάσει ομαλά στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα.
Η κοινή εκπαιδευτική φιλοσοφία και η συνέχεια των προγραμμάτων εξασφαλίζουν ανώδυνη μετάβαση στο νέο επίπεδο. Το παιδί γνωρίζει το μελλοντικό του περιβάλλον, εξοικειώνεται με χώρους και πρόσωπα του σχολείου και προσαρμόζεται γρηγορότερα και καλύτερα στις καινούργιες συνθήκες.
Στo πλαίσιο της συνεχούς συνεργασίας Νηπιαγωγείου-Δημοτικού πραγματοποιούνται:
- ανταλλαγές επισκέψεων παιδιών και δασκάλων μεταξύ των δύο επιπέδων
- συμμετοχή νηπιαγωγών και δασκάλων σε κοινά σεμινάρια
- κοινές συνεδριάσεις ενημέρωσης και ανταλλαγής απόψεων μεταξύ νηπιαγωγών και δασκάλων
- κοινές δραστηριότητες και εκδηλώσεις.