Αποστολή
Η έκθεση του μαθητή Γυμνασίου, Λυκείου και IB Diploma Programme, κατά τη διάρκεια του υποχρεωτικού πρωινού προγράμματος, σε επιπλέον θεματικές ενότητες και δραστηριότητες, οι οποίες συμβάλλουν στη διαμόρφωση και ενισχύουν το ακαδημαϊκό και προσωπικό προφίλ του.
Θεωρώντας ότι ο μαθητής αυτής της ηλικίας έχει περιορισμένο ελεύθερο χρόνο και λαμβάνοντας υπόψη ότι, αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης εκπαίδευσης της επόμενης γενιάς είναι η διαθεματική προσέγγιση, η εφαρμογή και μεταφορά της γνώσης που αποκτάει ο μαθητής αλλά και η ολιστική ανάπτυξη του κάθε μαθητή, οι Όμιλοι αποτελούν μοναδική ευκαιρία να ασχοληθεί με αντικείμενα και θέματα που του αρέσουν πολύ ή στα οποία έχει ιδιαίτερες κλίσεις, να ανοίξει τους ορίζοντές του και να εστιάσει σταδιακά σε θέματα που συνδέονται με την κατεύθυνση σπουδών του.
Κατά συνέπεια, οι Όμιλοι του CGS έχουν ποικίλους στόχους όπως:
- να βοηθήσουν τον μαθητή να ανακαλύψει και να εξελίξει δεξιότητες απαραίτητες για τη μετέπειτα ακαδημαϊκή και επαγγελματική του πορεία
- να ενθαρρύνουν τη συμμετοχή του σε εθνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς και συνέδρια
- να εμπλουτίσει το προφίλ του μαθητή έτσι ώστε να γίνει πιο ανταγωνιστικός υποψήφιος στα Πανεπιστήμια που επιθυμεί να σπουδάσει και στην αγορά εργασίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό αργότερα.
Λειτουργία
Οι Όμιλοι λειτουργούν Οκτώβριο με Απρίλιο κάθε ακαδημαϊκή χρονιά. Ο κάθε μαθητής μπορεί να παρακολουθήσει έναν όμιλο κάθε χρόνο (εξαίρεση αποτελούν κάποιες Αθλητικές Αντιπροσωπευτικές Ομάδες Λυκείου/IB Diploma Programme, οι οποίες προπονούνται ανάλογα με το πρόγραμμα των τουρνουά και κάποιοι Όμιλοι με μεγάλη συμμετοχή).
Συμμετοχή
Οι μαθητής καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε ομίλους που εντάσσονται σε 8 θεματικές ενότητες: 1. Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών 2. Γλώσσα και Λογοτεχνία, 3. Άτομο και Κοινωνία, 4. Πειραματικές Επιστήμες, 5. Μαθηματικά, 6. Τέχνες, 7. Σχεδίαση (Πληροφορική και Τεχνολογία), 8. Αθλητισμός και Υγεία.
Ο κάθε μαθητής δηλώνει 3 ομίλους κατά σειρά προτίμησης. Στόχος είναι ο κάθε μαθητής να ενταχθεί στον Όμιλο 1ης προτίμησής του. Όπου αυτό δεν είναι εφικτό, θα ενημερωθεί ο μαθητής κατά περίπτωση. Η Διεύθυνση του επιπέδου του μαθητή, σε συνεννόηση με την οικογένεια, εγκρίνει την τελική επιλογή του μαθητή.
Για τη λειτουργία του κάθε Ομίλου θα πρέπει να συμπληρωθεί κάποιος ελάχιστος αριθμός συμμετοχών.
Ο μαθητής, ο οποίος επιθυμεί να συμμετάσχει στα δοκιμαστικά για την επιλογή των Αθλητικών Αντιπροσωπευτικών Ομάδων του σχολείου που γίνονται στην έναρξη της ακαδημαϊκής χρονιάς (η σύσταση της τελικής ομάδας γίνεται έπειτα από μία σειρά δοκιμαστικών ανά άθλημα), πρέπει να δηλώσει 1η επιλογή Ομίλου τις Αθλητικές Αντιπροσωπευτικές Ομάδες. Ο κάθε μαθητής θα ενημερωθεί για το εάν προτείνεται για την αντιπροσωπευτική αθλητική ομάδα από το Αθλητικό τμήμα του σχολείου*.
*Εάν η Διεύθυνση του επιπέδου του μαθητή κρίνει ότι η συμμετοχή του μαθητή σε κάποιον άλλον Όμιλο αποτελεί προτεραιότητα σε σχέση με τη συμμετοχή στην Αθλητική Αντιπροσωπευτική Ομάδα, θα ενημερωθεί μέσω επικοινωνίας με τους γονείς και τον ίδιο.
Club |
Age Group |
Language |
|
LANGUAGE ACQUISITION |
Introduction to MUN / GIN / Forensics and Debates Clubs |
Α Γυμνασίου |
Αγγλικά επίπεδο γλωσσομάθειας Phases 1-2 + |
Όμιλος Γαλλικών |
Α Γυμνασίου |
Γαλλικά επίπεδο γλωσσομάθειας phase 2 |
|
Όμιλος Γερμανικών |
Α Γυμνασίου |
Γερμανικά επίπεδο γλωσσομάθειας phase 2 |
|
Forensics / Debates |
Β + Γ Γυμνασίου Α Λυκείου DP1 |
Αγγλικά επίπεδο γλωσσομάθειας phases 3+ |
|
ΤΕD-Ed Club |
Β + Γ Γυμνασίου Α Λυκείου |
Αγγλικά επίπεδο γλωσσομάθειας phases 3+ |
|
LANGUAGE AND LITERATURE |
Όμιλος Λογοτεχνίας |
Α + Β + Γ Γυμνασίου Α + Β Λυκείου DP1 |
Ελληνικά |
«Απόπειρες γραφής» / ‘Ομιλος Δημιουργικής Γραφής |
Α + Β + Γ Γυμνασίου Α Λυκείου |
Ελληνικά |
|
INDIVIDUALS AND SOCIETIES |
UNESCO |
Γ Γυμνασίου Α Λυκείου DP1 |
Ελληνικά |
M.U.N. |
Β + Γ Γυμνασίου Α Λυκείου DP1 |
Αγγλικά επίπεδο γλωσσομάθειας phases 3+ |
|
Global Issues Network (GIN) |
Β + Γ Γυμνασίου Α Λυκείου DP1 |
Αγγλικά επίπεδο γλωσσομάθειας phases 3+ |
|
Εικονική Επιχείρηση |
Α + Β Λυκείου DP1 |
Ελληνικά |
|
Ιστορία |
Α + Β + Γ Γυμνασίου |
Ελληνικά |
|
SCIENCES |
Φυσική |
Α + Β + Γ Γυμνασίου Α Λυκείου DP1 |
Ελληνικά |
Εφαρμογές της Βιολογίας – Βιοτεχνολογίας |
Γ Γυμνασίου Α Λυκείου DP1 |
Eλληνικά |
|
ΜΑΤΗΕΜΑΤΙCS |
Μαθηματική Σκέψη και Πράξη |
Α + Β Γυμνασίου |
Ελληνικά |
Όμιλος Μαθηματικών |
Γ Γυμνασίου Α Λυκείου DP 1 |
Ελληνικά |
|
ARTS |
Visual Arts |
Α + Β Γυμνασίου |
Ελληνικά |
Μουσική |
Α + Β + Γ Γυμνασίου Α Λυκείου DP1 |
||
Iστορία του Kινηματογράφου: θέμα «σχολική ζωή» |
Α + Β + Γ Γυμνασίου |
Ελληνικά |
|
Θέατρο |
Β + Γ Γυμνασίου Α Λυκείου DP1 |
Ελληνικά |
|
Όμιλος Ραδιοφώνου – CGS Radio |
Α + Β + Γ Γυμνασίου Α Λυκείου DP1 |
Ελληνικά |
|
DESIGN |
F1 in Schools |
Α + Γ Λυκείου DP1 |
Ελληνικά / Αγγλικά |
Ρομποτική LEGO Mindstorms |
Α + Β + Γ Γυμνασίου Α Λυκείου DP1 |
Ελληνικά /Αγγλικά |
|
Arduino |
Γ Γυμνασίου Α Λυκείου DP1 |
Ελληνικά / Αγγλικά |
|
2D & 3D Design |
Α + Β + Γ Γυμνασίου Α Λυκείου DP1 |
Ελληνικά /Αγγλικά |
|
Προγραμματισμός (Coding) |
Α + Β + Γ Γυμνασίου Α Λυκείου DP1 |
Ελληνικά /Αγγλικά |
|
Ψηφιακή Δημιουργία |
Α + Β + Γ Γυμνασίου Α Λυκείου DP1 |
Ελληνικά /Αγγλικά |
|
Όμιλος Αρχιτεκτονικής |
Γ Γυμνασίου Α Λυκείου |
Ελληνικά |
|
PHYSICAL AND HEALTH EDUCATION |
Αντιπροσωπευτικές Ομάδες |
Α + Β + Γ Γυμνασίου Α Λυκείου DP1 |
|
Στίβος |
|||
Γενική Γυμναστική |
Α + Β + Γ Γυμνασίου | ||
Παραδοσιακοί χοροί |
|||
Τένις |
|||
Ποδόσφαιρο |
|||
Βόλεϊ |
|||
Κολύμβηση |
|||
Μπάσκετ |
|||
Ορειβασία |
Α + Β + Γ Γυμνασίου Α Λυκείου DP1 |
Ελληνικά |
|
Όμιλος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Φύση και Ποιότητα Ζωής»
|
Α + Β + Γ Γυμνασίου Α Λυκείου |
Ελληνικά |
|
Ζω…υγιεινά; |
Α + Β + Γ Γυμνασίου Α Λυκείου |
Ελληνικά |