Προ -προνηπιαγωγείο (3 – 4 ετών)

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η πρώτη σχολική περίοδος αποτελεί μοναδική και ξεχωριστή περίοδο στη ζωή του παιδιού, στηριζόμαστε στις εξής παιδαγωγικές αρχές:

  • Κάθε παιδί είναι μοναδικό και ξεχωριστό, με ατομικούς μηχανισμούς μάθησης και ρυθμούς.
  • Η συγκεκριμένη περίοδος έχει αυτόνομη αξία και ταυτόχρονα θέτει τις βάσεις για τα μετέπειτα σχολικά χρόνια.
  • Τα παιδιά μαθαίνουν μέσα από τη διερεύνηση, το παιχνίδι και τη συζήτηση.
  • Η μάθηση πρέπει να στοχεύει στην ολόπλευρη, σφαιρική και ισορροπημένη ανάπτυξη του παιδιού.
  • Δημιουργούμε ένα περιβάλλον που προωθεί συνεχείς σχέσεις ασφάλειας, εμπιστοσύνης και κατανόησης.
  • Για να μπορέσει ένα παιδί να νιώσει ασφάλεια, να αφεθεί να εξερευνήσει και να αναπτυχθεί, χρειάζεται να έχει τη στήριξη και την ασφάλεια μιας θετικής σχέσης με τους ανθρώπους που το φροντίζουν.
  • Τα παιδιά έχουν μεγάλη ανάγκη για κοινωνικοποίηση και συναισθηματική εξέλιξη
  • Η ανάπτυξη του λόγου επιτυγχάνεται μέσα από τη συζήτηση, το διάλογο και τις δραστηριότητες καλλιέργειας προφορικού λόγου.

Mια μέρα στο Προ-Προνηπιαγωγείο

Baby Swimming

Τα παιδιά βιώνουν την ανεπανάληπτη εµπειρία του Baby Swimming, με τις οδηγίες έµπειρων και εξειδικευµένων εκπαιδευτών. Σε μία πισίνα ενεργού οξυγόνου, διαστάσεων 4.50μ x 6.50μ x 0.90μ , με σταθερή θερμοκρασία 32-34 βαθμών Kελσίου, τα παιδιά απολαμβάνουν την εμπειρία της επαφής με το νερό και μαθαίνουν να κολυμπούν.Πραγματοποιείται ήπια προσέγγιση του νερού, αβίαστη προσαρμογή μέσα από οργανωμένο παιχνίδι και μελετημένο ασκησιολόγιο, έτσι ώστε το παιδί να εξερευνήσει το υδάτινο στοιχείο στο δικό του χρόνο αποκτώντας αυτοπεποίθηση και γνώση των βασικών αρχών της κολύμβηση

Baby Yoga

Τα παιδιά μέσα από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα της baby yoga, έχουν τη δυνατότητα να συνδυάσουν τη σωματική άσκηση με την αυτοσυγκέντρωση και την αναπνοή. Στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση της μυϊκής λειτουργίας και η ορθή στάση του σώματος σε συνδυασμό με τη χαλάρωση του πνεύματος. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων όπως η ευλυγισία, η ισορροπία, η δύναμη και η ελαστικότητα, καθώς και στην εξάσκηση πνευματικών χαρακτηριστικών, όπως η κατάσταση ηρεμίας, η συνεργασία, η ελευθερία έκφρασης, η ικανότητα συγκέντρωσης και η δημιουργικότητα.

Διατροφή

Με οδηγό τις διατροφικές ανάγκες των παιδιών και υπό την καθοδήγηση της ειδικού διατροφολόγου του σχολείου Έλενα Παραβάντη-Hargitt, προετοιμάζονται και παρασκευάζονται καθημερινά στις εγκαταστάσεις του Εστιατορίου, ισορροπημένα και νόστιμα γεύματα, από φρέσκα, αυστηρά επιλεγμένα υλικά (δεν χρησιμοποιούνται ξηροί καρποί). Τα λαχανικά εποχής είναι βιολογικά. Το εβδομαδιαίο μενού καταρτίζεται, υπολογίζοντας τις γευστικές προτιμήσεις των παιδιών, αλλά φροντίζοντας σταδιακά και αβίαστα τα παιδιά να δοκιμάζουν και να «αγαπούν» όλες τις γεύσεις.Υπάρχει δυνατότητα χορτοφαγικού μενού για όσους γονείς το επιθυμούν.

Τα κεράσματα στα γενέθλια ή τις ονομαστικές εορτές των παιδιών επιτρέπονται, με την παρότρυνση το περιεχόμενό τους να είναι ελαφρύ και υγιεινό. Προτιμήστε πιατέλες φρούτων ή ελαφριά σάντουιτς αντί των σοκολατοειδών ή πολύ γλυκών σνακ. Δεν επιτρέπονται κεράσματα που περιέχουν ξηρούς καρπούς για την προστασία των παιδιών με αλλεργίες.

Πάντα σκεφτόμαστε το διπλανό μας

Tο φαγητό που δεν καταναλώνεται στο εστιατόριο και στα κυλικεία του σχολείου μας προσφέρεται στους συμπολίτες μας που το έχουν ανάγκη και συγκεκριμένα στο ΣΤΕΚΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΤΗΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ που προμηθεύει φαγητό σε 55 οικογένειες και στη φιλανθρωπική οργάνωση “Ο ΠΛΗΣΙΟΝ” που μοιράζει φαγητό στους άστεγους στο κέντρο της Αθήνας.

Log in with your credentials

Forgot your details?