Το Well-being των μαθητών είναι συνυφασμένo με τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό του CGS καθώς και με τα νέα Πρότυπα και Πρακτικές του Προγράμματος ΙΒ. Στο πλαίσιο αυτό, το CGS έχει θεσμοθετήσει από το 2022 τον ρόλο του Well-being coordinator στο Δημοτικό / ΙΒ PYP, ο οποίος σε συνεργασία με όλη την εκπαιδευτική κοινότητα ενισχύει συστηματικά την ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών.
Μάθηση και Well-being συνδέονται στενά, καθώς μαθητές κοινωνικά και συναισθηματικά ικανοί, έχουν θετική στάση και είναι πιο αφοσιωμένοι και επιτυχημένοι μαθητές.
Οι προτεραιότητές μας:
Aim High
Οι μαθητές να μάθουν τη σημασία της συναισθηματικής ευεξίας, να εξελίξουν και να εκτιμήσουν τη δική τους ταυτότητα με τελικό σκοπό να γίνουν άτομα με αυτοπεποίθηση και φιλοδοξίες αναπτύσσοντας κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες.
Achieve Excellence
Οι μαθητές να αναπτυχθούν σε ένα διεγερτικό και ενθαρρυντικό περιβάλλον που τους βοηθά να χτίζουν εμπιστοσύνη και ανθεκτικότητα. Ένα ασφαλές περιβάλλον στο οποίο θα μάθουν να αναλαμβάνουν ρίσκα και να προκαλούν τον εαυτό τους, παρέχοντάς τους μια σταθερή βάση για ακαδημαϊκά και κοινωνικά επιτεύγματα.
Together
Οι μαθητές να σχηματίσουν θετικές σχέσεις αλληλεπίδρασης μέσα από την επιτυχία και τις προκλήσεις, καλλιεργώντας δεξιότητες που θα τους υποστηρίξουν μέσω της εκπαίδευσης, και όχι μόνο, παρέχοντας ευκαιρίες για μια ισχυρή αίσθηση του ανήκειν, της συμμετοχής και της σχολικής υπερηφάνειας.

